Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SUV או סטיישן עם תא מטען גדול


mikyl
שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההנחה ב-0 קילומטר נמוכה (רק 10 אחוז). 

מאמין שאצל היבואן ניתן לקבל הנחה שתהפוך את הליסינג לפחות אטרקטיבי. אז גם האחריות תהיה מלאה. 

שוב, זה לא רכב רע. אבל הוא מיועד יותר למי שצריך יכולת שטח ומוכן להתפשר על צריכת דלק ואיכות תא נוסעים. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההנחה ב-0 קילומטר נמוכה (רק 10 אחוז). 

מאמין שאצל היבואן ניתן לקבל הנחה שתהפוך את הליסינג לפחות אטרקטיבי. אז גם האחריות תהיה מלאה. 

שוב, זה לא רכב רע. אבל הוא מיועד יותר למי שצריך יכולת שטח ומוכן להתפשר על צריכת דלק ואיכות תא נוסעים. 

 

עריכה. 

האחריות על סובארו היא לחמש שנים או 100k ק"מ. 

ז" א שאצלך האחריות תהיה לכ-4 שנים (לפי 25k ק"מ בשנה). 

רכבי ליסינג מקבלים אחריות של 3 שנים/100k ק" מ. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

קראתי בעיון את השרשור,
אני מצטרף למה שרשם פות"ש
אני הולך להוציא משמעותית יותר כסף על טיגואן (ממתין לגרסת 2 הליטר שתגיע בחודשיים שלושה הקרובים..) נטו בגלל הסידור הפנימי, תנוחת הנהיגה והסידור של הקונסולה המרכזית.
במקור רציתי אטקה FR (לי, בניגוש לפות"ש תא המטען שם מספיק והותר) ובגלל מיקום פתחי המזגן המזעזע שם ויתרתי ואני הולך להוציא עשרות אלפי שקלים יותר, במודע.
מעבר לזה שרמת הגימור, איכות החומרים והנוחות בטיגואן הבכירה (מבחינתי בכל אופן) היא לא פחות ממעולה וגבוהה מהאטקה והקארוק ללא ספק (בדוק, נהגתי מספיק בשתיהן ויש לי חבר עם קארוק בת שנתיים שאני מבלה בה לא מעט).

עשיתי נסיעת מבחן על טיגואן  1.5 ליטר ברמת גימור LIFE+ (הרמה הגבוהה) ומאוד נהניתי, הרכב נכנס היטב לסיבובים, אין הטיית גלגול כזו או אחרת כמצופה מרכב גבוה יחסית, בשיוט הרכב שקט מאוד, התמודד היטב עם השטויות בכביש החיפאי, ומלא בפיצ'רים בטיחותיים ואחרים.
צריך לציין, אני אדם עם רגל כבדה ואני מגיע מרכב של 8 שניות בערך ל-0-100 והיה חסר לי כוח בדוושה ולכן (וגם בגלל ה4X4) אני אחכה לגרסת ה-2 ליטר,
אבל אין ספק בכלל שזו בחירה טובה מאוד - לפחות מבינת מה שחשוב לי (גובה, כוח זמין, רמת גימור ונוחות).

אגב, כבר רשמתי את זה בעבר, ארשום גם פה כדי לחסוך חיפוש, 
כל הטיגואנים, בכל רמות הגימור ועם כל המנועים, מגיעים השנה עם תיבה רטובה, נטו עניין של משקל הרכב (והחלטה של פולקסוואגן בחו"ל) - 
לדברי אנשי המכירות + המלווה מטעם צ'מפיון שליווה אותי בנסיעת המבחן.

(לא יודע לגבי שנים קודמות, סיכוי גבוה שגם ב2019-2020 זה היה המצב, אבל לא מתחייב..)

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כמה שאלות.

1. ידוע לך כמה משמעותית יותר זה יעלה?

2. מניח שבדקתה נושא של אמינות ועלות התחזוקה. לאיזה מסקנות הגעתה (לא רק DSG)?

