Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום רכב שאני אוהב.

ברישיון הרכב אינו רשום על מי שהציגה בפניי את האוטו אלא על בעלה.

 

במידה ונתקדם דרשתי ממנה שהעברת הבעלות יהיה מול בעלה רק בדואר היא רוצה רק אם יפוי כוח.

נשמע לי לא סביר שזה יהיה מולה.

 

 

כמו כן מה השלבים הבאים אחרי שאני מכניס אותו לטסט במידה והוא תקין.

חשבתי לעשות את הדברים הבאים:

אני רוצה לפגוש את הבעל בבנק הדואר ולהכין ציק בנקאי רק על שמו ובתוספת מחיר לבדוק שאין משכון על הרכב.

 

אני חושב להתעקש שאם הבעל לא מגיע בצר אני לא יכול להתקדם.

מה דעתכם?

פורסם

אתה משוכנע שזה "בעלה"?
ראית בת.ז שלה שבעל הרכב הוא בעלה?
הכתובת ברשיון, זהה לכתובת בת.ז? זהה למקום בו מתגורר ה"בעלים"
נשמע כמו קטע של סוחרים.
קנו אוטו אחרי תאונה, הורידו ק"מ, מוכרים בונבונירה... היו מקרים
לא בהכרח המקרה, אבל צריך להבין למה הבעלים לא מגיע למעמד הר סיני

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם הבעל מתאים בת'ז אז לא אמורה להיית בעיה. אם היא מביאה את הטלפון שלו והרוכש מתקשר אליו, שואל כמה שאלות בסיסיות על האשה, אמור להיות בסדר ( כמו תאריך לידה, מספר ת"ז). 

לפעמים גם אשה מוכרת רכב בלי אישור בעלה...עומדים להתגרש, וואטאבר.

 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

היה משהו חשוד נוסף שהיא אמרה לי שאני לא יכול לנהוג כי אין ביטוח היא נהגה במקומי לא על הכביש המהיר.

 

אמרתי לה שאשמח להיפגש שוב ולפני שאני מכניס לטסט שאוכל לנהוג בעצמי הפעם עשר דקות על הכביש המהיר.

(אני בטוח שאפשר לעשות ביטוח ליום אחד)

 

 

על הרישון רכב כתוב 00

 

היא הראתה לי צילומי ת"ז.

אני רוצה לעשות עוד שני בדיקות:

 

1.להכניס את הרכב למוסכניק המקומי שלי.

2.להעביר טסט.

פורסם

לי היה סיפור דומה בחולון (עיר עם ריכוז סוחרים גבוה) .

היה שם אחד שהציג אוטו של "אשתו" 

הריח לי לא טוב ולא התקדמתי איתו אך קלטתי את השם של בעלת הרכב ברישיון שהוצג לי וחיפשתי את הטלפון שלה ב144 

היא התעצבנה שהסוחר מציג את עצמו כ"בעלה" וסיפרה לי שהרכב עבר תאונה קשה.

 

"יזהר הקונה"

  • אהבתי 1
פורסם

2 דברים.

שתתחבר לאיזור האישי ותוריד רישיון עדכני להיום.

אם היא לא מצליחה, הרכב לא רשום על שמה/בעלה.

 

ברישיון העדכני יופיע לך מספר ידיים, תאריך רכישה וק"מ אחרון.

הרבה מידע בחינם.

 

עם הרישיון הזה אתה יכול להוציא דוח סליקה של חברת ביטוח שיגיד לך אם היתה תאונה.

 

 

 

 

 

.

פורסם

דיברתי איתה הערב.

היא אמרה לי שאני אוכל להתקדם מול בעלה ושאוכל לנהוג ברכב שלהם.

עכשיו אני יותר רגוע כמו כן היא מטפלת במוסך יבואן ואני אוכל להגיע לשם לדבר איתם על הרכב.

חושב שאני סגור עכשיו מכל הפינות.

 

אני גם יוציאbalcar

נראה לאן זה יוביל אותי.

פורסם

עזוב את בלקר לנפשו.

תוציאי דוח סליקה. יעלה לך הרבה יותר זול.

בנוסף אם היא מטפלת ביבואן (שזה טוב) בקש פירוט טיפולים

 

.

פורסם

סתם שאלה,

המוסכניק שלך מתמצא טוב בסוג הרכב הזה?

כי היתי ממליץ להגיע למישהו שמכיר טוב את המחלות שיכולות להיות לרכב (לא גילת לנו איזה רכב זה)

בכדי לבצע קניה בראש רגוע.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 15 דקות, WE988244 כתב:

סתם שאלה,

המוסכניק שלך מתמצא טוב בסוג הרכב הזה?

כי היתי ממליץ להגיע למישהו שמכיר טוב את המחלות שיכולות להיות לרכב (לא גילת לנו איזה רכב זה)

בכדי לבצע קניה בראש רגוע.

מדובר על רכב מבוקש שעשיתי עליו מחקר

הרכב בין 3 ל4 שנים קילומטר נמוך.

אז שאני ישן בשקט בקטע הזה.

 

 

לגבי העברת הבעלות:

 

האם מספיק לי ללכת לסניף הדואר ולהוציא להם ציק בנקאי?

בסניף הדואר אני רוצה לעשות העברה.

פורסם

אין מצב את מגלה לנו איזה אוטו זה?

נחמד לשמוע על איזה רכב עשית מחקר ויצא לך שהוא מושלם לדעתך!

 

(אלא אם זה פגזו' 208 ואתה מפחד כאן מכמה שיורידו אותך זריז מהרעיון😀)

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...