Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופרה לאון - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1023 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 22 שעות, ניקו פ. כתב:

אני רק אגיד שגם אם הייתה לו סובארו ג'אסטי הוא יכל לכתוב ביקורת על הנאה שלו מרכבים אחרים.

מזל שלא אני כתבתי את התגובה, תחשוב כמה פיוזים היו נשרפים במוח במצב הזה.

לעניין העניין, תסמונת 'מרכבת האלים' היא דבר מסוכן ונראה שהיד די מדבקת בפורום, ובעיני גם הלאון קופרה מסוכנת במידה מסויימת לנהג שאשכרה מחפש להינות מהרכב, מחוץ למסלול האוטו הזה כלכך רחוק מהמגבלה שלו שהכל מרגיש כמו פלייסטיישן, ואז מתחילים להגביר כדי להינות...עד שטעות אחת שאולי אפילו לא באשמתך (כי בכל זאת כביש זה לא סטרילי) עושה נזק בלתי הפיך (בגלל המהירות הנדרשת כדי להגיע לסף הנאה).

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם כל הכבוד לטסלה, ויש כבוד. הקופרה עשתה דרך לנהג החובב שבעשור האחרון רק ראוי להערכה, אז נכון שהיא מנותקת ועוד הרבה מגרעות שונות וכנל כל הרכבים החדשים של העידן האחרון... אבל עדיין במסלול הקופרה, תאחוז יותר טוב ותהיה מהירה מבחינת מהירות ובהקפת מסלול וגם להגיע מ A אם B בצורה אגרסיבית שעל הכביש היא בהחלט פסולה.
אבל עדיין לטסלה יש עוד כמה שנים של פיתוח וכנראה גם היא תגיע לשם מתי שהוא... אבל עד שיגיעו לתובנות של הגרמנים שלועסים לאט לאט כבר מלא שנים , יקח לה כמה זמן.
ויש גם קופרה חשמלית , עדיין לא למכירה בסוכנות, אבל אל תדאגו, יש לקופרה עוד שפנים בשרוול .
קצת קשה להבין אותך..
ראיתי כמה מבחנים ביוטיוב שהטסלה מתמודדת בכבוד מול M3 במסלול ובטח ב 0-100...
קופרה בכלל לא באותה ליגה. היא תעשה ממנה קציצות גם במסלול וגם ב0-100.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, kobi_g כתב:

במקום קופרה לאון הייתי לוקח את formentor vz 😁

גם הספק מנוע חזק יותר 310, גם שילדה עם הנעה כפולה לכל 4 גלגלים (מה שאין בלאון) כמו גולף R

מתנהגת הרבה יותר טוב ונותנת הנאה אמיתית גם בסיבובים לעומת הנעה קידמית בלאון.

 

 

 

 

הן מאד דומות בחוויית הנהיגה, אין שוני מהותי. גם אני הייתי מעדיף כנראה את הפורמנטור בין שתיהן, כי בעיני היא יפה יותר ונותנת תמורה עדיפה בסכום לא מאד רחוק. וגם המושב שלה היה יותר לטעמי.

לפני 25 דקות, דניאל1983 כתב:

קצת קשה להבין אותך..
ראיתי כמה מבחנים ביוטיוב שהטסלה מתמודדת בכבוד מול M3 במסלול ובטח ב 0-100...
קופרה בכלל לא באותה ליגה. היא תעשה ממנה קציצות גם במסלול וגם ב0-100.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

 

שתי שאלות:

 

1. נהגת?

2. מהי חוויית נהיגה בשבילך? 

  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי.
אבל אני לא חושב שקופרה עד כדי כך מהנה יותר מהטסלה, כדי להעדיף אותה על פני רכב שחזק יותר כמעט פי 2.
ובשבילי כוח זה חלק די נכבד מהנאה מנהיגה.
בחו"ל טסלה מתחרה בגזרת מחיר של מכוניות הרבה יותר יקרות מאשר בארץ וגם שם הרבה חובבי נהיגה מעדיפים דווקא טסלה.
אין שום בעיה לנסוע עם טסלה למסלול ולהנות.

על למבורגיני גם אומרים שהן לא מהנות לנהיגה (כמובן יחסית) ועדיין אני בטוח שאם הייתה לכם בחירה בין m3 לאונטדור באותו מחיר, רוב האנשים היו בוחרים אונטדור. זה פשוט לא באותה ליגה...


Sent from my SM-G985F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מי אומר שלמבורגיני לא מהנות לנהיגה, נהנתי במסלול (והאמת גם בכביש) מהורקאן יותר מ-458 (חוץ מההגה, שהוא באמת לא משהו בהורקאן), אבל זה עניין אחר.

 

מהשוואה של הטסלה היחידה (בינתיים) שנהגתי עליה, מודל 3 בסיסית, לקופרה - מבחינת הנאה מנהיגה לנהג שחושב לא רק על כוח, הטסלה לא במשחק. אפילו פחות מהקופרה. היא פשוט שמנה מדי. אבל אני מודה שמאד בעייתי לי להתמודד בויכוח שמתחיל ב"לא נהגתי, אבל". לא סביר שאנצח בו עם נימוקים שנובעים מנהיגה.