3. האם פורסטר היה ברשימה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לפי מה שסוברים כרגע, ה-2 ליטר (190 כ"ס + 4X4) תעלה סביב 220K (וזה לפני גג פנורמי שזו תוספת של עוד 15K אם אתה מעוניין)
אבל , אין לדעת עד שלא ינחת פה (בתקווה בחודשיים הקרובים)

 

2. האמת? חיפשתי לא מעט תקלות בארץ בעיקר סביב ה-DSG, כל מה שראיתי, זה שבשלוש ארבע שנים האחרונות, התיבות הרטובות עובדות בסדר גמור ללא תקלות מיוחדות, יש לי מכרים עם גולף מהארבע שנים האחרונות, חלק מהרכבים עם 300+ סוסים בגלגל שלא חוו בעיות עם הגיר הרטוב. 
מבחינת עלויות, אני לא נוסע הרבה בשנה (סביב 10K ק"מ בלחץ) ולכן אני מטפל בדרך כלל פעם בשנה ושליש, גם אם יעלה קצת יותר, אחרי מחירי הטיפולים ששילמתי עבור ההונדה שהיתה לי, במוסך מורשה, בשלוש השנים האחרונות (סיוויק טורבו 1.5 ליטר) אני לא מתרגש.

3. הפורסטר בהחלט היה ברשימה, עשיתי נהיגת מבחן על גרסת הספורט היקרה, התאכזבתי מאוד,
רכב רועש מאוד, עם הנדסת אנוש בינונית מינוס. החומרים טובים, ההרכבה היתה אחלה, שדה ראיה נפלא, אבל הרכב "עגלתי" ורועש בצורה מביכה.

בטח לרכב שנת 2021, בטח לרכב ב-200K ש"ח. לא משתלם מבחינתי, אלא אם כן אתה מחפש רכב שטח מוכח.
יש לי שרשור שבו סיפרתי על נסיעות המבחן שהובילו לבחירה שלי בטיגואן (היו כמה כאלה) - מוזמן להעיף בו מבט.
 

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

אם אתה נוסע 10K בשנה עדיין צריך להחליף שמן כל שנה,

הטיפול הוא בדר"כ 15K ק"מ או שנה, כך שרכב שנסע 5K בשנה עדיין נדרש להחליף את השמן בתום השנה ולא יותר מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד מושך לשנה וחודש, שניה וחודשיים בהתאם לכמות הנסיעה, 
לא היו בעיות עד היום, לא תמיד הטווח של שנה נופל טוב מבחינות אחרות, 
מתי שכן, אני משתדל להגיע לטיפול.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

2. האמת? חיפשתי לא מעט תקלות בארץ בעיקר סביב ה-DSG, כל מה שראיתי, זה שבשלוש ארבע שנים האחרונות, התיבות הרטובות עובדות בסדר גמור ללא תקלות מיוחדות, יש לי מכרים עם גולף מהארבע שנים האחרונות, חלק מהרכבים עם 300+ סוסים בגלגל שלא חוו בעיות עם הגיר הרטוב. 
מבחינת עלויות, אני לא נוסע הרבה בשנה (סביב 10K ק"מ בלחץ) ולכן אני מטפל בדרך כלל פעם בשנה ושליש, גם אם יעלה קצת יותר, אחרי מחירי הטיפולים ששילמתי עבור ההונדה שהיתה לי, במוסך מורשה, בשלוש השנים האחרונות (סיוויק טורבו 1.5 ליטר) אני לא מתרגש.

 

אני פחות דואג ל-DSG כי מדובר בתיבה רטובה, 70/80% מנסיעות שלי הן מחוץ לעיר ועים גיר נוכחי רובוטי חד מצמדי עשיתי 256K ק"מ לפני החלפת מצמד. ולא מעלות הטיפולים - מניח שזה הבדל של כמה מאות שקלים בשנה. יותר לכל השאר כמו כל מיני חיישנים, מערכת חשמל, טורבו וכ"ה. לא כדי לבאס אותך (טיגואן גם אצלי ברשימה) אבל מוניטין אמינות שלו ברשת לא הכי. אם כוונה להחזיק ברכב 3 שנים זה לא כל כך בעיה. אבל אם 6/7/8 אנחנו בסיפור אחר.

עריכה אחרונה על ידי mikyl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.12.2020 בשעה 23:13, dorsht כתב:

כן, רק לפי התגובות אפשר להבין "זה זבל" וכו', בהחלט משכנע.

רוצה לשכנע אותי? תן לי סיבות למה זה זבל. מה הסיפור, מה כל כך גרוע, אילו חלקים נוטים להיכשל ולמה.

סתם להגיד "זה זבל" מבחינתי זה בדיוק הסטיגמה. להגיד שזה זבל.

 

אני מצטער להגיד, אבל משפטים כמו: "ברור שהיאריס הכי טובה. מבחינת אמינות. מבחינת הכל! היא גם יקרה יותר."

