Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מאמזון מוצר דקורטיבי, עשוי מעץ בחבילה לא קטנה, נאמר 20*40*80ס"מ, מעריך במשקל של 3~4קג.

עלות כולל משלוח הסתכמה ב800שח.

עלויות נוספות צפויות (מכס) היה רשום 0 בזמן ההזמנה.

 

השולח היה מאוקרינה ושלח באמצעות UPS.

קיבלתי הודעה שהמוצר עצר במכס ועלויות שחרור ע"י UPS הם 180שח.

 

נדיר מאוד אם בכלל הזמנתי משהו פעם בסכום כזה, אז אני די קלולס בעניין.

דרישת התשלום הזו היא משהו נפוץ? יש לי מה לעשות בעניין חוץ מלשלם?

פשוט קצת מופתע.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם (נערך)

ברגע שהמוכר *עצמו הוא *לא אמזון - זה משלוח רגיל כמו הזמנה מכל מקום אחר, עם דרישה לתשלום מיסים / עלויות בהתאם לצורך.

180 זה בערך מעמ + עמלת שחרור מהיר, לא תוכל להזיל את זה יותר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אין לי בעיה, אשלם את ה180 שח.

אבל אני קניתי מוצר מאמזון, לא מאדם פרטי.

לא מבין האם יכולתי לדעת על זה מראש.

לפני חודש קניתי מוצר מאמזון בעלות 350שח

משלוח היה מהודו והגיע בלי שום עלויות נוספות על המחיר המקורי.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אתה כן יכול לדעת את זה, כתוב במפורש האם אמזון הוא המוכר או חנות/פרטי אחר שאינו אמזון. לפעמים המוכר הוא לא אמזון אבל אמזון מטפלים במשלוח אליך ואז זה כאילו אמזון הוא המוכר (בגדול).

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הדוגמאות לקוחות מ amazon.com (החנות האמריקאית) ובאתרים אחרים יראו אחרת, אבל זה העקרון :

אמזון המוכר והמשלח :

AmazonBoth.png.9d49863922ddcf5f2c73799e44a640c1.png

 

צד ג' מוכר ואמזון המשלח :

AmazonSent.png.36caeba8c11c93c3eae4b1c266a91ba0.png

 

צד ג' מוכר ומשלח :

AmazonNot.png.73175eda6196d0465fc03411bc3c0c7a.png

 

רק אם אמזון הוא המשלח (לא מוכרח להיות המוכר) תשלם (לא תמיד, אבל רק אז) עבור מע'מ ומיסים (אם נדרש.  אמזון מחשבים) ואמזון מבטיחים במצב זה שלא תחויב ביותר גם אם בפועל תשלום המע'מ והמיסים היה גבוה יותר (אם הוא נמוך יותר - תזוכה).

 

אם המשלח הוא המוכר הפרטי, המחיר לא כולל מסים ומע'מ ולא משנה מה כתוב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם

תודה רבה!

כמובן שצדקתם.

המוכר אינו אמזון ולא נשלח ע"י אמזון.

זה הגיע מאיגור מאוקרינה :cool:.

לא קונה הרבה באמזון ולא שמתי לב לכך, לא הייתי מודע אפילו שיש משהוא שנמכר באמזון לא על ידי אמזון.

אין לי בעיה עם העוד 180 שח במקרה הזה כי זה דבר מיוחד ולא זול שלא מצאתי בארץ.

אשלם ואשחרר את הפריט

כל יום לומדים משהו חדש

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

לא מבין, אמאזון הגיעו לארץ אז למה חלק גדול מהמהוצרים אני צריך לשלם דמי משלוח הזויים על מוצר שעולה דולרים בודדים?

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

תגדיר "הגיעו לארץ".

ה"הגעה לארץ" הייתה בסך הכול ניסיון לעודד מפיצים ישראליים להצטרף תחת הגג של אמזון.

כשל בצורה טוטאלית מכל מיני סיבות + קורונה.

 

חוץ מזה, כמו בכל שרשור מהסוג הזה, אני לא מבין על מה הטרוניה. יקר לך? מצאת מקום אחר, זול יותר? קנה איפה שבא לך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני בד״כ שולח דרך usshops  שזה לא משתלם דרך אמאזון, אבל עדיין מבאס.

ביום שאמאזון ואפל *באמת* יגיעו לארץ , זה יהייה מצויין.

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני כשעה, hans כתב:

חוץ מזה, כמו בכל שרשור מהסוג הזה, אני לא מבין על מה הטרוניה. יקר לך? מצאת מקום אחר, זול יותר? קנה איפה שבא לך.


תקרא טוב את מה שפות"ש כתב, ואז תבין.
הוא לא מומחה בנושא וחשב לתומו שאמזון זה אמזון. הוא לא ידע שיש אפשרות להשתמש בפלטפורמה שלהם ע"י אנשים מבחוץ.

פורסם

התייחסתי לתגובה של צחי.

לפות"ש עניתי כבר בהתחלה :-)

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

החנות באמזון היא marketplace.

אמזון מטפלים בלוגיסטיקה כפי שציינו רק למה שנמכר ונשלח דרכם (delivered by amazon).

במקרה הזה המוצר יושב במרכז לוגיסטי שלהם כבר והם יכולים לטפל בכל התהליך.

כל מצב אחר - זה כמו לקנות דרך המוכר - חוץ מזה שאמזון נותנים עוד שכבת הגנה (רצינית מאוד) כצרכן.

לגבי היגיעו לארץ - במקרה כזה לא היה לזה שום משמעות.

המשמעות היחידה ל״הגיעו לארץ״ זה שמשלוחים עבור חלק מהמוצרים שנשלחים מאמזון ירד (משמעותית) כי הם או ישבו במחסן בארץ או ייובאו כחלק ממשלוחים גדולים.

 

למקרה שפה - שום דבר לא היה משתנה גם אם אמזון היתה חברה ישראלית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש כאן שרשור על דברים שהחברים כאן הזמינו מאמאזון? יכול להיות נחמד לחלוק שטויות שהזמנו אחד עם השני

  • רעיון טוב! 1

What worries you, masters you. - John Locke

×
×
  • תוכן חדש...