Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SUV או סטיישן עם תא מטען גדול


mikyl
שימו לב! השרשור הזה בן 1172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הייתי הולך על ה3008, 1.6 בנזין או דיזל, עדיף דיזל בכמות הנסיעה שלך, ועדיף פרימיום למכירה עתידית,

הראב 4 יקר מדי לדעתי, ולדעתי במחיר של הראב 4 הכי זול ואפילו פחות, תוכל לקבל את ה3008 דיזל פרימיום במיוחד בסוף השנה,

ה3008 יהיה יותר נוח, שקט ואיכותי, ובכלל חווית נהיגה מיוחדת, וכ"בונוס" גם יציב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא סתם ביקשתי להתעלם מהמחיר 🙂 תניחו לדקה ששתי רכבים עולים אותו דבר. ותשכחו מרמות איבזור-לי זה לא כל כך חשוב. התנהגותם של 3008 וראב 4 בנהיגה אנסה להבין בזמן נסיעת מבחן. נשארו לנו אמינות/איכות שירות/עלות תחזוקה וזה מה שאני מבקש להשוות.

דרך אגב, 3008 פרמיום עולה 190K, ראב 4 בסיסית 182K.

עריכה אחרונה על ידי mikyl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 12 שעות, wildlands2019 כתב:

הראב 4 יקר מדי לדעתי, ולדעתי במחיר של הראב 4 הכי זול ואפילו פחות, תוכל לקבל את ה3008 דיזל פרימיום במיוחד בסוף השנה,

 

לא הייתי בונה על זה שימהרו לתת הנחות על ה-3008 מתוחת הפנים.

 

לפני 8 שעות, mikyl כתב:

אני לא סתם ביקשתי להתעלם מהמחיר 🙂 תניחו לדקה ששתי רכבים עולים אותו דבר. ותשכחו מרמות איבזור-לי זה לא כל כך חשוב. התנהגותם של 3008 וראב 4 בנהיגה אנסה להבין בזמן נסיעת מבחן. נשארו לנו אמינות/איכות שירות/עלות תחזוקה וזה מה שאני מבקש להשוות.

דרך אגב, 3008 פרמיום עולה 190K, ראב 4 בסיסית 182K.

לפי המחיר אני מניח שאתה מסתכל על ה-3008 עם מנוע טורבו דיזל או טורבו בנזין גדול (1.6).

עלויות תחזוקה כדאי לברר מול המוסך המורשה של היבואן, שתיהן אמורות להיות אמינות. 

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש, אם אתה מחפש קלף חזק בחסות העדר, לך על הראב 4.

 

לי אישית, ההבדל באבזור מספיק בשביל להכריע כאן:

https://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=18865&compare-version[]=15262&compare-version[]=15104

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה - ברצינות, מילא ביאריס אין (וגם לא בקורולה) חיישני רוורס מקוריים בדגמים שמגיעים ליבואן הרשמי, אבל בראב 4 שעולה קרוב כ-180 אלף ש"ח גם אי אפשר היה לשים? (אני לא מדבר אפילו על החיישנים הקדמיים שיש ב-3008)

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, dorsht כתב:

לפי המחיר אני מניח שאתה מסתכל על ה-3008 עם מנוע טורבו דיזל או טורבו בנזין גדול (1.6).

עלויות תחזוקה כדאי לברר מול המוסך המורשה של היבואן, שתיהן אמורות להיות אמינות. 

 

טורבו דיזל. איך עשים את זה? פשוט לבקש מחירון טיפולים? דבר כזה קיים? משהו ידבר אתי בכלל?

 

לפני 42 דקות, wildlands2019 כתב:

פות"ש, אם אתה מחפש קלף חזק בחסות העדר, לך על הראב 4.

 

לי אישית, ההבדל באבזור מספיק בשביל להכריע כאן:

https://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=18865&compare-version[]=15262&compare-version[]=15104

 

שום כלף חזק, מידע מבעלי רכבים הנזכרים. ב25 שנים אחרונות היו לי 3 רכבים, כולם עם הנילונים מסוכנות. 

אופל אסטרה 95 - סיוט של רכב ושל יבואן. כבר הייתי מזהה לפי הכל מוקדניות של שגריר. ברחתי ממנה עם סוף האחריות.

