Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרישות שלי היו 

מערכות בטיחות מתקדמות מרחב פנימי ובאגז גדול. ונוחות נסיעה ושקט ,וצריכת דלק נורמאלית ולא זזלנית 13 ומעלה. התקציב 70 אלף 

 

רכבים שמצאתי שכן היו מעולים עבורי כן זאת התפזרות ,

יונדאי אלקטרה יש בה כמעט הכל נוחות נסיעה בידוד רעשים יחסית מאוד מתקדמת 2017 

חיסרון אין בגאז נורמאלי

 

כמובן יש סקודה אוקטביה אבל מאוד נדיר למצוא אחת פחות מ100 אלף קילומטר או שמורה. 

 

מצד שלישי יש את הסטיישנים שהם עונים על הכל מרווח פנימי גודל תא המטען חסכון בדלק סטיישנים שכן היו מעניינים אותי זה הונדה טורר יונדאי i30cw קיה סיד סטיישן אבל איך

 מתגברים על הפדיחה בתור זוג צעיר ?

 

וc4 פיקאסו אבל תא הנוסעים כל כך מוזר שזה נראלי כל כך שונה (עזבו את רצועה שמתפוררת או מה שזה לא יהיה עם המנוע שלה)

 

וכמובן יש גיפונים ששם הסיפור אחר.

מצאתי 2 שמעניינות אותי

כמובן יונדאי טוסון שנת 2016 אין לה מערכות ביטחות מתקדמות אבל הוא גדול נוח ומרווח חיסרון שאין מזגן מאחורה ותיצרוכת דלק 8/10 די המון ואין מערכות בטיחות כלשהם

 

והשני שברולט אקווינוקס 2017 

ענקי בטירוף תא מטען עצום בגודלו ,אבל יש אבל ,אמינות? מי יודע אם זה לא שוב שברולט קרוז.... די מפחיד , מה אתם

 הייתם עושים? אשמח לחוכמת ההמונים

פורסם (נערך)

אתם זוג צעיר. יש צפי לילדים? אם כן - סטיישן זה מצויין. תוכל להרגיש כמו נהג אירופי מצוי, הם חולים על סטיישנים (ואני מבין למה). כמובן שזה לא רלוונטי אם אתה מחפש חניה במרכז ת"א כל יום, אבל אז אתה ממילא תריך רכב קטן ככל האפשר.

 

רד מהסיפור של "פדיחה". חפש רכב שמתאים לצרכים העכשוויים והצפויים. מערכות בטיחות חשובות, גודל חשוב )מה אתה מוביל?), אמינות - מבין לגמרי. צריכת שלק - משמעותית רק אם צפויה נסועה של 20,000 ק"מ בשנה ויותר.

 

בכל מקרה, חוכמת ההמונים תהיה יותר חכמה אם תספק יותר מידע על הדרישות - מה הנסועה הצפויה, באיזה תוואים, כמה נוסעים ומטען דרושים וכו'.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עבור זוג ללא ילדים מה חסר בבגאז׳ של יונדאי אלנטרה שאני מניח שאליה התכוונת? יש שם מקום לציוד של זוג וגם של משפחה עם ילד או שניים. 

אגב לאלנטרה אין מערכות בטיחות אקטיביות בתקציב שציינת. גם ליונדאי i30CW לא וגם לא לקיה סיד. 

יונדאי טוסון מהדגם והשנים שציינת גם לא בתקציב, ואני דיי בטוח ששברולט אקווינוקס לא, ושניהם בלי מערכות בטיחות. 

 

אני מציע לעשות קצת סדר בדרישות, לציין העדפות, אופי הנסיעות הצפויות וקילומטראז׳ שנתי צפוי ויעזרו לך לעשות קצת סדר בדרישות, כי נראה שקצת התפזרת. 

פורסם
לפני 31 דקות, sperial כתב:

אתם זוג צעיר. יש צפי לילדים? אם כן - סטיישן זה מצויין. תוכל להרגיש כמו נהג אירופי מצוי, הם חולים על סטיישנים (ואני מבין למה). כמובן שזה לא רלוונטי אם אתה מחפש חניה במרכז ת"א כל יום, אבל אז אתה ממילא תריך רכב קטן ככל האפשר.

