Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופרה לאון - מבחן דרך


פבל
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני גם הייתי בין המאושרים הבוחנים שהשתתפו במבחן. לאון קופרה נראית מעניין. לא יודע אם זה בגלל צבע הכחול-מט המיוחד או הנדירות של גרסאות הלאון החדשות הרגילות (במיתוג סיאט) על הכביש נכון ליום המבח

רומן יצא לפגוש את הקופרה לאון החדשה כדי לנסות להבין האם שינוי המיתוג הביאו גם שינוי גישה כלשהו או שמא מדובר באותו מתכון מוכר שקיבל עוד תבלינים. https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3605/מבח

תודה לרומן על המבחן המעולה !  הנה הזוית שלי :   אני בעלים של קופרה 2018 ב-3 ומשהו שנים האחרונות, על האבולוציות שלה מאז לא יצא לי לנהוג, אבל בקבוצות השונות הייתה הסכמה די רחבה שהדור של 2019-2

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 שעות, misterb כתב:

...
מגיעים לכבישים המעניינים, מתחיל לגשש, קודם עם בקרות מלאות במצב קומפורט, מופתע כבר לטובה מהיכולות בפניות, הקופרה הזאת יודעת לפנות ולתת לנהג ביטחון מלא לקחת אותה לקצה.
...

SAgWDDNaTgyTOn2560gRv8dh8JXtI0ollBHkvVIW577bIt3ZPtJZX8PThHZ1dX-nkOkmLKe26yJs7AxA2Nu1XDOSUoUFu_OqcHqeU9xcJhX2HqX-CLv7B_4iIlo5fueb4uiPZ46eFDBMuc7mJ7uVu8CvsvNYbIKS9blK_ZitfGJ3huXE04UG4zOINuL2ecQzKUPgNVsNJrPUZ17ymouvkVbu8p3zEOSCqPDUlGEvuKez7GWrbHT7vq5jY9MAM8UHp_xm_y92BxkpHVISXC4Nl5g6jx0oSavbfyLloiB2AOhkZ8TgWJuB3difpbKS9q7zLAZeYWekRp6fVpUthmNFIDutzvh7PX65jyFeWKkthwJkg_4uPA66WIhlpGnPGH8Jk3Ot8TxNhmmec0sqrSfGkpMgrO754m6zgKzPiiBdI6xq7YTHDf-BKaAQ0H8Is6g0HPQpKmEJl7LNQc5-I9_0fkM1zjrNT3p74PY47r0fjTxpxrxRWlymC6jDUY-1W5_Dhmdob8cEMpTmfjkyxTiDvhbLDugCFaX2gnGRf55enBzUo-WCrOvDzpWnYXqaNq3pebyVl_xLPNCV2US18U6O8iOO80ZgXoCRQW_vshjeiec1CwFyxuUaPBqvHB-YMm3HrawUwk3wp-azhI8SS8N8KC31PBmNhlXLrqF8zJukygKzBWIpkD0P61SlOv-g5LXTrCYsQNT0UYCr8ShOpjr9_a6t0w=w1463-h1097-no?authuser=0


 

 

 

אני לא לגמרי מסכים עם מלהיט הברקסים שהגיב פה מעלי. 

קודם כל אני נהג הרבה פחות מוכשר מ @misterb וגם הביצים שלי הרבה יותר קטנות ולא עשויות נירוסטה. בגלל זה לא הרגשתי בטחון עם הקופרה. 

היכולת של הקופרה לאון להקהות את רכיב התחושה ופשוט לנסוע מ-א-ו-ד מהר בכביש טכני בלי שהנהג יפריע יותר מדי גורמת לך לתהות מתי תגזים ותמצא את שניכם עפים לקיבינימט.

הרכב לא משדר לך כלום. רזרבות הכח כל הזמן שם, הבקרות עובדות באופן חרישי, המתלים מגהצים מצוין והוא מבצע הכל בלי לתת לך שום פידבק.  בתור מי שנוהג ביומיום באוטו מאוד מתקשר, אני מוצא את הסנוביות הזו של הקופרה מטרידה. 

סיבוב ב-GTI שהגיע אח"כ הרגיש אחרת לגמרי, אבל זה יחכה למבחן שלו.

 

בנהיגה מנהלתית, הקופרה לאון מרגיש בסדר. 

בתור בוגר 3008 שבא בראש פתוח לשליטה מהמסך, לא אהבתי את הביצוע. הפקדים של המיזוג הרגישו לי קטנים מדי וסבך התפריטים מעייף. דווקא הכפתורים על ההגה היו נוחים ואינטואיטיביים. 

