Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול להיות בטוח עד מחרתיים.

בשרשור שפתחת קיבלת תשובה שגם באוטודאטה (התוכנה בה משתמשים מכוני הרישוי) זו המידה המקסימלית.

אתה רוצה להיות בטוח במיליון אחוז? גש למכון הרישוי הקרוב לביתך ושאל שם (יכול להיות שגם עמית יגיב פה כדי לסתום את הגולל).

כל דבר מעבר, או באישור מחלקה טכנית או קומבינה או פשוט לא חוקי.

 

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

וכותבים לשים, לא להשים.

פורסם

לספורטאז' 1600 מותר מקסימום ג'אנטים של 17"?

זה המסמך - http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0087.pdf

 

הרכב מגיע עם ג'אנטים של 16" שאני רוצה להחליף (לא יפים), אם אני נשאר בגודל 16, האם אוכל לשמור את הצמיגים המקוריים שמגיעים עם הרכב? כי להחליף אותם זה יעלה בטח איזה 3000 שח.

פורסם

אם הג'אנט החדש זהה במידותיו לקודמו, אין שום סיבה להחליף צמיגים.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

מוזר, באוטודאטה קיימות לסיוויק קופה 2 מידות ושניהן במידה 14.

בסיוויק הרגילה המצב שונה וכבר אפשר לעלות למידה 195/55R15.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

כפי שמיכאל ציין, לקופה ישנן מידות של 14" בלבד.

 

[ATTACH=CONFIG]440758[/ATTACH]

 

כל שנותר הוא לפנות למח' השרות/טכני של היבואן("מאיר") ולנסות את מזלך שם, יתכן ויאשרו לך את המידה של הסדאן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום,

הנה הנתונים לרכב שלי: מה שמורכב לי עכשיו צמיגים בגודל 245/45/17 עם קוד עומס-מהירות של 99Y.

atJwA.jpg

מצאתי צמיג במידה 245/45/17 אבל קוד העומס הוא 95 במקום 99. לא הבנתי מהרשימה אם זה מתאים לרכב ? (יותר מבחינה בטיחותית ולא חוקית). האם אוכל לשים צמיגים 95 ולהיות עם ראש שקט ?

תודה!

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

זוהי הרשימה המלאה והמעודכנת

 

[ATTACH=CONFIG]440818[/ATTACH]

 

זוהי השורה הנחוצה לך

 

[ATTACH=CONFIG]440819[/ATTACH]

 

כך שהקודים הדרושים לרכבך הנם - 95W

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מהי המידה המקסימלית לרנו טווינגו ? האם אפשר לשים 14??

Pionner DEH 7700

Lightning Audio Bolt B2.300.4

kiker comp 12'

קומפוננט planet audio 5.25'

Magnat 6x9 290W

פורסם (נערך)

איזה שנה הטווינגו?

 

עריכה: אם הכוונה לשנתונים הראשונים (וזו כנראה הכוונה), אז לא. המידה היחידה היא 145/70R13.

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

מחפש המלצה לצמיגאי הגון וטוב מאזור המרכז ולצמיגים ללנדקרוזר 2008 ארוך, מתלבט אם לשים כביש/שטח 50/50 או לחזור למקורי ובכלל מה המשמעות מבחינת רכות נסיעה,יציבות וכיו"ב באם נלביש צמיגי כביש שטח והכי חשוב האם יש המלצה לדגם מסוים

×
×
  • תוכן חדש...