Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

195/65R15 - זה לא מידת החישוק. רצוי שתתחיל לקרוא חומר בנושא.

להגדיל חישוקים - לשם מה? להשאר עם אותו צמיג וחישוק רחב/גדול יותר?! :shock: מה זה נותן?!

רכב ספורט?! האם זה דומה להגדרה של "מזדה 3 ספורט"? היתה בזמנו גם 127 שנקראה "ספורט" :twisted:

 

מידות חליפיות ללאון:

1. 205/55R16

2. 225/45R17

3. 225/40R18

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אוקי טעינו , סליחה אדון קומפי, התכוונתי למידות צמיגים.

להגדיל חישוקים לאחיזה יותר טובה על הגביש ומראה נעים יותר, ומספיק שאני רוצה לעשות זאת בלי שום סיבה אחרת.(זה לא העניין)

רכב ספורט כי כמו שהסברתי בתגובה למעלה זה רשום ברישיון ככה. (חשבתי אולי זה משנה משהו כאן כי בביטוח הוא אכן שינה) ולא בגלל שהרכב הוא רכב ספורט, אלא כנראה שמה שרשום על הנייר משפיע יותר ממה שקיים במציאות.

kobi.idan2 כתב:
גיר ידני או רגיל?

Seat Leon 2002 1.8 Manual . Subaru B4 2007 2.0 Manual . Kia Sportage 1997 2.0 Manual . Seat Leon 2002 1.6 Manual . Isuzu D-max 2006 3.0-TDI Manual . Skoda Oktavia 2012 1.4-TSI Manual

פורסם

בשעה טובה אושרה מידת הצמיגים 175/60 14" לדיהטסו שריידו 98 שלי

הורכבו צמיגי פאלקן 912

תודה רבה על המידע בשירשרור-היה מועיל ועזר מאוד!!!

 

הגאנטים אגב נתרמו מסיויק 2001-

פחות או יותר ההתאמה היחידה לשרייד עקב הקוטר הפנימי הגדול יותר

(56 מ"מ לעומת 54 בשאר הרכבים עם גאנטים במרווח ברגים של 4X100)

SNV32706.JPG

SNV32713.JPG

SNV32716.JPG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי מזדה לנטיס 1.8L שנת 2000 עם צמיגים 185/65 R14 .

יש לי בהזדמנות צמיגים חדשים 195/65/ R15 האם תקין/ניתן/חוקי להעלות אותם על הרכב??

תודה.

פורסם

שלום בעבר התעניינתי לגבי מידות לאימפרזה 1.6 06' (הצורה הישנה) התשובה שקיבלתי היא שפרט ל14'' , ניתן להגדיל ל 195/60R15.

רציתי לדעת האם ניתן להגדיל גם ל16'' כמו בצורה החדשה (בתמונה) , קוטר הגלגל לפי דעתי אינו אמור להשתנות כיוון שבמידת ה14'' חתך הצמיד בשתי הצורות (הישנה והחדשה) הוא אותו חתך.

 

אני פונה אליכם כיוון שפניתי כבר למכון טסטים אך התשובה שקיבלתי היא שהמידה היחידה שניתן לשים היא 14'' כמו ברישיון, ולא ניתן להגדיל לשום מידה אחרת,אע"פ שציינתי בפני הבוחן כי במדבקה ליד הדלת רשומה מידה של 15'' הוא טען "זה סתם שטויות".

2.JPG

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

מה מידת הגנטים הגולה ביותר שאשפר להתקים למזדה 3 אקטיב מודל 2005 ?? בינתיים יש לי גנטים 15" .. אני יכול להתקים 16" או 17" ??? כי בקומפורט ובספיריט אפשר להתקין ..

 

תודה

פורסם
מה המידה המקסימלית לסקודה פליסיה 95?

175/60/14

 

vrtk - כנראה שנפלת על בוחן שלא מכיר את התקנות או לא רוצה לעבוד קשה. ניתן לאשר מידות תחליפיות עפ"י הוראה מיבואן הרכב או עפ"י הנתונים שמופיעים בספרות של המכון (אוטודאטה בלבד, עד כמה שידוע לי).

נסה במכון רישוי אחר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התשובה צביקה, לאיזה מכון בנתניה ניתן או אפילו מומלץ לפנות?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם
תודה על התשובה צביקה, לאיזה מכון בנתניה ניתן או אפילו מומלץ לפנות?

אני לא מכיר מכונים באזור נתניה.

אני ביצעתי שינויים כאלו בלי שום בעיה בקומפיוטסט בראשון ובדינממוטר בת"א.

 

חיפשתי ולא מצאתי בכל השרשור , מה לגבי דייהטסו אפלאוז שנת 92 ?

מה המידה המקסימלית ?

185/60/14, אבל יתכן שבספר הרכב או אצל היבואן תוכל למצוא מידות נוספות שניתנות לאישור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה המידה המירבית המותרת לפיז'ו 406?

ראיתי פה שאפשר 205/60 על ג'אנט 15,זה המקסימום? כי אם זכרוני אינו מטעה אותי,ראיתי 406 קופה נוסעת עם ג'אנטים 16.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...