Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SUV או סטיישן עם תא מטען גדול


mikyl
שימו לב! השרשור הזה בן 1144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, Super_T כתב:

בעיני לפחות, יש קשר הדוק בין הכמויות לאיכות,
BMW לא ימכרו כמו קיה,
VW לא ימכרו כמו יונדאי.
אתה לא מסכים? 🙂

לפי מה שאתה רושם מי שמוכר פחות מוכר מוצר איכותי יותר?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקר התכוונתי לזה שבעולם הרכב, במקרה בו מוצר איכותי יותר באופן מובהק, 

הוא כנראה יהיה יקר יותר באופן מובהק (ברמה כזו או אחרת), וימכור פחות - זה הכל :-) 

(אגב, בישראל הפער משמעותי יותר כי הממשלה "דואגת" לנו עם מיליון אחוז מס על רכב..)

 

אבל זה שיח לדיון של נתוני המכירות - לא לשרשור של הבחור שלנו שמתלבט אם לקנות טיגואן או לא.. :-) 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכבי פולקסוואגן בארץ מוצמד מחיר גבוה ומוניטין לא משהו בכלל... 

זה הופך את המוצר ללא רלבנטי עבור מרבית הקהל. 

ברור שירידת מחיר תוביל לקצב מכירות טוב יותר. אבל זה לא יתקרב למכירות המותגים המובילים. 

כאשר אתה מתכנן לרכוש טיגואן בכ 240k שקל, זה מטורף. 

ותסלח לי כי אין לי מושג על איזה פער איכות אתה מדבר (הוא קיים, הוא לא כזה קיצוני כמו שאתה מתאר). והתמורה לכסף מאוד נמוכה כבר בגרסת הבסיס של ה 175k.

מדובר על מותג עממי שהחליט להרים קצת את האף בעיקר בתמחור גבוה ותדמית ולא ברמת המוצר שנשאר עממי (בינוני+). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה לוקח טיגואן 2 ליטר (4motion ו- 190 סוסים) עם זמן יציאה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות, תיבה רטובה שבשנים האחרונות עברה שיפורים ומתפקדת היטב,
ריפודי עור נוחים (בכל התא), מחושמלים ומחוממים (מקדימה), עם לוח שעונים מוקרן, הנדסת אנוש טובה, גג פנורמי ענק, תא מטען גדול ונוח, תאורת לד מלאה ושאר ירקות, ומעל לכל איכות הרכבה מצויינת,
זה שווה 240K כחדש, כי פשוט אין שום דבר ברמת הגימור הזו בפחות מ-250-300K
אטקה קופרה? חזקה יותר, אבל גם יקרה יותר, מפוארת פחות ועם הנדסת אנוש טובה פחות..
אאודי Q3? ברמת TFSI 45 זה רכב שעם TECH PACK יעלה סביב 300+ ולא בטוח שייתן הרבה מעבר לטיגואן, הוא אחר ומעניין והכל, אבל השאלה אם ההפרש שווה יותר..
סטלביו? נוסע הרבה יותר טוב, גימור פנימי מצויין אבל עולה ה-ר-ב-ה יותר וסחיר ה-ר-ב-ה פחות
BMW X2? יקר יותר, ואני (אישית) מעדיף את העיצוב הפנימי של הטיגואן

 

אני לא נכנס לביטוחים וטיפולים, כשאתה קונה רכב כזה אתה מבין שיהיה לזה מחיר גם בגזרות הללו...

כל אחד יבחר מה שטוב לו, אבל בגדול, אין הרבה דברים חדשים מהיבואן שבהם תקבל חבילה טובה בהרבה פחות מ-220-240K היום
אשמח לשמוע על אופציות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, אז סגר שיבש קצת את התוכניות. בינתיים תוך כדי חיפושים השתנה גם סדר עדיפויות, נכנס נושא של שטח. שטח שפוי, לייט, או איך שתקראו לו 🙂. כוונה לטיולים מאורגנים בקבוצה. ברור שאצטרך לבוא לפשרות (צריכת דלק). עדיין מדובר ברכב שיעשה 95% על הכביש. עוד לא עשיתי נשיעת מבחן (סגר), אבל תיאורטית הכל הולך לכיוון פורסטר. אעדכן אחרי ביקור אצל סובארו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי שבשטח דאסטר עולה על פורסטר. בנוסף יש לו מנועה דיזל עם גיר ידני, זאת אומרת חיסכון בדלק בלי לדבר על המחיר. מצד שני התא מטען שלו הכי קטן מרכבים שבדקתי, סלון נראה כמו מוסקביץ' משנות ה70 פלוס אמינות להוכיח (אני עדיין זוכר דלתא). ולא נשכח שרכב אמור לנסוע 2K ק"מ בחודש על הכביש ואולי טיול אחד בשטח. אבל אני כן מתכוון מתוך סקרנות ללכת ולראות אותו.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היום ביצעתי נסיעת מבחן בפורסטר. מה אני אגיד, רכב ממש מגייץ את הבכביש אבל עדיין נשאר יציב בסיבובים. יכול להיות זאת הרגשה אחרי סיוויק שמכוייל די קשיח. ברור שמדובר בקרוסאובר עם 22 ס"מ מרווח גחון ולא בהוט האצ'. הוא גם מאיץ יפה ואם למישהו חסר אפשר ללחוץ על ספורט. מצאתי את עצמי כל הזמן בולם בכביש 1. כאשר לוחצים על הדוושה תגובה מיידית בלי השעיות כמו בקארוק. רעש גיר/מנוע סביר ורק בסל"ד גבוהה. בשיוט רק צמיגים ורוח, לי אישית לא מפריע. ירדתי לשביל יחסית משובש וב-50 קמ"ש ממשיך לשוט. רכב מאוד מרווח בפנים, כסא חשמלי נוח, אבל הייתי מעדיף טיפה יותר ארוך. חזרתי ועשיתי הזמנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון, הפורסטר וגם האאוטבק "מגהצים" את הכביש ברמה מדהימה. החיסרון הוא קצת בתחושת נדנוד. בשטח אין שום רכב ראוי ומתקדם שיכול להוות תחרות. הפורסטר לא רכב שקט. רעשי רוח מורגשים במהירות. כחבילה - אחד הרכבים הכי טובים לדעתי. בהצלחה.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! 

איזה דגם בחרת, והאם ניתנה הנחה או הטבה משמעותית? 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...