Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר עם רכב הנ"ל מנוע דיזל 1.6 90 כ"ס.

הצמיג כרגע 185/60/15 הו טוען שבכביש מהיר לעיתים אם יש רוח צד הרכב לעיתים מרגיש לא יציב בחלק האחורי.

ניבדק במוסך מורשה ניבדקו כיווני זוויות גלגלים.

האם מעבר לצמיג רחב יותר תעזור בבעיה.

 

השאלה:האם אפשר לעבור בג'אנט הקיים לצמיג רחב יותר 195 לדוגמא? שאר הפרמטרים נישארים זהים.

 

או לעבור לצמיג במידה 215/45/16 כמו שמותקן ב - spaceback זו אותה פלאטפורמה כמו הראפיד.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

שלום לכולם.

ברצוני לשאול האם אני יכול להגדיל את המידה של הגלגלים ביונדאי אקנס שנת 99 ולאיזה מידה אני יכול להגדיל (המידה המקורית היא 13)

 

תודה מראש...

פורסם

אלו המידות המאושרות - http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0039.pdf

 

לא מאמין שזה מה שיעזור לו יותר מדי בנידון אם בכלל.

כשיש רוח צד חזקה מספיק מרכב הרכב יושפע. כל רכב.

 

לגבי מידה 195/55R15, אכן ניתן להתקינה בחישוק הקיים שאמור להבנתי להיות ברוחב "6.

מבחינת ההגיון שלי, זה עשוי להחריף את התופעה מאחר ודפנות הצמיגים יהיו מעט רכות יותר בתחושה, בשל רוחב החישוק הצר יותר באופן יחסי.

פורסם

למידה 195/55R15 גם מבחר הצמיגים לא כזה טוב ועלויות גבוהות לצמיג.

הייתי מתחיל מלבדוק איזה צמיגים יש לו על הרכב. הייתי בהתחלה עם סיניים 185/60R15 על המגאן שלי והם נמרחו בכל פניה, החלפתי לצמיגים של פאלקן והיה הבדל של שמים וארץ בהתנהגות הרכב.

פורסם

מה המידות צמיגים המאושרות למאזדה 6 שנת 2008 מנוע 2000 סמ"ק?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
מה המידות צמיגים המאושרות למאזדה 6 שנת 2008 מנוע 2000 סמ"ק?

הוראת הרישום הרלוונטית.

שים לב לקוד דגם מתאים.

 

ניסאן אקו מיקרה 2012.

מידה מקורית הזויה 165/70/14 מה ניתן לאשר על גלגל 14

זו המידה היחידה בקוטר "14.

ניתן לעלות למידה 175/60R15 כפי שניתן לראות בהוראת הרישום.

פורסם

אשמח לעזרה יש לי שברולט ספארק

אני מעוניין להליף צמיגים המידה המקורית היא 155.70.14

זו מידה מאוד יקרה יחסית השאל אם כבר כדאי להחליף למידה יותר מצויה

שאלתי איזה מידה תשפר ולא תזיק? ליותר רחב ?והאם להחליף גם את הג'אנטים? ומה היתרון בחישוקי מגנזיום מלבד היופי ??

×
×
  • תוכן חדש...