Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג מהעבודה - מה כדאי לקחת?


אלעד-ד
שימו לב! השרשור הזה בן 1016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ציינתי את ה3008  כדי להמחיש את ה"חוויה" שלי עם הקורולה ולחדד כמה לא כדאי לפותח השרשור לקחת אחד הרכבים מהרשימה שלו !.

הקרקושים לא היו מהתקנה מקומית ,הם היו חזקים ומכל צידי הרכב.

מבחינת ביצועים מדובר באחד הרכבים החלשים בסגמנט שלו ובגלל הבחירה בגיר הרציף וחוסר בחומרי בידוד הרעשי מנוע מוגזים לחלוטין ולא מתאימים לרכב מ2021.

אנשים לוקחים את הרכב בגלל שזה טויוטה ,לא בגלל שום סיבה אחרת,כרכב ,איוניק,אוקטביה,ועוד לא מעט רכבים אחרים משמעותית יותר טובים,לדעתי זה טיפשי ,במיוחד בליסינג ,שם אין משמעות להילת מוניטין שמירת הערך/אמינות של טויוטה.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם, המעבר מקורולה ל 3008 לא ממחיש שום דבר ( במידה ופיג'ו עם מנוע 1.6 אז בכלל). צריך להשוות תפוחים לתפוחים.
קורולה היברידית החדשה יותר נמרצת מאשר אוריס היברידית הקודמת, וזה מורגש מאוד. המושבים מקדימה השתפרו לעומת הדגם הקודם, גם איכות החומרים בתוך הרכב. אבל מרחב הפנים מאחורה הצטמצם, דיפוני הדלתות בולטים יותר מדי לטעמי וגונבים מרוחב המושב האחורי, הבליטה בריצפה מאחורי מיותרת ( לא היה בדגם הקודם ). אבל לזוג +2 בהחלט יש מספיק מקום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Mike808 כתב:

 

נהגת באוקטביה החדשה?

היא רכה באופן משמעותי ביחס לדגם היוצא ומדובר במכונית נוחה מאוד. לגרסת דינמיק יש מתלים מונמכים ומוקשחים שיותר מזכירים את הדגם היוצא אבל היא עדיין יותר נוחה.

נהגתי בגרסת ליסינג,לא יודע בדיוק מה רמת הגימור,אני משווה את זה לרכבים אחרים שנהגתי מאותו הסגמנט,ושם המתלים היו בהחלט נוקשים.

לפני 13 דקות, vladclar כתב:

עוד פעם, המעבר מקורולה ל 3008 לא ממחיש שום דבר ( במידה ופיג'ו עם מנוע 1.6 אז בכלל). צריך להשוות תפוחים לתפוחים.
קורולה היברידית החדשה יותר נמרצת מאשר אוריס היברידית הקודמת, וזה מורגש מאוד. המושבים מקדימה השתפרו לעומת הדגם הקודם, גם איכות החומרים בתוך הרכב. אבל מרחב הפנים מאחורה הצטמצם, דיפוני הדלתות בולטים יותר מדי לטעמי וגונבים מרוחב המושב האחורי, הבליטה בריצפה מאחורי מיותרת ( לא היה בדגם הקודם ). אבל לזוג +2 בהחלט יש מספיק מקום.

אני לא משווה את הקורולה ל3008,אני רשמתי איך הייתה חווית הנסיעה/נהיגה בקורולה,והיא הייתה באמת על הפנים,גם מול רכבים אחרים מאותה הקבוצה,דרך אגב, דווקא לגבי המרווח הרכב ממש בסדר.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, ronrcz כתב:

ציינתי את ה3008  כדי להמחיש את ה"חוויה" שלי עם הקורולה ולחדד כמה לא כדאי לפותח השרשור לקחת אחד הרכבים מהרשימה שלו !.

 

ה-3008 לא רלוונטית אבל, היא לא מופיעה ברשימה שלו.

זה מאוד נחמד שהיא יותר טובה מהקורולה (ואני חושב גם כן שהיא יותר טובה), אבל זה לא רלוונטי לפות"ש.

יש לו רשימה והוא צריך לבחור ממנה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.6.2021 בשעה 07:47, llaavvii כתב:

שווי מס מעניין אותך? במידה וכן אחד מההיברדיות (מהרשימה מטה הקורולה סטיישן או האיוניק)

במידה ולא אז חד משמעית אחד מ2 הסקודות...

ההטבות ככל הנראה יבוטלו בתחילת 2022, צריך לכסות את הגרעון בתקציב...

