Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

בזמן האחרון אני חווה לעיתים קרובות רעידות מאוד חזקות בזמן נסיעה ברכב שלי ( פיג'ו 3008 דיזל שנית 2017) .הרעידות צצות ב 1500-1600 סל"ד במהירות 80-90 .

רעידות מאוד חזקות ,כאילו הרכב נחנק .

יש לי טיפול במוסך שבוע הבא לבנתיים הייתי רוצה לדעת האם מישהו מכיר את התופעה ומה הסיבה ?

תודה מראש.

פורסם (נערך)

אז לדעתך הרעידות הן מהמנוע ולא מההגה ?

סרן אחורי לא מאוזן (גלגלים שנפלו מהם משקלות לדוגמא) יביא לרעידות הגה במהירות גבוהה. 

אתה מתאר משהו אחר : מנוע משתעל . זה כבר דורש ביקור במוסך. 

אף נורית לא נדלקה ?

החלפת תחנת סולר ? סולר מזויף ?

מוסך צרפתי יוכל לענות לך. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

כאילו הרכב מאבד כוח?

זה קורה בזמן שיוט במהירות קבועה? 

לאחר מכן נעלם כלא היה?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
בתאריך 18.11.2021 בשעה 16:09, Zikovanton כתב:

שלום לכולם ,

בזמן האחרון אני חווה לעיתים קרובות רעידות מאוד חזקות בזמן נסיעה ברכב שלי ( פיג'ו 3008 דיזל שנית 2017) .הרעידות צצות ב 1500-1600 סל"ד במהירות 80-90 .

רעידות מאוד חזקות ,כאילו הרכב נחנק .

יש לי טיפול במוסך שבוע הבא לבנתיים הייתי רוצה לדעת האם מישהו מכיר את התופעה ומה הסיבה ?

תודה מראש.

אם לא נדלקת לך נורת תקלת מנוע ולאחר שהרכב נחנק הוא ממשיך בנסיעה - בסיכוי סביר (בערבון מוגבל) שייתכן ומדובר בשסתומי פליטה.
במוסך יבדקו מול הנתונים שאתה מוסר מתי הרכב עשה רגנרציה וינסו להצליב את זה מול המידע שאתה מסרת.
מדובר במקרים נדירים (אישית נתקלתי רק באחד כזה) וגם בעולם אין הרבה מידע בכלל (מה שמחזק שמדובר בעניין מאוד נדיר).
 
קיים ריקול שקט (TSB) בנושא, גש למוסך היבואן ובקש בדיקה (ולא לשכוח לתאר במדוייק מתי ואיך התקלה מופיעה).
הנושא עדיין לא צף בפורום (למרות שיש כאן לא מעט חברי פורום שעברו מאות אלפי קילומטרים עם המנוע הזה) כי מדובר באמת במקרים מאוד נדירים, אבל באיזור חודש מרץ פירסמתי כאן בפורום "אזהרת מסע" בנושא. חפש "אזהרת מסע 3008 דיזל".

לא יודע איפה קבעת טיפול אבל לצורך העניין הנ"ל אני ממליץ לפנות למוסך המרכזי.

איציק
 

 

לפני 11 דקות, מלטבשי כתב:

כאילו הרכב מאבד כוח?

זה קורה בזמן שיוט במהירות קבועה? 

לאחר מכן נעלם כלא היה?

נראה לי שחשבת בדיוק על מה שאני חשבתי - לדעתי זה הכיוון.
הוא תיאר "רכב נחנק" ולפי מה שכתב מדובר במהירות שיוט (תיזמון קלאסי להופעת הבעיה).

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

אם באמת זו התקלה, ואם לא יבואו לקראתך - צור קשר בפרטי

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי
  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 19 שעות, איציק נ. כתב:

אם לא נדלקת לך נורת תקלת מנוע ולאחר שהרכב נחנק הוא ממשיך בנסיעה - בסיכוי סביר (בערבון מוגבל) שייתכן ומדובר בשסתומי פליטה.
במוסך יבדקו מול הנתונים שאתה מוסר מתי הרכב עשה רגנרציה וינסו להצליב את זה מול המידע שאתה מסרת.
מדובר במקרים נדירים (אישית נתקלתי רק באחד כזה) וגם בעולם אין הרבה מידע בכלל (מה שמחזק שמדובר בעניין מאוד נדיר).
 
