Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא לא נגזים עם ההגדרה 'תא מטען'. 

תא סנדוויץ', תא יוגורט יופל'ה עם תוספות, תא נביעות חצי ליטר, אבל לא תא מטען. 

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני זוכר שראיתי במונית סיאט עם אותו "רעיון" חצים גדולים וכיתחב שהדביק בעל המונית - "לפתיחת לחץ כאן". 

 

לדעתי היצרן כשל בהנגשת הרכב ללקוח בדבר שאמור להיות הכי פשוט, בסיסי ונטול התחכמויות. לא תמיד בעל הרכב הוא זה שנוהג, הרכב יכול להיות מושכר וכו'. וזה לא לעניין שצריך בשביל דבר כזה לבדוק ספר רכב או לחפש באינטרנט. 

 

 

 

 

 

פורסם

הייתי מוסיף היום כל אחד מהכפתורים האלה לרכב שלי אם זה לא היה כרוך בניסורים וקידוחים. כל אחד, ביחד. שיהיו כמה כפתורים.

הרכב יותר מעניין ככה.

ט.ל.ח

פורסם

הבעיה מרוב שהיצרנים רוצים שהרכב יהיה "מעניין"/ מיוחד/ שונה הם מנסים להמציא את הגלגל מחדש, דוחפים כל מיני פיצ׳רים מוזרים, מזיזים כפתורים מהמקום הטבעי שלהם שאם אתה עובר מרכב לרכב, במיוחד כזה שאתה לא מכיר זה סתם מתסבך בסופו של יום.

קצת סטנדרטיזציה לא תזיק.

*עלה לי רעיון לשרשור.

פורסם (נערך)

היום החלפתי את הרכב, אמרתי לדייל כדי שידע להדריך את השוכר הבא. הוא פשוט לא האמין לי... 

אני חושב שהרעיון הוא להימנע מגניבות. אני נזכר שבאמריקאיות ישנות היה פטנט להחביא את חריץ המפתח מאחורי הסמל, מה שגרם לו מהר מאוד להישבר... מיותר לחלוטין.

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

בוא לא נגזים עם ההגדרה 'תא מטען'. 

תא סנדוויץ', תא יוגורט יופל'ה עם תוספות, תא נביעות חצי ליטר, אבל לא תא מטען. 

זהו, שגם אחרי שסוף סוף פתחתי אני עדיין מחפש את תא המטען...

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
פורסם
לפני 16 שעות, Buki כתב:

אני זוכר שראיתי במונית סיאט עם אותו "רעיון" חצים גדולים וכיתחב שהדביק בעל המונית - "לפתיחת לחץ כאן". 

 

לדעתי היצרן כשל בהנגשת הרכב ללקוח בדבר שאמור להיות הכי פשוט, בסיסי ונטול התחכמויות. לא תמיד בעל הרכב הוא זה שנוהג, הרכב יכול להיות מושכר וכו'. וזה לא לעניין שצריך בשביל דבר כזה לבדוק ספר רכב או לחפש באינטרנט. 

 

זה פשוט וקל, במתח (שתמיד קיים) בין שימושיות/אינטואיטיביות ליופי, במקרים האלו היופי ניצח.

בחרו שיהיה יפה, גם אם זה אומר לא שימושי/אינטואיטיבי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...