Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'נסיס GV60 בדרך?


PriceDevil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחי ההבדל שבין 252 ל-295 אלף שקל.

נדמה לי שזה בדיוק ההבדל בין רכב שמעמד הביניים עוד יכול איכשהו לבלוע לבין רכב לעשירים בלבד. 36% יותר מאיוניק 5 מקבילה.

מבאס שבארצנו רכב פרמיום קוריאני קומפקטי הוא מחוץ להישג ידו של מעמד הביניים, וזה עוד לפני שהמס יעלה בינואר.

  • רעיון טוב! 2

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

עוד היתה אופטימיות בליבי לתמחור נורמאלי, אבל האוליגופול תמיד מנצח.

 

גרסת הבסיס עולה בעולם בסביבות מחיר האיוניק 5 כפולת המנועים, בארץ ה gv60 יעלה יותר מ 50 אלף שח יותר. כבר די ברור לאן הולך גם התמחור של ה ev6.

פורסם
לפני 1 דקה, PriceDevil כתב:

אני עומד על כך שהמחירים שציטטתי מדויקים.

הם משריינים/מוכרים רכבים ב 300 ואתה טוען שהוא עולה בעצם 252?

פורסם
לפני שעתיים, PriceDevil כתב:

אני עומד על כך שהמחירים שציטטתי מדויקים.

 

לא מדוייקים. יכולה להיות סטייה של 5k מהמחירים שאני כתבתי, לא יותר. בכל מקרה, סביר להניח שעד תחילתו של השיווק הרשמי ביום ראשון, ישארו רכבים ספורים. המלאי נמכר ברגעים אלו.

פורסם

גם 250 אלף זה לא בדיוק מעמד ביניים. 300 זה באמת הרבה מעבר לזה.וואלה 340 אלף עולה במוו i4 40 ,קשה להבין את הבחירה בג'נסיס במקרה הזה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
בתאריך 9.6.2022 בשעה 12:21, PriceDevil כתב:

אני עומד על כך שהמחירים שציטטתי מדויקים.

קיבלתי טלפון כרגע מהסוכנות.

לצערי המחירים החל מ300 אשח.

ב250 הייתי מבצע הזמנה....

פורסם
בתאריך 9.6.2022 בשעה 12:21, PriceDevil כתב:

אני עומד על כך שהמחירים שציטטתי מדויקים.

 

הגיע הזמן לשיחת נזיפה עם המקורות שלך...

  • מצחיק 2
פורסם
בתאריך 9.6.2022 בשעה 12:21, Uri-G כתב:

עוד היתה אופטימיות בליבי לתמחור נורמאלי, אבל האוליגופול תמיד מנצח.

 

גרסת הבסיס עולה בעולם בסביבות מחיר האיוניק 5 כפולת המנועים, בארץ ה gv60 יעלה יותר מ 50 אלף שח יותר. כבר די ברור לאן הולך גם התמחור של ה ev6.

 

האמת חבל, אני חושב לקנות SUV חשמלי קומפקטי בנוסף לטסלה והג'נסיס הזה התאים בול, ו ב 252 הייתי כנראה קונה. אבל 300 אני לא אוציא על רכב כזה, ולמי שכבר מוציא נראה שיש אופציות עדיפות (לטעמי לפחות - ה Q4 או להלחץ ולהזמין מודל Y או i4).

נחכה ל Ev6 למרות שהכיוון לא טוב...

פורסם

מנחש שהאוליגופול/קרטל הודיע לכולם שהחשמלי פרימיום suv קומפקטי צריכים לעלות 300 אלף שח, וכולם מיישרים קו.

  • אהבתי 1
פורסם

ביחס למרצדס EQA הג'נסיס עדיין עסקה טובה יותר. מה גם שהמרצדס יושב על רצפה מוסבת מבנזין לחשמל ובג'נסיס מדובר בפלטפורמה ייעודית.

ביחס לאאודי Q4 אני המחיר זהה אבל הג'נסיס מאובזר טוב יותר והוא קצת יותר חזק ומהיר.

פורסם
לפני 7 דקות, Mike808 כתב:

ביחס למרצדס EQA הג'נסיס עדיין עסקה טובה יותר. מה גם שהמרצדס יושב על רצפה מוסבת מבנזין לחשמל ובג'נסיס מדובר בפלטפורמה ייעודית.

ביחס לאאודי Q4 אני המחיר זהה אבל הג'נסיס מאובזר טוב יותר והוא קצת יותר חזק ומהיר.

 

אני לא חושב ש EQA עומד בשורה אחת עם אף אחת מהאלטרנטיבות שהזכרת - הוא נחות מכל בחינה.

 

בכל מקרה, לדעתי הפרטית, אף אחד מהרכבים האלה לא שווה 300,000 (או קצת יותר) לרמת כניסה. אולי יבוא איזה משבר כלכלי שיעשה reset לרמות התמחור האלה...  

×
×
  • תוכן חדש...