Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

B4 שנת 2000 מנוע 2000 עם 70,000 ק"מ יד ראשונה פרטית דורשים מיחרון 76,000 ש"ח ,או B4 שנת 2002 היתה שייכת לחברה עשתה 130000 ק"מ רוצים עליה במקום 92,000 ש"ח רק 74,000 ש"ח ,שניהם במצב חיצוני טוב וכן פנימי.אין פגיעות שאסי או מכות,שמורות,מה עדיף,אני מתקשה להחליט.

פורסם
B4 שנת 2000 מנוע 2000 עם 70,000 ק"מ יד ראשונה פרטית דורשים מיחרון 76,000 ש"ח ,או B4 שנת 2002 היתה שייכת לחברה עשתה 130000 ק"מ רוצים עליה במקום 92,000 ש"ח רק 74,000 ש"ח ,שניהם במצב חיצוני טוב וכן פנימי.אין פגיעות שאסי או מכות,שמורות,מה עדיף,אני מתקשה להחליט.
המחיר של החברה מפתה, אבל הפרטית עשתה פחות מחצי מהנסועה של החברה.

 

מבלי לראות את המכוניות (וזה יכול לשנות את המצב) הייתי הולך על הפרטית. אותו הכסף, אומנם שנתיים פחות במודל - אבל ה-ר-ב-ה פחות בלאי (שוב, בהנחה ששתיהן מטופלות בצורה נאותה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הבנתי שיש כמה הבדלים בין 2 הרכבים מבחינת תוספות כמו לדוגמא בקרת אקלים במזגן ועוד כמה דברים.כלומר קצת יותר יוקרתית.

 

השאלה באם הרכב טופל כמו שצריך האם לא כדאי לקחת את החדשה יותר לפחות מבחינת שנת המודל?

פורסם
תחשוב אחרי זה על למכור את הרכב.

גם אתה תתצתרך לרדת משמעותית במחיר על מנת למכור את הרכב.

 

בברכה L.A

חשבתי על הקטע הזה,אני פשוט נוסע בקושי 10 K בשנה אז בחישוב מהיר עד שאמכור את הרכב בעוד כ-7 שנים (כשתפתח הקרן הבאה) אני אעשה עם הרכב כ-200 K ,כלומר בשנת 2012 הרכב יהיה 10 שנים על הכביש עם 200 K שזה כ-20K לשנה.

מה שמפחיד אותי יותר זה הבלאי שעבר המנוע ב-3 שנים האחרונות,הרי עשה 130 K ב-3 שנים,זה הרבה ק"מ למנוע,מה לא?

נסעו עם הרכב בממוצע כ- 43K בשנה.

לא יודע מה להחליט.

פורסם
חשבתי על הקטע הזה,אני פשוט נוסע בקושי 10 K בשנה אז בחישוב מהיר עד שאמכור את הרכב בעוד כ-7 שנים (כשתפתח הקרן הבאה) אני אעשה עם הרכב כ-200 K ,כלומר בשנת 2012 הרכב יהיה 10 שנים על הכביש עם 200 K שזה כ-20K לשנה.

מה שמפחיד אותי יותר זה הבלאי שעבר המנוע ב-3 שנים האחרונות,הרי עשה 130 K ב-3 שנים,זה הרבה ק"מ למנוע,מה לא?

נסעו עם הרכב בממוצע כ- 43K בשנה.

לא יודע מה להחליט.

ברור שאוטו צעיר זה עדיף - ויכול להיות שמבחינה מכאנית הרכב חברה טופל טוב יותר - אבל אם הפרטית טופלה לא פחות טוב ונשמרה טוב - הק"מ בה עדיף !

 

הבלאי במכוניות הללו הוא לא רק מנוע או גיר, אלו דווקא שורדים מאות אלפי קילומטרים בלי לצייץ. אל תשכח שמעבר לזה יש לך מערכת AWD ואני אישית הייתי מעדיף אותה כמה שיותר צעירה מבחינת ק"מ.

 

איציק

B4_1.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אולי אתה יודע אולי לא, אבל רכבים בחברות עוברים חיים לא קלים. למרות שלוסבארו ישנם אחלה מנועים מאוד אמינים.

תחשוב כך רכב משנת 2000 עם 70K ק"מ בעוד 7 שנים יהייה 140 אלף ק"מ. כלומר זה הרבה פחות מהממוצע ורכב כזה יד פרטית נמוכה לא יהייה לך קשה למכור במחירון שיהייה לו.

