Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. 175/70R13 חישוק 5.5".

2. 185/60R14 חישוק 6".

3. 205/50R15 חישוק 6.5".

4. 215/40R16 חישוק 7".

 

מאזדה 323(BG) אינה יכולה לנעול 185/65R14, מידה זו שייכת לדגמי ה-BA וה-BJ.

שלום עמית הרכבתי ג'אנטים 215/40/16 כמו שרשמת ,ובמכון רישוי לא רוצים לתת אישור,הוא הראה לי בספר אוטודטה שאין את המידה הנ"ל יכול להיות שאצלו זה אוטודטה 2008 ושלך 2009 או שיכול להיות שטעית? אני עכשיו בבעיה:?

פורסם

אני רוצה להגדיל את הג'אנט שלי {ליופי} וגם את הצמיג לאחיזה , אבל באופן חוקי ואני רוצה לדעת איפה אני יכול לבדוק את הנושא הזה ... יש ברשותי POLO 1600 98

פורסם

האם אפשר להתקין צמיג על גנט שהצמיג הנוכחי עליו הוא 13 70R 175

להתקין לו צמיג 70R 155 13

האם זה אפשרי?

פורסם
שלום עמית הרכבתי ג'אנטים 215/40/16 כמו שרשמת ,ובמכון רישוי לא רוצים לתת אישור,הוא הראה לי בספר אוטודטה שאין את המידה הנ"ל יכול להיות שאצלו זה אוטודטה 2008 ושלך 2009 או שיכול להיות שטעית? אני עכשיו בבעיה:?

אין כל טעות. התוכנה איתה אני עובד מהבית מעודכנת ל-07' ובמכון יש לי ספר 09'.

אם לא קשה לך, קפוץ אלי ותקבל אישור.

אהלן

מה המידות ג'אנטים המאושרות לפולקסווגן פאסאט 1992 .

 

תודה מראש

1. 185/65R14 חישוק 6"

2. 195/60R14 חישוק 6"

3. 205/50R15 חישוק 6"

אני רוצה להגדיל את הג'אנט שלי {ליופי} וגם את הצמיג לאחיזה , אבל באופן חוקי ואני רוצה לדעת איפה אני יכול לבדוק את הנושא הזה ... יש ברשותי POLO 1600 98

הנך יכול לבדוק זאת במס' מקומות:

1. ספר רכב.

2. מח' טכנית של צ'מפיון.

3. מכון רישוי.

4. פה.

האם אפשר להתקין צמיג על גנט שהצמיג הנוכחי עליו הוא 13 70R 175

להתקין לו צמיג 70R 155 13

האם זה אפשרי?

אסור לבצע זאת.

ל-175 דרוש חישוק ברוחב 5" ואילו ל-155 נחוץ 4.5", הצמיג יכול "לברוח" ממנו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום עמית, או למי שיודע...

ברכב שלי אאודי a80 1991 מורכבת המידה המקורית 175/65/14

אילו מידות ניתן להתקין על רכבי?

תודה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
מהו המרווח ברגים ברובר 216? לא מצאתי תשובה על גבי הפורום, תודה מראש.

מרווח ברגים - 4X100

שלום עמית, או למי שיודע...

ברכב שלי אאודי a80 1991 מורכבת המידה המקורית 175/65/14

אילו מידות ניתן להתקין על רכבי?

תודה, כפיר.

1. 175/70R14 חישוק 5.5"

2. 195/60R14 חישוק 5.5"

3. 195/70R14 חישוק 5.5"

4. 195/65R15 חישוק 6"

5. 205/50R15 חישוק 6"

6. 205/65R15 חשוק 7"

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה צריך לעשות אחרי שקניתי ג'אנטים?

הולך למשרד הרישוי ומבקש אישור? מה המחיר שזה אמור לעלות[האישור]?

פורסם

במידה וקנית רק חישוקים ולא שינית גודל צמיגים, אין כל צורך באישור ושינוי.

במידה ושינית מידת צמיגים, יש להגיע לאחד ממכוני הרישוי לשם רישום השינוי.

העלות הינה 30 ש"ח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
במידה וקנית רק חישוקים ולא שינית גודל צמיגים, אין כל צורך באישור ושינוי.

במידה ושינית מידת צמיגים, יש להגיע לאחד ממכוני הרישוי לשם רישום השינוי.

העלות הינה 30 ש"ח.

 

תודה רבה.

אני מדבר על כולל שינוי צמיגים.

כי אם יש לי ג'אנט 17" ואני מחליף ל18" - מצריך שינוי צמיגים נכון?

איך אני יודע אם הצמיג חוקי?

×
×
  • תוכן חדש...