קיים ריקול שקט (TSB) בנושא, גש למוסך היבואן ובקש בדיקה (ולא לשכוח לתאר במדוייק מתי ואיך התקלה מופיעה).
הנושא עדיין לא צף בפורום (למרות שיש כאן לא מעט חברי פורום שעברו מאות אלפי קילומטרים עם המנוע הזה) כי מדובר באמת במקרים מאוד נדירים, אבל באיזור חודש מרץ פירסמתי כאן בפורום "אזהרת מסע" בנושא. חפש "אזהרת מסע 3008 דיזל".

לא יודע איפה קבעת טיפול אבל לצורך העניין הנ"ל אני ממליץ לפנות למוסך המרכזי.

איציק
 

 

נראה לי שחשבת בדיוק על מה שאני חשבתי - לדעתי זה הכיוון.
הוא תיאר "רכב נחנק" ולפי מה שכתב מדובר במהירות שיוט (תיזמון קלאסי להופעת הבעיה).

איציק

אז לקחתי את הרכב למוסך מורשה כמובן  , הם לא הצליחו לעלות על הבעיה בגלל שבזמן נסיעת זה פשוט לא קרה (קורה לסירוגין).

מה שאמרת זה בדיוק מה שהבחור במוסך אמר שהוא חושש שזאת התקלה .ביקשו שבזמן אמת שזה קורה ללחוץ על כפתור האיפוס ולחזור למוסך באותו היום .

לפי מה שרשמתם פה נראה לי קלעתם בול .

השאלה מה אני עושה אם זאת הבעיה ??הרכב כמובן כבר לא באחריות ולפי הבחור במוסך זה יעלה בסביבות 9-10 אלף שח ,אם זאת באמת הבעיה .

 

  • אהבתי 1
פורסם

שיפנו ליצרן לאחריות של רצון טוב.

אם לא יאשרו לך חזור ותעדכן

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני כשעה, Zikovanton כתב:

לפי מה שרשמתם פה נראה לי קלעתם בול .

השאלה מה אני עושה אם זאת הבעיה ??הרכב כמובן כבר לא באחריות ולפי הבחור במוסך זה יעלה בסביבות 9-10 אלף שח ,אם זאת באמת הבעיה 

אם האוטו מטופל אצל היבואן - חד משמעית להילחם.

 

מדובר בעניין שנפרש על סדרה עצומה. אומנם אחוז אפסי להחריד (בכל העולם) נפגע מהבעיה, אבל ללא ספק זו לא בעיה שלך או חלילה טיפול כושל - אלא עניין שהיצרן צריך לטפל בו.

 

איציק

 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון,

לאחר שעשיתי את מה שהמוסך ביקש ממני ,חזרתי לשם והם חיברו מחשב ומצאו שבאמת הבעיה היא בשסתומים.

הנציג של המוסך הגיש בקשה ליצרן להשתתפות בעלות הטיפול בתקלה וקיבל סירוב מכיוון שיש חריגה גדולה מידי בין הטיפול האחרון לטיפול לפני ( חוסר תשומת לב שלי ,הייתי בטוח שתופיע לי נורה שהזמן לטיפול ) .

נראה שאין הרבה מה לעשות ,אולי יש לכם הצעות ??

פורסם

תשמע ,אם אתה מדלג על טיפולים אתה לא תקבל תיקון של רצון טוב,אני מאמין שאם כל הטיפולים היו מתבצעים בזמן הם היו מתקנים לפחות חלקית על חשבונם,חבל.

תלך למוסך מומחה פיגו כמו אורן,גבע,שאפט.

×
×
  • תוכן חדש...