Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

לאחרונה התקנתי נורות LED במאותתי הרכב (BAU15S PY21W).

בעבר הזמנתי נורות שמתאימות בסוקט, אך לא בוואטג', ולכן מערכת האיתות זיהתה את הנורות כ"שרופות" והבהבו מהר מהרגיל.

עכשיו, הזמנתי נורות לפי דרישת היצרן (21W). מה שכן, קורה דבר מוזר. בעת עמידה, הנורות מהבהבות מהר (כאילו שרופות), אך בזמן נסיעה, הנורות מהבהבות רגיל/מהר, לסירוגין ובלי שינוי שהצלחתי לעלות עליו.

 

מה יכול לגרום למצב כזה? איך אפשר להתגבר על זה?

1X-Super-Bright-BA15S-P21W-1157-BAY15D-P21-5W-Canbus-Car-Led-12V-Reversing-Light-Stop.jpg_640x640.jpg

פורסם

הלדים שהזמנת לא צורכים הספק של 21W ולא מתאימות לדרישות הייצרן למנורה תיקנית חוץ מאשר מבנה הלד.

בקיצור תחזור למנורות רגילות.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש צורך לגשר את החוטים של המאותתים עם נגד 6 אוהם כדי לדמות התנגדות של נורה.

אחרת יהיו לך תופעות כפי שציינת.

בנוסף תזמין נורות לד איכותיות של פיליפס או אוסרם.

פורסם
לפני 19 שעות, trademark כתב:

יש צורך לגשר את החוטים של המאותתים עם נגד 6 אוהם כדי לדמות התנגדות של נורה.

אחרת יהיו לך תופעות כפי שציינת.

בנוסף תזמין נורות לד איכותיות של פיליפס או אוסרם.

תודה! תוכל לפרט בדיוק איזה נגד להזמין ואיפה בדיוק לגשר אותו?

פורסם

מציע לך מראש לקנות נורות canbus איכותיות , בכל אופן קח בחשבון שנורות כאלה לאחר 3-4 דקות ברציפות מתחילות להבהב באופן מהיר כי הן מתחממות.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...