Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדי לפתור את הבעיה לתמיד (לפי הספר) - 

image.png.1f687ea274782705758787480a0704d9.png

 

בפועל, צריך לחשוב לאות מה ניתן לעשות - אם התופעה היא שתוצרי פליטה נדבקו לשסתומים, אולי ניתן לנקות אותם עם שבבי אגוז כמו שמנקים שסתומי יניקה במנוע בנזין.

כמה ק"מ עשה הרכב? מאיפה אתה בארץ?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 4 דקות, מלטבשי כתב:

כדי לפתור את הבעיה לתמיד (לפי הספר) - 

image.png.1f687ea274782705758787480a0704d9.png

 

בפועל, צריך לחשוב לאות מה ניתן לעשות - אם התופעה היא שתוצרי פליטה נדבקו לשסתומים, אולי ניתן לנקות אותם עם שבבי אגוז כמו שמנקים שסתומי יניקה במנוע בנזין.

כמה ק"מ עשה הרכב? מאיפה אתה בארץ?

הרכב עשה 85 אלף ק"מ.אני מאיזור הקריות .

פורסם
לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

תשמע ,אם אתה מדלג על טיפולים אתה לא תקבל תיקון של רצון טוב,אני מאמין שאם כל הטיפולים היו מתבצעים בזמן הם היו מתקנים לפחות חלקית על חשבונם,חבל.

תלך למוסך מומחה פיגו כמו אורן,גבע,שאפט.

לא מדלג על טיפולים ,אני קניתי את הרכב השנה ..פשוט חוסר תשומת לב שלי , פאדיחה שלי אני מודע לכך .הייתי בטוח שההפרש בין הטיפולים הוא גדול יותר וסמכתי על ההתראה ברכב שתזכיר לי .

פורסם

לכאורה, הם פועלים תחת הגדרות ברורות של היצרן. 

בפועל, אין שום קשר בין האיחור בטיפול לתופעה שאתה חווה, אלא שמדובר בתופעה שהיצרן מודע אליה ואחוז אפסי מהמכוניות שנמכרו בעשור האחרון חוו את המצב הזה. 

 

הייתי מתייעץ עם עו"ד וממשיך להילחם. 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 5 דקות, איציק נ. כתב:

לכאורה, הם פועלים תחת הגדרות ברורות של היצרן. 

בפועל, אין שום קשר בין האיחור בטיפול לתופעה שאתה חווה, אלא שמדובר בתופעה שהיצרן מודע אליה ואחוז אפסי מהמכוניות שנמכרו בעשור האחרון חוו את המצב הזה. 

 

הייתי מתייעץ עם עו"ד וממשיך להילחם. 

השאלה היא האם זאת לא מלחמה אבודה מראש ? הרי הם יכולים להגן על עצמם בזה שיגידו שהטיפולים לא סדירים?

פורסם

הם יכולים להגן על עצמם שהטיפולים לא סדירים, ואתה יכול להגן על עצמך באמצעות עו"ד ולהסביר שמנגנון שסתומי הפליטה לא קשור לטיפולים עצמם מאחר ומדובר בתופעה שהיא ידועה והיצרן הוציא פתרון מסודר (TSB) לעניין הזה.

מכאן ואילך זה כבר כמה זמן יש לך להתעסק עם זה, כי אין כאן שום דבר בטוח.
נסה לקבל כמה הצעות מחיר לתיקון הזה ותראה אם שווה לך לפעול (אולי אפילו במקביל) במישור המשפטי, או לוותר על המלחמה ופשוט לתקן ולהמשיך הלאה בחייך.
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...