הכי טובה? ממש אבל ממש לא משכנעים אותי, בייחוד אחרי שנהגתי ונסעתי ביאריס יותר מפעם אחת.

רכב מאוד בינוני בעיניי, שנהנה בארץ משם טוב רק בגלל הסמל שיש לו ובגלל שהוא חסכוני ואמין. רכב בלי שום ערך מוסף.

הדור הקודם של היאריס היה מיושן להחריד ביחס לכל המתחרות בקטגוריה. הדור הנוכחי השתפר ועדיין זה לא ברמה של ה-208.

וגם: "יאריס במקום הראשון כמובן! אחרי זה הגטס ואחרי זה הגולף."  

אוקיי, יאריס וגטס סופר מיני. מה הגולף קשורה?

 

"רנו מגאן. היא פשוט זוועה - אסור לגעת בה. כשאני מסתכל מהצד שלי בתור בעל מקצוע יש לו ימבה של תקלות. המנורות שלו הולכות בתדירות כמו לחמניות."

וואו! מנורות נשרפות, איזה אסון!

 

"גולף הוא פולסקווגן - אני אישית לא אוהב אותם בגלל החלקים היקרים שלהם והבעיות שיש להם. אוואו הוא אוטו טוב למרות שהוא קוראיני. הוא באמת סביר וושווה את הכסף שלו. הנוחות שלו והגימור טובים!" 

איך אפשר להשוות גולף לאבאו? גם לא אותה קטגוריה וגם לא אותה רמה. האבאו מכונית מזעזעת.

תשאל בערך כל בן אדם שאתה מכיר, לא מכיר בן אדם אחד שיענה לך שהוא מעדיף אבאו במקום גולף.

 

מעבר לעובדה שאני לא מכיר את האתר ולא שמעתי עליו מימיי, אני מתקשה להתחבר למה שאומרים שם מהרבה סיבות - בעיקר הרבה תלונות שנראות יותר כמו סטיגמות ובלי להסביר באמת מה שורש הבעיה ומה כל כך לא בסדר.

ללא קשר לכתבה - מתקבלת תחושה שלחלק מהמכונאים, הצרפתיות קצת יותר מסובכות מהטכנולוגיה הפרה היסטורית שיש בחלק מהמכוניות מהמזרח, אז הם מאשימים את המכוניות במקום ללמוד. אני מסכים שיש דבר שנעשו בצורה טיפשית (החלפת נורות במגאן II למשל), אני לא בא להגיד שהצרפתים מושלמים.

 

אגב, אם הצרפתיות כל כך זבל, למה טויוטה עושה שת"פ עם PSA ומוכרת גרסת Rebadged של הברלינגו ושל הג'אמפי? 🤔
 

ועוד משהו - מה כתבה משנת 2012 רלוונטית לרכבים מ-2020? רכבים אחרים לגמרי.

 

 

אהה

 

אולי זו הסיבה שהטיוטה היחידה שנתקעתי איתה הייתה פרואיס דנדשה מהיבואן שמבוססת על שת"פ עם סיטרואן ג'אמפי? 

 

ואולי זה רק מקרה חד פעמי? 

 

לא אשכח שעשיתי נסיעת מבחן על ה3008 המהוללת ( לפחות כאן בפורום,,, במכירות היא לא מגרדת את הקוראניות ויפניות)  ולא היו לה ברקסים. 

 

ואולי זה רק מקרה חד פעמי? 

 

 

חברים לטעון שהכל סטיגמה על מכוניות צרפתיות אמין באותה מידה של הצרפתיות... 

 

אז בטוח שיש שיפור באמינות של של הצרפתיות, אבל הדרך עדיין רחוקה, גם אם 3008 הוא רכב נהדר... 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mikyl כתב:

 

אני פחות דואג ל-DSG כי מדובר בתיבה רטובה, 70/80% מנסיעות שלי הן מחוץ לעיר ועים גיר נוכחי רובוטי חד מצמדי עשיתי 256K ק"מ לפני החלפת מצמד. ולא מעלות הטיפולים - מניח שזה הבדל של כמה מאות שקלים בשנה. יותר לכל השאר כמו כל מיני חיישנים, מערכת חשמל, טורבו וכ"ה. לא כדי לבאס אותך (טיגואן גם אצלי ברשימה) אבל מוניטין אמינות שלו ברשת לא הכי. אם כוונה להחזיק ברכב 3 שנים זה לא כל כך בעיה. אבל אם 6/7/8 אנחנו בסיפור אחר.