  • אהבתי 3
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרטון נועד להקצין, ולהביא מלא צפיות. עשה גם את זה וגם את זה. הרי גם לאון מן הסתם מבין שהוא לקח דג וביקש ממנו לטפס על עץ.

 

הטסלה לא מכונית ספורטיבית. היא מכונית טובה ומהירה, ולכן בגרסאות מסוימות היא תתן גם זמני מסלול ראויים. זה לא הופך אותה למתחרה למכוניות ספורט לנהגים שמחפשים מכוניות ספורט ויודעים לקחת מה שהן יודעות לתת.

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, דניאל1983 כתב:

האמת לפי הסרטון, טסלה באמת רכב גרוע לנהיגה...
 

 

 

אם לאון המילטון-פטל טאובס פסק שהיא גרועה אחרי שיוט במסלול כאילו הוא בנתיב הימני באיילון, הוא ודאי צודק.

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן מבחינה ספורטיבית הוא צודק. זה שהוא ניצל את זה לעשות סרטון ויראלי שיקדם לו את הדף עם roast (מצחיק מאוד לדעתי) זה לא סותר שבבסיס מה שהוא אומר על הטסלה נכון.

 

לא שזה הופך את הרכב ללא ראוי לבערך 99 אחוז מהאנשים שמבחינתם הדיון הזה רלוונטי כמו טחורים.

לפני 6 שעות, kobi_g כתב:

במקום קופרה לאון הייתי לוקח את formentor vz 😁

גם הספק מנוע חזק יותר 310, גם שילדה עם הנעה כפולה לכל 4 גלגלים (מה שאין בלאון) כמו גולף R

מתנהגת הרבה יותר טוב ונותנת הנאה אמיתית גם בסיבובים לעומת הנעה קידמית בלאון.

 

השאלה למה נראה לך שמתנהגת טוב יותר או שנותנת הנאה אמיתית בסיבובים לעומת הליאון. לא נהגתי באף אחת מהן אבל ההיגיון שלי אומר שהליאון הקלה והנמוכה יותר תהיה מהנה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Doron_Z כתב:

כן מבחינה ספורטיבית הוא צודק. זה שהוא ניצל את זה לעשות סרטון ויראלי שיקדם לו את הדף עם roast (מצחיק מאוד לדעתי) זה לא סותר שבבסיס מה שהוא אומר על הטסלה נכון.

 

לא שזה הופך את הרכב ללא ראוי לבערך 99 אחוז מהאנשים שמבחינתם הדיון הזה רלוונטי כמו טחורים.

 

השאלה למה נראה לך שמתנהגת טוב יותר או שנותנת הנאה אמיתית בסיבובים לעומת הליאון. לא נהגתי באף אחת מהן אבל ההיגיון שלי אומר שהליאון הקלה והנמוכה יותר תהיה מהנה יותר.

בוקר טוב,

על הפורמנטור VZ עדיין לא נהגתי, מתכנן וחושב אפילו בתור חלופה ל GTI שלי.

נהגתי על גולף R שהיא גם עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים וההבדל בסיבובים מדהים לעומת ההנעה הקידמית שיש לי (וגם ללאון)

לא, המשקל של הלאון לעומת אחיזה של כל רבעת הגלגלים לא משתווה וההבדל ממש משמעותי.

הפורמנטור וגולף R חולקים את אותה מערכת ההנעה וגם המנוע וממה שקראתי וראיתי במבחנים בעולם כולם ממליצים על הנעה  כוללת.

שווה שתבצע גם נהיגה על רכב דומה ותרגיש בהבדל - החוויה שאתה לוקח סיבובים במהירות רבה הרבה יותר והרכב צמוד לכביש פשוט ממכרת ואתה מחייך בטירוף :).

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות רק בכביש רטוב אולי. מניסיון בנהיגה בג'וליה וולוצ'ה הנעה כפולה בזמנו, בסיבובים של הקסטל ומוצא ביום חורפי וכביש רטוב, הייתי באמת נפעם מהקצב שהרשיתי לעצמי. אבל בכביש יבש, לדעתי אין יתרון. להיפך, יש כבדות שלא קיימת בקדמית. ובמשיכה מהסיבוב, כמו שרומן רשם, שם כן יש יתרון. יש סרטון שקופרה ליאון עשתה זמן טוב יותר מגולף R אגב. וגם GTI קלאב ספורט עשתה זמן טוב יותר מהגולף R. הכבדות עמדה לה לרועץ. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בכביש רטוב אין יתרון. יתרון (או חיסרון) הנעה מסוימת, בין אם קדמית, אחורית או כפולה, מגיע לביטוי רק בהעברת כוח (וכאן בכביש רטוב או מופחת אחיזה מן הסתם הנעה כפולה עדיפה בהרבה). אין משמעות להנעה מבחינת מהירות פניה. מן הסתם, הנעה כפולה טובה תאפשר משיכה הרבה יותר טובה ביציאה מהפניה, וכאן השאלה היחידה היא איך זה מתקזז עם הפרש המשקל לרעתה.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1023 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...