Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מודע לכך שהגרף שהבאת לא קשור למציאות בכלל?
מדובר על צפיפות המים כאשר הם נמצאים בלחץ שמונע מהם לרתוח. במציאות מים מתאדים בטמפ נמוכות יחסית,  וב 100 (שבכלל בכלל אין בעיה להגיע לזה בירידה) המים כבר הופכים לגז והצפיפות יורדת בצורה קיצונית.
 
ואנחנו אפילו לא מתייחסים לאטמים שנגמרים מהמים, ובמקרה של משאבה מרכזית זה יכול לגרום לאיבוד יכולת הבלימה כשיום אחד הגומיה פשוט תתפרק..
הוא מאוד קשור למציאות...
הבאתי את הגרף הזה וברור שלא התכוונתי להסתכל על 300 מעלות או משהי באיזור אבל 100 וקצת זה כן רלוונטי במיוחד בתור דוגמא.
יש לחץ במערכת + דיברתי על נוזל קירור, שיש לו תכונות שהם חצי של מים חצי של אנטיפריז וטמפרטורת הרתיחה תעלה ל110-120 מעלות גם בלחץ אטמוספרי.

אין לי גרף לגבות את זה (כי אין מישנו שבדק דבר כזה זה יהיה מאוד מוזר מצידו) אבל אני מאמין שכמו כל נוזל אחר, גם אנטיפריז לא ישנה דרמטית את הדחיסות שלו בלחץ של בלימה.
מה שאומר שזה לא עד כדי כך משנה מבחינת לחץ אלה בדברים אחרים.

זאת הפעם המיליון שאני צריך לחזור על זה כי נראה לי שאנשים חושבים שאני תומך במה שהוא עשה.
אני רק אומר שתאורטית מבחינת כמה דברים הנוזל בסדר, הנקודה הכי בעייתית שלו זה השחיקה לאטמים וגומי בתור המערכת.

אני אוהב את הצד התאורטי של הפורום והדיונים עם מספרים וגרפים ובגלל זה אני חותר לשיחות כאלו, לא בגלל שאני רוצה שבן אדם ימרח על קיר כי הוא שם נוזל קירור...

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה היא שמדובר במיקס של נוזלים "שאוהבים" להתמזג וליצור אמולסיה בעלת תכונות גרועות מאוד למערכת הבלמים, מה שיווצר זה כבר לא נוזל קירור ולא נוזל בלמים.

ראשית נקודת רתיחה מאוד נמוכה, שנית חלודה בגלל המים שיש בנוזל קירור ואז הרס כללי של המערכת. 

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...