Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, CAPOBOSS כתב:

גרנד קופה (מאגן) 2017 דיזל (השאלה אם הוא אמין ?) על פניו נראה ממש יפה וטוב , תא מטען מרווח בספסל האחורי קצת צפוף מאחורה (ככל הנראה שלושה מבוגרים פחות ישבו בנוח אבל ברכב לשנתיים שלוש הקרובות אני חושב שזה יהיה נסבל בעיקר ישבו מאחורה 2 כיסאות ביטחות בשנתיים הקרובות אנחנו לא הולכים להתרחב עוד 

מרווח רגליים מאוד עצום זה נכון , קצת צר אבל צריך לחפש ואני די לחוץ על רכב (לא ככה קונים רכב) אבל אין ברירה אחרת.  חשבתי על סיטרואן אבל העיצוב הפנימי כל כך מוזר עבורי לא עכול להתרגל לכך והיא נראת יפה ושמורה אצלך (איך היא מבחינת אמינות ונוחות) ?

נוחות לא נפגשתי בחיי ברכב נוח ברמה כזו גם תנטחת נהיגה גם בידוד רעשים בכל המכלולים של נוחות הוא 200% לגבי האמינות ברגע שסידרו לו את המחלות ילדות שלו פעם אחת הוא נהיה אמין בטירוף

בכל מקרה אני אשמח לתת לך את כל המידע שאתה רוצה וצריך חינם ללא תמורה אני פשוט נהנה מזה אתה יכול לחייג אלי מחר ל 0556708066

  • אהבתי 1

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 3 שעות, CAPOBOSS כתב:

גרנד קופה (מאגן) 2017 דיזל

חפש גרנד סניק 2016 דיזל. שם לא תהיה לך בעיית מרחב בשום כיוון.

פורסם

טוב לא מצאתי שום מאזדה 6 סטיישן לבנה לצערי לאן אני ממשיך מכאן? רנו גרנד קופה בחנתי נראה לי די קטן במושב האחורי 

פורסם

יש לי i30 סטיישן 2014

נכנסים 3 כסאות בטיחות מאחורה (אומנם לא הרחבים בקטגוריה, אבל 3 נכנסים)

 

הבאגז' יחסית מרווח.

צריכת דלק (משולבת) אמיתית  1:12.5 50% מהזמן יושב בפקקים.

(בלי פקקים גם מגיע ל1:14+)

  • אהבתי 1

.

פורסם (נערך)

על טיפוסים כמול אומרים בתכנית הטלוויזיה החביבה על אשתי:

 

"טעם של שמפניה, תקתיב של בירה".

 

בקיצור, קבע לך סדר עדיפויות. ודי ברור לי שסדר העדיפויות שלך שונה לחלוטטין ממה שאני רואה כצרכים שלך.

 

אז לדעתי - לך על הפרקטיות, עזוב את העיצוב. בחר ברכב מרווח ואמין, אפילו אם הוא ורוד עם נצנצים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

על טיפוסים כמול אומרים בתכנית הטלוויזיה החביבה על אשתי:

 

"טעם של שמפניה, תקתיב של בירה".

 

בקיצור, קבע לך סדר עדיפויות. ודי ברור לי שסדר העדיפויות שלך שונה לחלוטטין ממה שאני רואה כצרכים שלך.

 

אז לדעתי - לך על הפרקטיות, עזוב את העיצוב. בחר ברכב מרווח ואמין, אפילו אם הוא ורוד עם נצנצים.

מחפש גם אחד כזה... לכל רכב שאני רוצה יש לו מחלה אחרת 

פורסם

אין רכב מושלם. תמיד תצטרך להתפשר על משהו. אז אני חוזר - קבע לך סדר עדיפויות עם כמה תכונות עיקריות שהן בבחינת ייהרג ובל יעבור, ואת השאר השאר בגדר nice to have, אם תצטרך לבחור בין 2 רכבים שתכונותיהם העיקריות דומות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, CAPOBOSS כתב:

טוב לא מצאתי שום מאזדה 6 סטיישן לבנה לצערי לאן אני ממשיך מכאן? רנו גרנד קופה בחנתי נראה לי די קטן במושב האחורי 

C4 דיזל לא בא בחשבון??

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

אין רכב מושלם. תמיד תצטרך להתפשר על משהו. אז אני חוזר - קבע לך סדר עדיפויות עם כמה תכונות עיקריות שהן בבחינת ייהרג ובל יעבור, ואת השאר השאר בגדר nice to have, אם תצטרך לבחור בין 2 רכבים שתכונותיהם העיקריות דומות.

הייתי רוצה סטייל אוקטביה הבעיה היא כולן ב10 מעל המחירון , שתיים בעית אמינות בגיר 

ואין רכב שמשוותה בתא המטען חוץ מרפיד גם סקודה 

אם להשים 3 תוכנות

1 תא מטען נדיב 500 צפונה או אפשרות העמסה לגובהה

 

2 נוחות נסיעה ובידוד רעשים

 

3 תחזוקה סבירה

לפני 15 דקות, איש שמח כתב:

C4 דיזל לא בא בחשבון??

אין בעיה התפוררות המנוע או משהו כזה? לא חשוב לי דיזל או שלא

פורסם
לפני 16 דקות, CAPOBOSS כתב:

הייתי רוצה סטייל אוקטביה הבעיה היא כולן ב10 מעל המחירון , שתיים בעית אמינות בגיר 

ואין רכב שמשוותה בתא המטען חוץ מרפיד גם סקודה 

אם להשים 3 תוכנות

1 תא מטען נדיב 500 צפונה או אפשרות העמסה לגובהה

 

2 נוחות נסיעה ובידוד רעשים

 

3 תחזוקה סבירה

אין בעיה התפוררות המנוע או משהו כזה? לא חשוב לי דיזל או שלא

בדיזל ממש לא מכיר חבר'ה שעשו איתו כבר חצי מילון ק''מ והא עושה את העבודה פיקס ממש מומלץ ועונה על הדרישות שלך הבנזין לא מומלץ

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 59 דקות, איש שמח כתב:

בדיזל ממש לא מכיר חבר'ה שעשו איתו כבר חצי מילון ק''מ והא עושה את העבודה פיקס ממש מומלץ ועונה על הדרישות שלך הבנזין לא מומלץ

C4 רגיל או הקקטוס?

פורסם
לפני 24 דקות, CAPOBOSS כתב:

C4 רגיל או הקקטוס?

הפיקסו

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני שעתיים, stx כתב:

הפיקאסו

 

לפני שעה, איש שמח כתב:

הפיקסו

פחות אהבתי מה שכן מצאתי יונדאי אלנטרה במצב מאוד טוב ,יום ראשון אני הלך , כן זה יותר טוב ממה שהיה לי ,אך לא היעד שלי ,אם זה יתאים חי כמובן אני אקנה ולפני כן הולך לסקודה רפיד , 2018 הסוחר טוען שהגיר עדיין באחריות ?

פורסם

טוב לא קניתי את רכב חלומותי ואני כבר די לחוץ מצאתי יונדאי אלנטרה (מאוד מרווחת מבפנים) בהשוואה לרכב הקודם העדר מערכות בטיחות לצערי , יש מובילאי וכדומה , אמינות אין צל של ספק מדובר ביונדאי יחסית עם נתונים מאוד טובים יד שנייה ליס 67 אלף קילומטר סביר בהחלט 

×
×
  • תוכן חדש...