הכסאות מצויינים, קל להגיע לתנוחת נהיגה טובה. הפדל שיפטרס ממוקמים קצת עמוק מדי בתוך ההגה. ידית ההילוכים המיניאטורית לא מציקה. כן חסר כפתור מצבי הנהיגה על ההגה. באטקופרה הפרטית שבבית השאירו חוגה גדולה בין המושבים שלמעשה מייתרת את כפתור ההגה הנפקד. בלאון ויתרו עליה וחבל.

יש לו יכולות גבוהות לקופרה לאון. הוא אול ראונדר טוב אבל מנותק מדי לטעמי. בסיבוב קצר בקופרה דור קודם  במהלך המבחן נהניתי יותר

 

 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, YNV כתב:

היכולת של הקופרה לאון להקהות את רכיב התחושה ופשוט לנסוע מ-א-ו-ד מהר בכביש טכני בלי שהנהג יפריע יותר מדי גורמת לך לתהות מתי תגזים ותמצא את שניכם עפים לקיבינימט.

הרכב לא משדר לך כלום. רזרבות הכח כל הזמן שם, הבקרות עובדות באופן חרישי, המתלים מגהצים מצוין והוא מבצע הכל בלי לתת לך שום פידבק.  בתור מי שנוהג ביומיום באוטו מאוד מתקשר, אני מוצא את הסנוביות הזו של הקופרה מטרידה. 


לגמרי, הדרך המעולה לא להנות מהוט האץ׳

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרענן לקרוא פידבקים אותנטיים ולא מתחנפים על רכב חדש ומצופה ככה. אני לא חושב שקיים עוד מקום כמו הפורום הזה שיכול לספק את זה. 

 

תמשיכו ככה. 

 

מעניין אותי אגב אם @פבל  שהצהיר על עצמו בעבר שהוא הזדקן בכל הנוגע לטעם שלו ברכבי ספורט התחבר אליו קצת יותר מהזווית הבורגנית של תן קצת להנות מבלי לחשוב ולהתאמץ יותר מדי, בהנחה שכמובן התנסה איתו :)

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית הבנתי שהחוסר בתקשורת שתמיד מתקשר לקופרה הוא בלתי מזיק רק כשמדובר בנהגים כמו @misterb.

למען האמת, התאונה הבודדת שהייתי עד להה בהרי ירושליים התרחשה עם קופרה ונהג שקיבל אותה כמה ימים לפני.

הרכב לא שידר כלום מצד אחד, אבל נוסע מהר מאוד מצד השני, הבחור המסכן הגיע לסיבוב מהר מדי כי הרכב לא שידר לו שום תחושה של חוסר ביטחון וסיים על המעקה בצד הנגדי.

ברור לי שזה לא הרכב אשם בסיטואציה כזו, סתם עוד נקודה מעניינת.

 

עלתה פה שאלה לגבי Wireless Carplay - הדבר אפשרי בכל המולטימדיות של הקונצרן (כולל פורשה, ד"א).

הפיצ'ר קיים פשוט מכובה ברמת ה Firmware (אם יש בעלי פורשה בקהל - אפשר להפעיל אצלכם Android Auto למרות שהיצרן עצמו לא מאפשר את זה).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Morningstar כתב:

, הבחור המסכן הגיע לסיבוב מהר מדי כי הרכב לא שידר לו שום תחושה של חוסר ביטחון וסיים על המעקה בצד הנגדי.

ברור לי שזה לא הרכב אשם בסיטואציה כזו, סתם עוד נקודה מעניינת.

 

בוודאי שהרכב אשם. רכב טוב היה אומר לו: אחי, רמת הביטחון שלך לא תואמת את רמת הנהיגה.

דרך אגב, אתה יודע איך יודעים שמישהו לא יודע לנהוג?

הוא לא מסוגל להסביר למה קרתה התאונה.

  • מצחיק 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, falou כתב:

בוודאי שהרכב אשם. רכב טוב היה אומר לו: אחי, רמת הביטחון שלך לא תואמת את רמת הנהיגה.

דרך אגב, אתה יודע איך יודעים שמישהו לא יודע לנהוג?

הוא לא מסוגל להסביר למה קרתה התאונה.

נדמה לי שאתה מנסה להיות מצחיק ולעקוץ, אני לא בטוח - לא צריך להיות נהג טוב בשביל לדעת פיזיקה בסיסית.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פיסיקה בסיסית לומדים בחטיבת הביניים.