אם השיקול הוא על בלאי בלבד לדעתי לך על הליסינג.

לתשומת לבך, לדוד שלי היה רכב מחברה גם יפני וגם כן עם ק"מ גבוהה בלי אף תקלה אחת . אבל למכור אותו לקח ו הרבה זמן וזה כלל התפשרות רצינית במחיר.

 

בברכה L.A

פורסם

תודה על התגובות והנסיון איציק,אשמח לקבל תגובות נוספות בעד ונגד.

 

איציק שאלה אלייך...האם המעבר ללגאסי היה נכון ? אתה לא מתחרט ? אולי אתה חושב שהיית לוקח רכב אחר ? כמובן הכוונה שלי היא לרמות של הרכבים האמורים ולא למכוניות הפאר היקרות יותר.

פורסם

האם להסכים למחיר מחירון?

 

נאמר לי לא לקנות במחירון ,ושכדאי לחכות ,מה דעתכם ?

 

אני חושב שאם זה רכב טוב אז כדאי לשלם מחירון,אני לא יוצא פראייר נכון?

 

השאלות נראות אולי מוזרות,אך לא קניתי הרבה רכבים בחיי,לכן אני מנסה להעזר בכמה שיותר נסיון מהחבר'ה בפורום,תודה מראש.

פורסם
תודה על התגובות והנסיון איציק,אשמח לקבל תגובות נוספות בעד ונגד.

 

איציק שאלה אלייך...האם המעבר ללגאסי היה נכון ? אתה לא מתחרט ? אולי אתה חושב שהיית לוקח רכב אחר ? כמובן הכוונה שלי היא לרמות של הרכבים האמורים ולא למכוניות הפאר היקרות יותר.

ביחס לאימפרזה ? אין בכלל מקום להשוואה. הלגאסי כמה רמות מעל, הן בתכנון הפנים, בידוד רעשים, גימור (אלמנטים קטנים) וכד'... זה עד כדי כך אידיוטי שאפילו באימפרזה 2004-5 אין מגן פלסטיק למנעול תא המטען ! (דבר שקיים בלגאסי מעל 10 שנים).

עניין התקציב משחק פה תפקיד גדול - ורואים את זה לא רק במכסה פלסטיק מעפן למנעול תא מטען אלא אפילו בידוד רעשים מסביב לצמות חוטים שעוברות לרמקולים האחוריים והפנסים בין תא הנוסעים לתא המטען, וזה עוד לפני שדיברתי על מושבים ברמה אחרת, מרווח פנים מצויין (במרק הסרנים יש הבדל של כ-10 ס"מ !) הגה קצר יותר והיצע מנועים עדיף ביחס לאימפרזה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פה קיימים שני עקרונות, שחשוב לזכור כאשר קיימת דילמה בין רכב פרטי ורכב חברה.

 

אם אתה קונה רכב מחברה, ביום שתרצה למכור אותו תהיה לך בעיה. אתה אולי מקבל את כל הפרטים מהחברה, עם כל המידע וכו' (אולי אפילו צירפו בדיקה) ולכן קל יחסית לשכנע אותך. ברגע שאתה בא למכור, האדם שבא לקנות ממך אינו מקבל את כל המידע הקודם ולך אינו את "הגב", שהחברה משדרת. תחשוב אתה בהגיון, אם היית רוצה לקנות שני כלי רכב, אחד שעבר שתי ידיים פרטיות, או אחד שהיד הראשונה היתה חברה, ליסינג, או השכרה והיד השניה פרטית, במה היית בוחר? ישר אתה מעלה בראשך שהיד הראשונה של רכב החברה העבירה בו התעללות קשה. גם אם זה אינו נכון, הפסיכולוגיה והדמיון עובדים שעות נוספות.

נכון שיגידו: "תקנה בזול ותמכור בזול", אבל במקרה הזה לא משחק רק הכסף, אלא גם הזמן: רובם המוחלט של האנשים ירתעו מרכב כזה כבר בקריאת המודעה בעיתון או בשיחת הטלפון הראשונה ותתקע איתו.

 

כאן מגיע העקרון השני, שאומר "מה שיקר זול ומה שזול יקר". הקלישאה הזו מאוד נכונה ומוכיחה את עצמה במיוחד בתחום הרכב. חסכון של סכום גדול על הנייר יכול בסוף להתברר כברוך רציני.

 

במקרה שלך הדילמה אפילו יותר קלה: הרכב הראשון עבר הרבה (הרבה) פחות ק"מ מהשני.