לפני שעה, vladclar כתב:

גם אני לא מבין מה ה 3008 קשור לנושא. הוא לא ברשימה. יש כאן רשימה מוגדרת - רק ממנה בוחרים.
אוקטביה 1.0 אמביישן דלה באבזור, לכן היתרונות שלה ( מרחב הפנים ובגאז' ענק ) לא בהכרח גוברים על האחרים מהרשימה ( ל 4 נוסעים, כאשר גם קאמיק נבדק בסוכנות ונמצא מספיק לפותח השרשור מבחינה פונקציונלית).

כאשר יש בעיות גב, ה 500₪ הנחה לרכב היברידי, לדעתי, מאבדים ממשקלם. יותר חשוב רכב נוח ( טיפולים בכאבי גב לא זולי בכלל).


 

השוואה מתוך אתר אוטו, הסקודה גם בגירסאת הליסינג מאובזרת בצורה דומה לטויוטה והאיוניק.

https://www.auto.co.il/compare

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב כי יש עיכוב באספקה של המון דגמים לאור המחסור בתעשיית השבבים. 

לחלק מהדגמים שהזכרת יש צפי המתנה של מספר חודשים לא קטן. בדוק מה זמין ואז קבל החלטה.

עריכה אחרונה על ידי Lich
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים. קודם כל תודה רבה על העזרה עזרתם לי המון

אז אחרי ביקור באולמות תצוגה של כל הרכבים ברשימה וכמה נסיעות מבחן הסקודה מנצחת למרות שהטיויטה ספייס די מרווחת (ויתרתי על הקורולה וה Excite  שממש צפופות מאחור) אבל קצת מגושמת מידי והישיבה ממש נמוכה (בכל הטיויטות) - אני 1.83 ולא יכולתי להוריד עוד את הכסא - הראש כמעט נוגע בתקרה

לגבי הסקודה - דווקא הקאמיק הפתיעה לטובה - ממש מרווחת כמעט כמו האוקטביה (גם מאחור) עם תא מטען קטן יותר אבל לא כזה נורא

 

אז הבחירה היא קאמיק - רק מתלבט בין 1.0 ל 1.5 בעיקר בגלל ההבדל במחיר 

הייתה לי אוטקביה 1.0 והביצועים היו לא רעים בכלל 

לגבי זמינות...לצערי עם סקודה בכל מקרה אצטרך לחכות לפחות עד נובמבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למשפחה של 4 נפשות הקאמיק מספק. אוקטביה רחבה יותר באופן משמעותי ולמי שצריך להושיב 3 ילדים מאחור היא הבחירה העדיפה.

אני אישית אעדיף משפחתית קלאסית על פני ג'יפון קטן יותר אז אישית הייתי בוחר באוקטביה. אבל הקאמיק באמת מעולה. אם יש אפשרות הייתי לוקח את ה-1.5, הוא נעים יותר בזכות תצורת 4 צילינדרים לעומת 3 ב-1 ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדיון:
עד כמה אוקטביה 1.0 תרגיש חלשה ביחס לקורולה ספייס היברידית?

אני יודע שבמדד 1-100 ובמהירות הסופית האוקטביה 1.0 מציעה מספרים מעט טובים יותר, השאלה לגבי ההתנהלות השוטפת שבו לקורולה יש מנוע חשמלי עם מומנט זמין מ 0 סל"ד, מול האוקטביה שרצועת הכוח שם מתחילה ב 2K סל"ד

עריכה אחרונה על ידי דור--
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תרגיש חלשה בכלל. בהאצות ביניים הגיר באוקטביה יגיב הרבה יותר מהר ביחס לטויוטה. רק ביציאה מהמקום ההשפעה של המנוע החשמלי מורגשת. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטויוטה בפועל מרגישה מתאמצת רוב הזמן בגלל אופי הפעולה של הגיר הרציף.

לאוקטביה יש אופי נינוח יותר בגלל הגיר הרובוטי שמזדרז להעלות הילוכים ומנוע טורבו שמספק את כוחו בסל"ד נמוך.

אישית אני מעדיף את אופי הפעולה של הסקודה, אבל אם מתגברים על הרעש והתחושות בקורולה היא מתקדמת בקצב לא רע.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, דור-- כתב:

מצטרף לדיון:
עד כמה אוקטביה 1.0 תרגיש חלשה ביחס לקורולה ספייס היברידית?

אני יודע שבמדד 1-100 ובמהירות הסופית האוקטביה 1.0 מציעה מספרים מעט טובים יותר, השאלה לגבי ההתנהלות השוטפת שבו לקורולה יש מנוע חשמלי עם מומנט זמין מ 0 סל"ד, מול האוקטביה שרצועת הכוח שם מתחילה ב 2K סל"ד

כל ניסיון להוציא ביצועים מהקורולה מלווה בקקפוניה של רעשים , האוקטביה רכב עדיף בכל אספקט על הקורולה שמלבד שם אין בה דבר המתעלה על הסקודה המקבילה.

 

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...