Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין אפשרות חוקית(אוטודאטה) לאשר מידה זו.

אם המוכר יכול לאשר זאת, הוא יעשה זאת רק בקומבינה(לא מומלץ).

האפשרות החוקית היחידה שפתוחה בפניך היא ע"י קבלת אישור מהמח' הטכנית של היבואן(מסופקני).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום ברשותי נמצאת סובארו אימפרזה 06' 1.6 וברצוני להוסיף לה ג'נטים

כיום יש עליה 14'' ועומדות בפני שתי אפשרויות:

195/60R15-כלומר 15''

215/45R17- כלומר 17''

 

במקרה ואתקין 15

החיסרון: לא מצאתי מקוריים ולכן איני יודע איך יראו על הרכב=לכן אני חושש מתוצאה לא יפה

במקרה ואתקין 17 אתקין גנטים מקוריים כמו בתמונה

החיסרון:נאמר לי כי צריכת הדלק תעלה, ונוחות הנסיעה תרד

 

על מה אתם ממליצים?

האם יש הבדלי צריכת דלק משמעותיים בין ה15 ל17?

האם נוחות הנסיעה תרד באופן משמעותי?

ge0tq6r7ktjz08gvhh7g.jpg

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

האם במידה 195/60R15 ניתן לשים חישוק 16''?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

מבקש עזרה מכל בעלי האוטודטה:

מה המידות המאושרות לאופל מנטה A שנת 1971 מנוע 1600 סמ"ק?

 

במנטה 1200 יש לי 165X70X13 וכרגע ברישיון של המנטה 1600 רשום לי 185X70X13.

ידוע לי שהמידה הזו אושרה מתישהו בקומבינה כי המנטה A לא הגיעה עם צמיגים כאלה רחבים (רק המנטה B בחלק מהגרסאות הגיעה עם צמיגים ברוחב 185).

מצד שני אני לא רוצה לרדת ברוחב הצמיג (אני מניח שבאוטודטה הרוחב המקסימלי יהיה 175) אבל אני כן אשמח לרדת בחתך (לא אכפת לי גם לעלות בקוטר הגאנט) כי קשה מאוד להשיג צמיגים סבירים במידה הזו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אין מידות צמיגים לרכבך באוטודאטה.

האפשרות היחידה העומדת לך, היא לפנות למח' הטכנית של היבואן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

"לא תוכל לאשר מידה זו.

תוכל לאשר 175/60R14 או 185/55R14"

 

הרכב הוא כאמור פיאט פונטו דור 1 1998 1250 XTZ

מצאתי צמיגים עם ג'נטים מברזל של פונטו ספייס מקוריים מהיצרן מאחד שהחליף לג'נטים מגנזיום,

במידה:

165/70R14 האם מידה זו תאושר לי או רק אחת משתי האופציות שנתת לי קודם

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

יש לי ג'אנט 13". אני רוצה להגדיל את הג'אנט ל15 מבלי להגדיל את הקוטר הכללי של הגלגל (כולל הצמיג) ז"א לרדת לחתך נמוך. צריך לזה אישור מיוחד?!

אגב.. הרכב הוא גולף CL 92'

פורסם
"לא תוכל לאשר מידה זו.

תוכל לאשר 175/60R14 או 185/55R14"

 

הרכב הוא כאמור פיאט פונטו דור 1 1998 1250 XTZ

מצאתי צמיגים עם ג'נטים מברזל של פונטו ספייס מקוריים מהיצרן מאחד שהחליף לג'נטים מגנזיום,

במידה:

165/70R14 האם מידה זו תאושר לי או רק אחת משתי האופציות שנתת לי קודם

שוב, לא תוכל לאשר מידה זאת באופן חוקי. תפנה למח' הטכנית של סמל"ת, אולי תצליח "להוציא" מהם אישור לכך(אף פעם לא מזיק לנסות).

יש לי ג'אנט 13". אני רוצה להגדיל את הג'אנט ל15 מבלי להגדיל את הקוטר הכללי של הגלגל (כולל הצמיג) ז"א לרדת לחתך נמוך. צריך לזה אישור מיוחד?!

אגב.. הרכב הוא גולף CL 92'

המידה היחידה אותה תוכל לאשר(מבלי להכנס לחישובים) היא זו המופיעה באוטודאטה, 205/50R15.

מה המידה במאזדה 6 שנת 2004 מנוע 2000?

 

ומה המידה המקסימאלית שאני יכול לשים?

 

תודה מראש

1. 195/65R15

2. 205/55R16

3. 215/45R17

כל המידות הללו הגיעו עם מאזדה 6(תלוי בדרגת הפאר) ואת כולן ניתן להרכיב בכל מאזדה 6.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

R = צמיג רדיאלי.

המספר שמופיע לפניו הינו חתך הצמיג. מידה זו מופיעה ב-%. זהו גובה הצמיג ממגעו עם הדרך ועד לחישוק. מידה זו היא הכפלתו ברוחב הסוליה.

ל-6 הפשוט מורכבת המידה הראשונה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה רבה לך KOMPY

שאלה אחת אחרונה ..

מה זה "צמיג רדיאלי" עשיתי חיפוש ולא כ"כ הבנתי .

אם תוכל בבקשהלםרט לי בכמה מילים ..

 

תודה מראש ומצטער על הבורות

פורסם

תקרא את השרשור הזה + את הקישורים המוצורפים אליו.

 

רצוי שתקרא גם את זה, למרות שאין זה על מבנה הצמיג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קניתי יונדאי קופה שנת 97 מנוע 2000 ידנית ורציתי לברר מה היא מידת הגנט הגדולה ביותר והחוקית לרכב זה

×
×
  • תוכן חדש...