 

אני אקצר את התהליך: אין קשר בין רכב לתאונה. תאונה עושה נהג. אם הוא לא יודע להסביר למה קרתה התאונה, אז עשה אותה נהג שלא יודע לנהוג.

בכל מקרה, אין קשר בין הרכב לסוג התאונה. אתה אולי ראית תאונה אחת בנס הרים, אבל קרו הרבה, לרכבים מכל הסוגים וכל המינים, מפורשה ועד ניסאן, ממונדיאו ועד קליאו ספורט, אצל נהגים אלמונים ואצל כאלו שאתה קורא את הכתבות שלהם בעיתונות הרכב.

 

הקופרה, כמו כל רכב, משדרת יפה מאוד. אתה פשוט צריך לקלוט.

 

דרך אגב, רכבים שלא ״משדרים״ כמעט כלום, הם רכבי מירוץ. אם ניסית פעם מכונית מסלול קשיחה, אז אתה יודע שהיא מאבדת אחיזה פתאום, בלי להודיע לך יותר מדי לפני. ועדיין, נהגי מירוץ מצליחים לנהוג מהר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאפשר לנסח את מה שמורנינגסטאר אמר בצורה קצת שונה וזה יהיה יותר ברור:

 

קופרה משרדת המון ביטחון. נהג פחות מיומן יגלה שעבר את הגבול מאוחר מידי.

  • אהבתי 1

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין מה שאתה אומר, זה רק לא נכון.

יש את כל סוגי הסיבובים בנס הרים ואני לא יודע איפה הנהג פה עשה תאונה, אבל יותר סביר שהנהג לא עבר את המגבלות של המכונית אלא פשוט איבד עשתונות ועשה תמרון כ״כ שגוי, שהוא עף. ברמה של לשכוח לסובב את ההגה או לעזוב את הכל ברגע שהרגיש שהמהירות גבוהה מדי לפנייה או פשוט להכנס לסיבוב במהירות בלתי אפשרית בעליל.

 

המגבלות של הרכבים האלו כ״כ גבוהות, שזה לא שאתה על הגבול, ואופס קצת עברת אותו... והנה ההחלקה המשיכה שני מטר מעבר לתכנון, ועפת לשוליים.

 

כמעט כל מי שנוהג ברכבים האלו, רחוק מהמגבלות שלהם מרחק רב. מאוד. הוא פשוט עושה כזאת שטות גדולה של חוסר מיומנות, כי הוא נלחץ פתאום מהמהירות בה דברים קורים, שהאוטו הולך... הרבה לפני שהגעת למגבלות שלו.

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

הנה מבחן שמשווה את הקופרה לאון מול גולף GTI קלאבספורט ומול גולף R. ספוילר - הקופרה ניצחה גם בזמני מסלול וגם בתחושה ובכיף (לדעת הבוחן כמובן).

 

 

Seat Leon Cupra 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקופרה כול כך מנותקת, למה לא לקנות באותו מחיר טסלה מודל 3 פרפומנס?
הטסלה הרבה יותר חזקה ובטוח יותר מהנה בקו ישר.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, misterb כתב:

תודה לרומן על המבחן המעולה !  הנה הזוית שלי :

 

אני בעלים של קופרה 2018 ב-3 ומשהו שנים האחרונות, על האבולוציות שלה מאז לא יצא לי לנהוג, אבל בקבוצות השונות הייתה הסכמה די רחבה שהדור של 2019-2020 (קופרה קופר, עם הסמל של סיאט אבל בברונזה), שהגיע עם הגיר 7 הילוכים ושינויים קלים במנוע - פחות מוצלח מהדור של 2017-2018 (מתיחת פנים ראשונה). אז מאד ציפיתי לראות מה עשו בלאון קופרה החדשה ואיך היא ביחס לשלי.
 קיבלתי אותה לשעתיים בליל שישי קייצי עם ירח מלא, בכבישים הביתיים שלי (אזור נשר/בית אורן), אידיאלי מבחינת נהיגה, פחות מבחינת ירידה לפרטים ויזואלים בתא נוסעים.