 

רד מהסיפור של "פדיחה". חפש רכב שמתאים לצרכים העכשוויים והצפויים. מערכות בטיחות חשובות, גודל חשוב )מה אתה מוביל?), אמינות - מבין לגמרי. צריכת שלק - משמעותית רק אם צפויה נסועה של 20,000 ק"מ בשנה ויותר.

 

בכל מקרה, חוכמת ההמונים תהיה יותר חכמה אם תספק יותר מידע על הדרישות - מה הנסועה הצפויה, באיזה תוואים, כמה נוסעים ומטען דרושים וכו'.

יש לנו 2 ילדים אחד בן שנתיים וחצי ואחד בן חצי שנה ,כפי שידוע לכם או לרובכם , שיש ילדים בגיל הזה זה מצריך לקחת את כל הבית בכל נסיעה להורים וזה די מתיש. אם לפרט אז בדרך כלל 2 עגלות צעצועים של הילדים (הגדול לא מוכן לוותר ) כמובן 2 מזוודות ובלי מה שאמור להיות בכל רכב מתוחזק (שמנים מים סמרטוטים וכדומה) ועוד כמה דברים שלפעמיים אין ברירה אלא לקחת.

 

נסיעות שלנו לרוב בתוך העיר אבל הבין עירוני זה משדרות (דרום) לעפולה שזה צפון וזאת חתיכת נסיעה ,שהייתי מעדיף לעביר אותה בנוחות ובשקט ,אנחנו נוסעים לשם כל שלושה שבועות בערך כי זאת נסיעה ארוכה ומעייפת...

 

ולגבי צריכת הדלק כן אנחנו בערך נוסעים כ17/20 אלף קילומטר בשנה וזה די משמעותי בין 10ל14 זה כמה אלפי שקלים.

לפני 10 דקות, Mike808 כתב:

עבור זוג ללא ילדים מה חסר בבגאז׳ של יונדאי אלנטרה שאני מניח שאליה התכוונת? יש שם מקום לציוד של זוג וגם של משפחה עם ילד או שניים. 

אגב לאלנטרה אין מערכות בטיחות אקטיביות בתקציב שציינת. גם ליונדאי i30CW לא וגם לא לקיה סיד. 

יונדאי טוסון מהדגם והשנים שציינת גם לא בתקציב, ואני דיי בטוח ששברולט אקווינוקס לא, ושניהם בלי מערכות בטיחות. 

 

אני מציע לעשות קצת סדר בדרישות, לציין העדפות, אופי הנסיעות הצפויות וקילומטראז׳ שנתי צפוי ויעזרו לך לעשות קצת סדר בדרישות, כי נראה שקצת התפזרת. 

כן סטיישן אין מערכות בטיחות כלשהם אבל יש את המרווח שזה גם חלק. בכל אופן עדכנתי פה בתגובה הכל :)

פורסם

נראה לי שאתם צריכים סטיישן. מצד אחד גרים בפריםריה, אני מניח שחניה היא בעיה שולית. מצד שני 2 ילדים עם מטען גדול - זה מחייב. הבנסועה של 20,000 ק"מ בשנה ההפרש בין 10 ל-14 קמ"ל ובהנחה של 8 ש"ח לליטר הוא 4,000-5,000 ש"ח, אבל סביר שבנסיעות הבינעירוניות ואם תסעו בשעות הרגועות הצריכה תהיה על הצד הנמוך, כלומר הרצוי. אנימלא מכיר את הדגמים שציינת, אבל עם הסוזוקי קרוסאובר שלי אני מגיע, בתוואים בינעירוניים, לסביבות 16-17 קמ"ל, קשה לי להאמין שהצריכה שלך בתוואים כאלה תהיה הרבה יותר גבוהה, גם עם סטיישן עמוס.

