Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שידרוג ווינדוס הום לפרו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנחתום עובד כטכנאי מחשבים

הנחתום קונה מחשבים לאנשים ומתקין

הנחתום קנה לעצמו, לראשונה, מחשב שמחליף את המחשב הנוכחי מ-2010

הנחתום קנה מחשב אייסר חמוד...מעבד i7 דור 11, 16 ג'יגה,  1 טרה SSD...צעצוע קטן ומרעיש.

 

הנחתום עשה טעות...פעם ראשונה הוא קנה מחשב עם מערכת הפעלה ולא שם לב כי המערכת הפעלה המדוברת היא גירסת HOME

הנחתום פירמט ועשה ועשה ופירמט ותמיד חזר להום.

 

יש לכם עיצות אין אני יכול לשדרג את ההום לפרו, מבלי לשלם 500 שקל לבילי?.

 

קניתי רשיון באיביי, של פרו כאשר חשבתי שיש לי פרו...אבל זה לא עוזר ובהחלט לא נותן לשדרג.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

אם אני לא טועה אתה צריך להוריד דיסק התקנה ממיקרוסופט (ליבחור יצירה עבור מחשב אחר ככה שגם גירסת הפרו ניתן לבחירה בעת התקנה)ולהפעיל אותו דרך הוינדוס שלך וליבחור שידרוג לPRO עם שמירה על הקבצים שלך.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

אם אני לא טועה אתה צריך להוריד דיסק התקנה ממיקרוסופט ולהפעיל אותו דרך הוינדוס שלך וליבחור שידרוג לPRO עם שמירה על הקבצים שלך.

 

הורדתי ISO ממיקרוסופט והתקנתי.

במחשבים ללא מערכות הפעלה אני יכול לבחור מה אני רוצה.

במחשבים עם מערכת הפעלה המפתח וההגדרה צרובה בלוח ולכן אין גם אפשרות בחירה אלא אוטומטי מתקין הום.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 5 דקות, innvision כתב:

אני מקווה שניתן גם למחוק אותו\ לשנות, בהצלחה.

 

http://rweverything.com/

 

RWEverything-to-extrieve-windows-8-key-from-BIOS1.png

 

מקור: https://www.nextofwindows.com/how-to-retrieve-windows-8-oem-product-key-from-bios

 

לא בדיוק הבנתי.

לפי מה שאני רואה, הוא נותן אפשרות לררות מה המפתח מוצר שלך.

 

במה זה עוזר לי?

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

אתה מכיר סטודנט באחת האוניברסיטאות?

הם יכולים לקנות לך עותק של ונינדוס בכ 100₪, עותק חוקי מלא בלי קומבינות של מפתחות מפוקפקים מאיביי.

לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב בכלל מגיע עותק אחד בחינם.

 

וינדוס בחינם לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב:

https://social-sciences.m.tau.ac.il/windows10

 

רכישה דרך החנות תוכנות של האוניברסיטה:

זה הקישור לeshop של אוניברסיטת תל אביב (ככה הם קוראים לזה)

https://mytau.tau.ac.il/es.php

אוניברסיטת בן גוריון

https://in.bgu.ac.il/computing/Pages/installations/microsoft_software.aspx

יש גם לטכניון תוכנית כזאת לסטודנטים

https://cis.technion.ac.il/local/software-list/buying-software/

 

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, ariel000 כתב:

רגיל לזה ועדיף.

לא זוכר את ההעדפות כבר.

 

הדברים היחידים שעבורם צריך פרו זה חיבור לדומיין והצפנת bitlocker.

אין לך דומיין בבית נכון ?

הצפנת bitlocker כל כך חשובה לך ?

לדעתי המאמץ שלך מיותר לחלוטין.

 

https://www.microsoft.com/en-us/windows/compare-windows-10-home-vs-pro

 

עריכה אחרונה על ידי phpclub
פורסם
לפני 7 שעות, XVSTI כתב:

אאל"ט חסרה תמיכה ב Hyper-V בגירסת הום.  (למרות שגוגל מציע פתרון).

אם הוא עובד הרבה עם מכונות וירטואליות / דוקר, הוא כנראה צריך Pro.

 

ללא קשר הכוונה שלי לעבוד עם vware.

טוב...אני לא בטוח לגמרי שזה עבד לי.

אומנם עכשיו מופיע PRO אבל לא בצורה שאני רגיל, בלי החלון שאפשר להצטרף לדומיין וכו'.

 

אני מקווה שהצלחתי בזה.

 

 

Capture.PNG

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

אמנם מצאת פתרון אבל להבא מורידים media creation tool של מיקרוסופט ומבצעים התקנה נקיה, שם זה יתן לך לבחור איזה גירסא להתקין, שם אתה מזין את הסיריאל שקנית מאיביי ואם יש לך הום צרוב על הלוח הוא כבר ידע לשדרג את זה לפרו, ואולי זאת לא התצורה שאתה מכיר כי מגירסא 2004 יש שינוי בכמה דברים בין היתר בתצורה של המאפיינים של המחשב שלי, כמו שמנהל המערכת היה פעם בלשונית ועכשיו הוא בצד וחלק מההגדרות של המחשב..

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם
לפני 10 שעות, CartMan2oo5 כתב:

אמנם מצאת פתרון אבל להבא מורידים media creation tool של מיקרוסופט ומבצעים התקנה נקיה, שם זה יתן לך לבחור איזה גירסא להתקין, שם אתה מזין את הסיריאל שקנית מאיביי ואם יש לך הום צרוב על הלוח הוא כבר ידע לשדרג את זה לפרו, ואולי זאת לא התצורה שאתה מכיר כי מגירסא 2004 יש שינוי בכמה דברים בין היתר בתצורה של המאפיינים של המחשב שלי, כמו שמנהל המערכת היה פעם בלשונית ועכשיו הוא בצד וחלק מההגדרות של המחשב..

 

אני מכיר את המערכת של מיקרוסופט.

לא יצא לי להגיע למצב שבו הייתי צריך להכניס מפתח בכדי להגיע להורדה

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...