טויוטה סטישן 98 - 10 שנים ו230K. טיפולים בזמן והחלפת ציריה אחרי 200K, זהו. עוד שנתיים אצל בן עם 0 תקלות. שנתיים או שלוש אחרי המכירה ראיתי אותה על הכביש.

סיויק 5 דלתות 2008 - קצט בעיות מהתחלה. אבל להבדיל מ-UMI שירות מכובד מצד מאיר, רכבים חלופים וברמה לא פחות מסיויק. אחר כך הרבה שנים רק טיפולים. בשנים אחרונות התחילו סימני שחיכה, רק בחודש אחרון 10K ש"ח.

אני לא מצפה לטויוטה 98, לא מאמין שעושים  היום רכבים עם אמינות דומה. אבל לא רוצה גם אפל אסטרה. אמינות של סיויק תספיק לי.

בקשר לאיבזור - לא מרגיש צורך באף צעצוע מהרשימה. מוכן לפרט אחד אחד. ברור שהכל IMHO. לכן מספר פעמים בשירשור בקשתי להתעלם מהנושא.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, mikyl כתב:

טורבו דיזל. איך עשים את זה? פשוט לבקש מחירון טיפולים? דבר כזה קיים? משהו ידבר אתי בכלל?

 

יש מפרט טיפולים לרכב. ברור שיכולים להיות דברים שצריך בנוסף כמו ברקסים, אבל לפחות תקבל סדר גודל על אחזקה שוטפת.

אני מאמין שמישהו בסוכנות או במוסך אמור לדעת לענות על השאלות האלו.

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר עשיתי את זה במוסך מורשה של הונדה דורשו ממני מספר רכב וכ"ה. חוץ מזה מה יתן לי טיפול אחד? זה יכול להיות החלפת שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבקש מפרט ומחירים לטיפולים של 15, 30, 45, 60, 75 ו-90 אלף ק"מ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.12.2020 בשעה 12:09, mikyl כתב:

כאשר עשיתי את זה במוסך מורשה של הונדה דורשו ממני מספר רכב וכ"ה. חוץ מזה מה יתן לי טיפול אחד? זה יכול להיות החלפת שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר.

אתה יכול לבקש מהסוכן מכירות, הוא יוכל לעזור. אם הסוכנות צמודה למוסך אז באותו הרגע ימסרו לכך. 

לגיטימי להשוות עלויות טיפולים ברכישה ארוכת טווח כמו שאתה מתכנן. 

 

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי על הסיבוב בסוכנויות. הפעם צירפתי בנוסף  צ'מפיון מוטורס. באטקה לא התאים לי תא מטען וDSG יבש. בדקתי גם קודיאק, רכב לא נוח לחפש חניה בתל אביב (כמו גם 5008). ואז ראיתי את הטיגואן. מה אגיד, אם לא יבואן הייתי מתאמץ, אבל עכשיו אני בבעיה. כן DSG, אבל רטוב. בנוסף אין דיזל וצריכת דלק לא מהטובות בקטגוריה. אבל רכב בפנים איכותי עם הנדסת אנוש הרבה יותר טובה לטעמי מטויוטה ופג'ו. הכל נראה פשוט ונקי. תא מטען גם ככה גדול אפשר להגדילו על ידי הזזת ספסל אחורי במסילה. ככה אולי אפילו לא אצטרך להשכיב את הכסאות. שעלתי עלות הטיפולים, קטן 750 ש"ח גדול בסביבות 1600 (אם זה נכון). מתברר שאחריות 3 שנים, תמיד זכרתי שפולקסווגן זה 2. אז מה אתם חושבים? אמינות? שכירות אחרי 6/7/8 שנים? ברור שיש נסיעת מבחן לכולם. אבל ממבחני השוואה שקראתי/ראיתי זה טיגואן-3008-ראב 4. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מנוע משודך לטיגואן?

אני מניח שזה 2.0TSI, שכן DSG7 רטוב משודך למנועים בנפח שני ליטרים ומעלה.

פולקסווגן אכן נותנים 3 שנות אחריות.

מחירי הטיפולים נשמעים הגיוניים למדי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...