 

אז עם 2-3 ילדים הסתדרתי גם עם סופרמיני, אפילו לנסיעות מחיפה לאילת, אבל אם תוכל - קנה סטיישן. תברך על כך בכל נסיעה ארוכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

נראה לי שאתם צריכים סטיישן. מצד אחד גרים בפריםריה, אני מניח שחניה היא בעיה שולית. מצד שני 2 ילדים עם מטען גדול - זה מחייב. הבנסועה של 20,000 ק"מ בשנה ההפרש בין 10 ל-14 קמ"ל ובהנחה של 8 ש"ח לליטר הוא 4,000-5,000 ש"ח, אבל סביר שבנסיעות הבינעירוניות ואם תסעו בשעות הרגועות הצריכה תהיה על הצד הנמוך, כלומר הרצוי. אנימלא מכיר את הדגמים שציינת, אבל עם הסוזוקי קרוסאובר שלי אני מגיע, בתוואים בינעירוניים, לסביבות 16-17 קמ"ל, קשה לי להאמין שהצריכה שלך בתוואים כאלה תהיה הרבה יותר גבוהה, גם עם סטיישן עמוס.

 

אז עם 2-3 ילדים הסתדרתי גם עם סופרמיני, אפילו לנסיעות מחיפה לאילת, אבל אם תוכל - קנה סטיישן. תברך על כך בכל נסיעה ארוכה.

חשבתי על סוזוקי קרוסאובר ,שמעתי שיש בעיות אמינות כלשהי? כן אבל איך מתגברים על הפדיחה...

פורסם (נערך)

א. סוזוקי קרוסאובר עד 2016 (מנוע 1600 סמ"ק ותיבה רציפה)  יש ריקול על תיבת ההילוכים (תקלה שמטופלת על חשבון היבוטאן, אם כי יש איזה פרוצדטורה לקבלת האישור לכך), ויש גם טענה על תקלה שאינה מכוסה בריקול. מדגם 2017 מערכת ההנעה הוחלפה למנוע טורבו 1400 סמ"ק עם תיבה פלנטרית 6 מצבים, בפורום הזה הוא נחשב אמין.

 

ב. פדיחה? אתה מדבר כמו ילד בן 17, לא כמו אבא לשני ילדים. אין שום פדיחה בהחזקת רכב שמתאים לצרכים שלך. תן לילדים לשבת בנוחות וברווחה כאשר המטען נכנס בקלות לבגאז', ויהיה לך מקום אפילו לילד שלי. ודרך אגב, אילו היית נוהג קצת בכבישי אירופה היית רואה שהסטיישנים מהווים עשרות אחוזים מהמכוניות, מפיג'ו עד מרצדס. השימושיות שלהן מחפה על העיצוב שמבחינתנו נראה קצת מסורבל. אתה לא מבין איזה תענוג היה לנסוע עם המשפחה (כולל אותנו ו-3 ילדים בוגרים, כולל ציוד ל-10 ימים במזג האויר של איסלנד) במכונית כמו פורד מונדיאו או סקודה אוקטביה סטיישן. 

 

ולגבי עלויות - מי אני שאספר לך שגידול ילדים עולה כסף, והרבה. הוצאות הרכב הנוספות הן פסיק לעומת שאר ההוצאות על הילדים. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, sperial כתב:

א. סוזוקי קרוסאובר עד 2016 (מנוע 1600 סמ"ק ותיבה רציפה)  יש ריקול על תיבת ההילוכים (תקלה שמטופלת על חשבון היבוטאן, אם כי יש איזה פרוצדטורה לקבלת האישור לכך), ויש גם טענה על תקלה שאינה מכוסה בריקול. מדגם 2017 מערכת ההנעה הוחלפה למנוע טורבו 1400 סמ"ק עם תיבה פלנטרית 6 מצבים, בפורום הזה הוא נחשב אמין.