מבחוץ - בעיניי נראית מצויין, משדרת קרביות ואתלטיות, וכן, קצת 'ערסית', אבל במידה.
תא הנוסעים עבר מהפכה רצינית, מסך מולטימדיה ענק, כל השליטה נעשית דרכו ודרך הסליידרים שמתחתיו.
מושבי עור חשמליים שנראים מעולה (תוספת), וגם אוחזים היטב ולי היו מאד נוחים. ייתכן ונהגים צנומים יותר יקבלו פחות אחיזה צידית. למי שזה חשוב - יש איזופיקס גם במושב הקדמי.
מוט ההילוכים הוחלף בידית קטנה שנראית די טיפשית ולא קשורה, או שתשאירו מוט רגיל, או שתעברו לכפתורים וזהו, אני אישית מעדיף את האולדסקול.
גם משאר הבחינות הנדסת האנוש לא מזהירה, הכל מאד 'הייטקי' אבל בתכלס פחות נוח. אפילו הכפתורים בקונסולה העליונה בתקרה עברו לטאצ'. כל התפעול של מערכות הרכב נעשה מהמסך המרכזי, הכפתורים על ההגה לא אינטואיטיבים (לא הצלחתי לענות לשיחה למשל, לך תבין שצריך ללחוץ על הגלגלת הימנית, אצלי יש כפתור עם סימן של טלפון פשוט).
המחסור הזה בכפתורים וחוגות ממש לא בטיחותי, גורם לנהג להסיט את המבט למסך כדי לראות על מה הוא לוחץ, וכשזה דורש מעבר תפריטים ותתי תפריטים זה הופך למסוכן. לכפתורים בהגה אפשר להתרגל בסוף, לשאר פחות.
שמעתי תלונות על מיקום פתחי המזגן, בעיניי זה מיקום מצויין ועדיף על שלי.
יש משטח טעינה אלחוטי וחיבור TYPE C לקארפליי/AA, חבל שהוא לא אלחוטי גם (פתיר עם דונגל). שמועות אומרות שבחלק מהרכבים שנמסרו כן יש חיבור אלחוטי ובחלק לא, אולי זה עניין של עדכון תוכנה.
לנוסעים במושב האחורי יש הרבה יותר מרווח רגליים, אפשר לשבת ולהתרווח בכיף, גם מרווח הראש מצויין, ויש פתחי מיזוג נפרדים עם שליטה בטמפ' ושקעי TYPE C. 
בסה"כ תא הנוסעים מאד מרשים ומפנק, בניגוד לקופרה שלי, שבה כשאדם מן היישוב נכנס הוא לא ממש מבין למה האוטו הזה שווה מעל 200K, כאן כן יש תחושה של 'לאקצ'רי' ולא צריך להתפתל ולהסביר למה זה לא מה שזה נראה..