 לא מאמין שאגיע ל6-7 שנים, הכוונה היא סביב 3-5 שנים.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, מיכאל רדמיני כתב:

לא אשכח שעשיתי נסיעת מבחן על ה3008 המהוללת ( לפחות כאן בפורום,,, במכירות היא לא מגרדת את הקוראניות ויפניות)  ולא היו לה ברקסים. 

 

במכירות היא לא רעה בכלל, נמכרת לא פחות מחלק מהדגמים של היצרנים היפניים והקוריאניים:

https://www.cartube.co.il/המגזין/הדגמים-הנמכרים-ביותר-בישראל-2020

 

מעבר לזה, אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, אבל האוטו זוכה לביקוש גבוה ביד השניה ומשיחה עם כמה אנשים שקנו 3008 בשוק היד השניה, לא היה פשוט להשיג רכב במצב טוב. רכבים טובים נחטפים.

 

לשאר ההודעה שלך אין לי מה להתייחס.

אני גם יכול להגיד שהיו לנו בעיות עם מאזדה 3 וטויוטה קורולה. 

אז אולי זה חד פעמי? 

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, מיכאל רדמיני כתב:

 

 

אהה

 

אולי זו הסיבה שהטיוטה היחידה שנתקעתי איתה הייתה פרואיס דנדשה מהיבואן שמבוססת על שת"פ עם סיטרואן ג'אמפי? 

 

ואולי זה רק מקרה חד פעמי? 

 

לא אשכח שעשיתי נסיעת מבחן על ה3008 המהוללת ( לפחות כאן בפורום,,, במכירות היא לא מגרדת את הקוראניות ויפניות)  ולא היו לה ברקסים. 

 

ואולי זה רק מקרה חד פעמי? 

 

 

חברים לטעון שהכל סטיגמה על מכוניות צרפתיות אמין באותה מידה של הצרפתיות... 

 

אז בטוח שיש שיפור באמינות של של הצרפתיות, אבל הדרך עדיין רחוקה, גם אם 3008 הוא רכב נהדר... 

 

 

 

בוא, בוא, אח שלי, בינתיים הריקול הכי מסיבי ( ואם לא הכי, אז בין הכי הכי ) בהיסטוריה המודרנית לכלי רכב היה אצל טויוטה ולקסוס עם דוושת התאוצה הנתקעת לפני כעשר שנים. ריקול שסחב על הדרך קנס ענק שקיבל היצרן בארה"ב. ובקטע הזה לא זוכר שיתוף פעולה עם יצרן צרפתי כלשהוא שאפשר להפיל עליו את התיק. בכל מקרה לי נדמה שהצעד הנכון הוא להפסיק עם הקישקוש הזה של טויוטה זה מותק ופז'ו זה זבל או להיפך, יואיל כל צדיק כאן לאמץ את עצה התלמודית הכל כך נבונה ויחיה לו באמונתו. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום יצא ריקול של כמעט 5000 רכבים של מאזדה 2,3,6CX5, המשאבת דלק פגומה..

 

בנוסף יצא ריקול ל CX 30 ולמאזדה 3 החדשה על ליקוי בתוכנה של מערכת ה S&S ובדגמים מסויימים גם במערכת הבלימה..כנראה שהמאזדה לא עוצרת.

 

רק לידיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, dorsht כתב:

במכירות היא לא רעה בכלל, נמכרת לא פחות מחלק מהדגמים של היצרנים היפניים והקוריאניים:

https://www.cartube.co.il/המגזין/הדגמים-הנמכרים-ביותר-בישראל-2020

 

מעבר לזה, אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, אבל האוטו זוכה לביקוש גבוה ביד השניה ומשיחה עם כמה אנשים שקנו 3008 בשוק היד השניה, לא היה פשוט להשיג רכב במצב טוב. רכבים טובים נחטפים.

 

לשאר ההודעה שלך אין לי מה להתייחס.

אני גם יכול להגיד שהיו לנו בעיות עם מאזדה 3 וטויוטה קורולה. 

אז אולי זה חד פעמי? 

אכן אין גבול לאהבה...

 

גם שהיא עיוורת

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תסביר למה הכוונה ב"לא היו לה ברקסים" בעניין מסיעת המבחן שביצעת(?) ל 3008.

מכיר אישית 3008 בת 3 ועוד שתי 5008 בנות שנתיים (כולן 1600 בנזין). כולן עם אפס תקלות ובעלים מרוצים עד הגג. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...