Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני 27 דקות, Arik TG כתב:

מישהו כבר קיבל?

אמרו לי שיתחילו שחרור מהמכס אחרי פסח.

השבוע זה אמור לקרות. אין לי סבלנות. :multi:

ראיתי פרסום על בחור אחד שקיבל כבר את הרכב (בצבע כחול כהה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.4.2023 בשעה 08:25, menir1 כתב:

150 ברזים, זאת כמות לא הגיונית בעליל לשנה אחת. זאת לא גולף GTi. 

הבנתי שהמשלוח הראשון, שכבר הגיע ומשתחרר השבוע, היה של 100 מכוניות ונשארו ממנו בודדות.

המשלוח הבא 50 , וכבר התחילו למכור ממנו. 

 

ברבעון הראשון נמסרו 107 פורשות ו 63 פולסטאר(!!) אז למה לא ברזים?

 

גם אני רציתי קיימן, אבל הכי בסיסית עולה קצת יותר משני ברזים. על פניו (עוד לא נהגתי בחדשה, אבל קראתי המון ביקורות) הברז הוא הרכב הכי מתאים לחובב הנהיגה בארץ. 

 

נראה לי שבתמחור הזה, אחרי שאנשים יראו אותם על הכביש, סובארו יוכלו למכור עוד (אם ישיגו מהיצרן)

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אני הזמנתי ב-9/4 ובגלל הצבע קיבלתי הקצאה למשלוח השני. בזמן ההזמנה, לא נשארו הרבה מכוניות אז קשה לי מאד להאמין שהגיעו 100 מכוניות.

קאיימן מכל השנתונים נמכרו 145. יש הבדל בין קאיימן לקאיין למשל. כעקרון, השוק (כל שוק) אוהב מכוניות רב שימושיות ולא one-trick-pony כמו קאיימן או ברז או מיאטה. לאורך השנים, תמיד מכוניות הספורט נמכרו בכמות יחידות דו-ספרתית נמוכה (למעט חריגים כתוצאה מעדכון חד במחיר). 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שיש להם הזמנה וצפויים לקבל את הרכב בקרוב, קודם כל איזה כיף לכם 😉

ברכב המבחן של היבואן הותקן מקפל השמשות והחלונות כך שלחיצה על הכפתור של אורות האזהרה כאשר הסוויצ' כבוי מובילה לקיפול המראות... לחיצה כפולה תפתח כמובן. אני שוקל לוותר על הרכיב לכאשר אזמין 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ido100 כתב:

מי שיש להם הזמנה וצפויים לקבל את הרכב בקרוב, קודם כל איזה כיף לכם 😉

ברכב המבחן של היבואן הותקן מקפל השמשות והחלונות כך שלחיצה על הכפתור של אורות האזהרה כאשר הסוויצ' כבוי מובילה לקיפול המראות... לחיצה כפולה תפתח כמובן. אני שוקל לוותר על הרכיב לכאשר אזמין 

אמרו לך משהו על כמויות ותאריכי הגעה?

כי אמרו לי היום שיש חלק מהרכבים של משלוח מאי שזזו ליוני-יולי וגם שם כבר אין להשיג צבעים מוסיימים כי הוזמנו כבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלי הגיעה כבר ביום שלישי, אבל נסעתי עליה מעט ובעיר.

 

התרשמות ראשונית:.

האוטו יפה. ברקודה קטנה. נראה כמו ש JDM צריך להיראות. שלי לבנה. היבואן קורא לזה לבן קריסטל אבל הבת טענה בתוקף שזה פנינה.

 

אני רואה דבר ראשון פגמים (תכונה פולנית שרק מתחזקת עם הגיל) אז הנה הרשימה:

- הדבר הכי מעצבן הוא המובילאיי. איך מנטרלים את המציק הזה?

- הקלאץ' כבד. קשה לעמוד הרבה זמן עם קלאץ' ברמזור. בפקקים עצור-סע  זה עונש.

- אני מעדיף מחוונים אנלוגיים. מי צריך מד טעינה בימינו אם הוא לא הומאז' אנלוגי למכוניות של שנות הששים-שבעים.

- רעש צמיגים די כבד כבר ב 80-90 קמ''ש. לא זוכר שהפיילוט ספורט רועשים ככה. אולי בגלל שהם חדשים?

- כבר אמרו- הסאונד של מערכת השמע עלוב.

- האוטו נמוך ויושבים בו נמוך אז כל ה SUVאים מתנשאים מעלי כמו גבעות. אני מניח שאני אתרגל להרגשה, אבל הם מסתירים אותי משאר המשתמשים בדרך ויש לי הרגשה שאני מגיח להם בהפתעה.

- מפתן החלון גבוה ולא נוח להניח עליו את המרפק.

 

לסיכום- כל המינוסים הם בתחום הנהיגה המנהלית, ולא רלבנטיים לייעוד האמיתי של האוטו. האוטו לא משהו בתור דיילי דרייבר.

 

מה אני אוהב באוטו:

את הצורה, בעיקר בפרופיל.

את התיפור האדום במושבים.

את בלם היד שממוקם קדימה.

את האפשרות לבחור איפה מתחיל הקו הצהוב בסל''ד (עם צפצוף התראה). זה מצויין להרצה ויהיה נחמד למסלול.

את החדות בניהוג.

את יחסי ההעברה בגיר.

 

עוד לא התחרעתי איתו אז זה יישאר לפוסט מאוחר יותר.

 

אם להשוות אותו לאוטו אחר אז הכי דומה שנהגתי עליו זה הקיימן. וזה כבר אומר המון.

הקיימן יותר נינוח בנסיעה מנהלתית ועדיף בתור דיילי דרייבר.

במסלול התאהבתי בקיימן. מבחינתי היא לוקחת בקלות את ה M4 החזקה יותר. מנוע מרכזי זה קארה קינג עם אס.

אבל הקיימן עולה כפול, ובתחזוקה בטח יותר מכפול.

בטווח המחירים הזה אני לא רואה תחרות לברז.

אמרו מיאטה. אין לי ניסיון עם מיאטה, אבל זה אוטו פתוח אז אני לא מבין איפה ההשוואה.

  • אהבתי 8

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...