שדרוג ראוי שהיה חסר בהחלט עד היום.
יוצאים לדרך, קשה לי להשוות את התחושה של הכוח כי הרכב שלי משופר עם סטייג'1, וכבר שכחתי איך מרגיש סטוק, אבל היא בהחלט מרגישה מהירה מאד ולא מאכזבת בקטע הזה.
רעש המנוע (הסינתטי ברובו), גם במצב קופרה/ספורט פחות 'מגניב' מזה שאצלי, יש פחות פיצוצים ורעש, מי שאוהב את הקטע קצת יתאכזב פה, לי זה ממש לא אישיו.
הדבר הראשון שהבחנתי בו - זה כמה היא הרבה יותר נוחה וסופגת מפגעים לעומת הקופרה שלי. נסעתי בכבישים שאני מכיר בהם כל בור וכפל, ויודע בדיוק איזה 'בום' אני הולך לקבל בכל אחד מהם, ממש הופתעתי לטובה מהיכולת של המתלים לשכך את מה שהצמיגים עם הדופן הדקיקה לא מצליחים לספוג. זה אחד הדברים שהכי מפריעים לי בנהיגה יומיומית בקופרה שלי, ובהחלט מדובר פה בשיפור משמעותי. כמובן שלא מדובר באיזה סיטרואן C5 או משהו כזה, היא עדיין קשיחה יותר מכל משפחתית ממוצעת, אבל ביחס לרכב ספורט עם ג'אנט 19 היא ממש נוחה ושמישה ליום-יום, כל הכבוד.
מגיעים לכבישים המעניינים, מתחיל לגשש, קודם עם בקרות מלאות במצב קומפורט, מופתע כבר לטובה מהיכולות בפניות, הקופרה הזאת יודעת לפנות ולתת לנהג ביטחון מלא לקחת אותה לקצה.
הבלמים עמידים ובולמים מצויין, אם כי התחושה קצת 'עצית', אחרי שהתרגלתי כבר פחות הפריע לי.
אחרי 2-3 סשנים כאלה הצלחות התלהטו והאדימו, עשן וריח וכל זה, אבל באורח פלא יכולת הבלימה לא נפגעה כמעט בכלל, מרשים מאד. הבקרות עובדות יפה, לא מסרסות מדי, ומתערבות רק כשממש צריך ובעדינות יחסית.
עשיתי גם ראן עם בקרות מבוטלות לגמרי, הרבה יותר כיף ככה אבל לא מומלץ לכל אחד. גם במצב הזה אין ביטול מלא, ואם המחשב מזהה החלקה חריפה כשהבלם לחוץ הוא עדיין יתערב ויישר את הרכב.
למרות שהצמיגים (ברידג'סטון) היו במצב לא מזהיר, עדיין הצלחתי לייצר קצב מהיר מאד בלי שום הפתעות ודרמות. יש מי שיגיד ש'קל מדי' לנהוג מהר בקופרה, אני לא שותף לדיעה הזאת, כיף לנהוג בה מהר ולא עובדים קשה כמו ברכבים יותר טהורים, זה נכון, אבל זה מה שמתאים לרוב האנשים בסוף.
הגיר להפתעתי עבד גם מצויין, למרות ההשמצות ששמעתי עליו הוא עבד ממש יפה עם העברות מהירות וניחושים נכונים רוב הזמן (במצב ספורט) של ההילוך הרצוי. למרות זאת -  בנהיגה כזאת אני מעדיף להיות במצב ידני ולשלוט בעצמי על ההילוך ועל נקודת ההחלפה. הפלאפים בהגה לא מוצלחים כל כך, הם רחוקים מדי מהמיקום הטבעי של היד, ודי קטנים. זה פתיר בקלות עם תוספת אפטר מארקט כמו שיש אצלי.
באופן מוזר לא מצאתי בבורר ההילוכים מצב M, הכניסה למצב ידני היא באמצעות לחיצה על הפלאפים בהגה, והיא מתבטלת אוטומטית בעצירה, ייתכן שגם אחרי זמן מסויים בנהיגה, לא בדקתי.
במהלך הנהיגה היו לי כל מיני התראות מעצבנות שהסיחו את דעתי והייתי צריך ממש להסתכל ולקרוא מה לעזאזל האוטו רוצה מחיי (סתם למשל פתאום התראה שזיהוי תנועה מאחור לא פעיל).
מבחינת בידוד רעשי כביש ורוח, נראה לי שיש שיפור קל אבל עדיין יש מקום לשיפור. 
בשורה התחתונה מאד נהניתי מהנהיגה בקופרה לאון וזה נראה לי מה שחשוב ברכב כזה, כל העסק מנגן יפה, הגיר/מנוע/הגה/מתלים מאפשרים לך לעשות בדיוק מה שאתה רוצה ולא גורמים לתסכולים כמו בהרבה רכבי ספורט אחרים. אם לא הייתי רוצה לעבור להנעה אחורית כנראה שזה הרכב הבא שהייתי קונה.

 

 


 

יופי של השוואה.

אהבתי את ההתיחסות לאיזופיקס מקדימה.... מישהו התחיל להסתכל גם על הפונקציות לזאטוטים ברכב, לא חשוב איזה רכב... 😉

Life Begins at 150...MPH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו הגזמת לגמרי. הקופרה לא עד כדי כך מנותקת, יש קצת נטיה להגזמה בתאורים לדעתי. כן, היא לא מתקשרת כמו רכב ספורט טהור או כמו רכבים של פעם, אבל זה כבר די מצב נתון של רוב הרכבים בימינו, 
והיא לא חריגה לרעה במובן הזה. אני לרגע לא צריך לנחש מה קורה, אני יודע בדיוק מתי ואיך יגיעו המגבלות וזה בעיניי המדד החשוב.

עובדה שאני כבר 3 ומשהו שנים נוהג בה במסלול, על הקצה של הקצה, מעולם לא 'ברח' לי, לא עשיתי ספין או עפתי מהמסלול.

אני קצת חושב שמגמת ה'טהרנות' הזאת קצת יצאה מפרופורציה, ולגמרי אפשר להנות מרכבים חדישים שלא דורשים מהנהג לעבוד קשה.

נשווה את זה רגע למטוסים - מטוס קרב F16 לעומת איזה מיג מיושן, ה-F16 פחות 'מתקשר' כי הוא ננהג ע"י סטיק אלקטרוני (FLY BY WIRE), בעוד במיג צריך לערבב את הסטיק הידני, 

אז זה אומר שה-F16 פחות טוב? זה פרמטר שולי לגמרי בעיניי. מה שחשוב זה שהכלי מאפשר לך לשלוט בו בקצה מעטפת הביצועים, ולמצות ממנו את המירב.

  • אהבתי 3

Seat Leon Cupra 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...