 

ב. פדיחה? אתה מדבר כמו ילד בן 17, לא כמו אבא לשני ילדים. אין שום פדיחה בהחזקת רכב שמתאים לצרכים שלך. תן לילדים לשבת בנוחות וברווחה כאשר המטען נכנס בקלות לבגאז', ויהיה לך מקום אפילו לילד שלי.

כמו שחשבתי שיש טוב פחות מעוניין לשבור עם זה את הראש ,מעדיף אמינות זה הכי חשוב בחיים לא רוצה למצוא את עצמי תקוע באמצע הדרך עם ילדים ,בקשר לפדיחה כן בהחלט די פדיחה עבורי , כי אני לא מספיק מבוגר ,וזה אפילו לא מותאם לאופי שלי אלא אם יהיה סטיישן פחות סטיישני בלוק. אלא מראה צעיר לפחות

Just now, ALÞћÃ כתב:

הרכב היחיד שהייתי מגדיר אותו כ"פאדיחה" לנהיגה הוא סוזוקי אלטו ורודה עם תושבת מנוע וגיר גמורים. כל רכב אחר, עובר.

אם אני יגיד לך שלמישהי מעבודה שלי יש בדיוק כזאת חחחחח

פורסם (נערך)

התקלה שאני מכיר בסוזוקי, זו המכוסה בריקול, אינה משביתה, היא קרתה לי ונסעתי אתה למעלה מחודש, עד שתוקנה. אבל בתקציב שלך אתה יכול לקנות דגם יותר מתקדם, זה עם מנוע הטורבו. החסרון העיקרי בסוזוקי הוא העדר מערכות בטיחות אקטיביות עד סביבות 2020, משום מה הגיע הנה ערום וקיבל מובילאיי.

 

ולגבי הפדיחה - תתבגר, בוא אספר לך משהו: אף אחד - אבל אף אחד - חוץ ממך, כמובן - לא מתייחס בכלל רכב שלך כל עוד אתה מגיע לעבודה (או לכל מקום אחר) בזמן. ודרך אגב - אתה חושב על סוזוקי - שנחשב רכב "זקן" ולא מעוצב, וזה בסדר, כי מדובר ברכב מאוד פרקטי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשאתה תיראה את היתרון בסטיישן כאדר תעמיס דברים, אתה תיראה את היתרון במרכב זה.

אף אחג לא צוחק על רכב סטיישן.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 25 דקות, sperial כתב:

התקלה שאני מכיר בסוזוקי, זו המכוסה בריקול, אינה משביתה, היא קרתה לי ונסעתי אתה למעלה מחודש, עד שתוקנה. אבל בתקציב שלך אתה יכול לקנות דגם יותר מתקדם, זה עם מנוע הטורבו. החסרון העיקרי בסוזוקי הוא העדר מערכות בטיחות אקטיביות עד סביבות 2020, משום מה הגיע הנה ערום וקיבל מובילאיי.

 

ולגבי הפדיחה - תתבגר, בוא אספר לך משהו: אף אחד - אבל אף אחד - חוץ ממך, כמובן - לא מתייחס בכלל רכב שלך כל עוד אתה מגיע לעבודה (או לכל מקום אחר) בזמן. ודרך אגב - אתה חושב על סוזוקי - שנחשב רכב "זקן" ולא מעוצב, וזה בסדר, כי מדובר ברכב מאוד פרקטי.

דווקא לא , אחלה רכב פעם הוא היה יותר אמין. וזה מה שהוא בא לשרת. מי שקונה סוזוקי יודע למה הוא קונה

לפני 19 דקות, yulianx כתב:

כשאתה תיראה את היתרון בסטיישן כאדר תעמיס דברים, אתה תיראה את היתרון במרכב זה.

אף אחג לא צוחק על רכב סטיישן.

רק לי זה מוזר האמת מאוד אהבתי את הצורה של מאזדה 6 

לפני 11 דקות, Michazzz כתב:

אין על הנוחות של סטיישן, וגם צורה יפה לרכב. 

תראה לבד:  Fotos Exteriores - Audi A6 Avant (2018) - km77.com

אמ כן מדובר על האודי...

×
×
  • תוכן חדש...