 

לדעתי, אין בכלל שאלה, לך על היד הפרטית, כמובן לאחר בדיקה וכו'.

פורסם

אני אמשיך ואתמוך בדעותיהם של קודמיי.

 

אם זו הייתה בחירה שלי, הייתי בוחר בעיניים עצומות ביד הפרטית. אני לא יודע לגבי אנשים אחרים, ויגידו הרבה אנשים רבות כנגדי, אבל זו דעתי - אני לא קונה רכבים מהשכרה, ליסינג וכד'... אין מה לעשות ככה אני, תחשוב על זה ככה - הבן אדם מקבל רכב שכל מה שהוא מחוייב עליו זה סכום פעוט לעומת סכום אחזקת רכב (להלן מחיר הליסינג בחברה) ויש התחייבות לקנייה בחזרה... כלומר, הבן אדם פשוט לא עושה חשבון לגבי הרכב.

 

זוהי דעתי, ושאר הדעות הן של חברי הפורום, אך לבסוף הבחירה היא שלך. כל הדעות הן בגדר הצעה בלבד...

 

בכל מקרה - תתחדש!!!! :) :) :)

פורסם

המוכר במקום אמר לי כי הרכב היה אמנם בחברה אך רק נהג אחד נהג עליו.

 

ראיתי את הרכב הוא באמת נראה שמור,כך גם הפרטית.

לא ראיתי הבדלים ביניהם פרט לשנתונים.

כאמור ההבדל היחידי זה בקרת האקלים.

אשמח לשמוע דיעות נוספות.

פורסם

לפעמים יכול להיות רכב ליסינג שמור מאוד, לחבר שלי יש רכב ליסינג והוא שומר עליו כאילו הוא האוטו הפרטי שלו, הוא מטפל בו בזמן ולא קורע אותו בכלל אז מי שיקנה אותו ברגע שחבר שלי יחזיר אותו לחברה יהנה ובגדול.

 

אני מנסה להגיד שכל מקרה לגופו, תשב באוטו של הליסינג תראה איך הוא נשמר מבפנים ותיקח אותו לבדיקה עצמאית שלך, אם אחרי הכל הוא עדיין נראה לך טוב תקנה אותו אבל תדע שברגע שתצטרך למכור תהיה לך בעיה. למרות שהמכירה של האוטו לא נראית לי שיקול פה כי אתה אומר שהוא יהיה אצלך 7 שנים ואז תפתח קרן נוספת אז לא יהיה חסר כסף עוד 7 שנים והמחירון של הרכב בכל מקרה יהיה נמוך שזה לא ישנה ההורדה במחיר.

 

השיקול הסופי הוא שלך ואף אחד פה לא יכול לראות את הרכב ולהחליט בשבילך, אם הרכב מהליסינג עבר טוב את הבדיקה שעשית לו בעצמך והוא נראה שמור מבפנים אולי נחתת על מציאה של ממש ואז יהיה שווה לקנות אותו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
המוכר במקום אמר לי כי הרכב היה אמנם בחברה אך רק נהג אחד נהג עליו.

 

ראיתי את הרכב הוא באמת נראה שמור,כך גם הפרטית.

לא ראיתי הבדלים ביניהם פרט לשנתונים.

כאמור ההבדל היחידי זה בקרת האקלים.

אשמח לשמוע דיעות נוספות.

מכאן והלאה השיקול הוא שלך בלבד.

יש לציין שבמשפחה היו לנו בעבר 2 רכבים מ"חברה פרטית לשעבר" והיינו מרוצים עד הגג משתיהן (שמורות ומתוחזקות כראוי - אבל זה היה לפני הרבה שנים) - שתיהן נמכרו תוך יומיים שלושה עם פתק עליהן. מצבן היה פנטסטי.

 

באופן אישי מאחר ומדובר בדיוק באותה מכונית בדיוק, לא הייתי מהסס לקחת מכונית "זקנה" יותר בשנתיים בתמורה ליד ראשונה פרטית וק"מ נמוך בהרבה.

 

כן הייתי ממליץ לקחת את המכונית מחברה אם היית אומר לי שה-B4 הפרטית היא דור שלישי ואילו זאתי שמחברה היא הדור הרביעי (החדיש יותר) שממנו קשה (נניח) למצוא מכוניות על הכביש... אז השיקול היה קשה הרבה יותר וישנה סבירות שבגלל שאתה נוסע מעט עדיף היה לקחת את הדגם החדיש יותר (למרות הנסועה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...