Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי מידות צמיגים / ג'נטים


kompy

פוסטים מומלצים

אם תביט בקובץ ספר הרכב המקורי שצירפתי לך בשרשור אחר שלך (נדמה לי עם המכסה דלק), תראה שמידה כתובה שם גם עבור הרכב שלך.

זה עשוי להספיק עבור הבוחן אם תתקל בבעיה, או שתעבור למכון אחר שמשתמש בגרסה כמו של עמית (אונליין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובץ ה"אוטודאטה" הצהוב הנו קובץ ישן וזה שצורף על ידי(לבן) זהו הקובץ המעודכן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור כי המעבר הוא לא לקוטר גדול יותר, אבל מידת רוחב הצמיג גדולה יותר ולזאת התכוונתי.

למידה 185/60R15 מומלצים חישוקים ברוחב שבין 5-6.5 אינץ'.

למידה 195/55R15 מומלצים חישוקים ברוחב שבין 5.5-7 אינץ'.

כמו שאתה רואה, יש טווח חפיפה בין השניים.

 

לדעתי, ההבדל בין "6 ל-"7 יהיה מספיק מורגש ולטובה, בכל הקשור ליציבות והוצאת המקסימום מהצמיגים.

כמובן שצמיג עדיף יכול לפצות קצת על הפרשים כאלו ואחרים בענין זה.

שים לב שעליך להקפיד גם על קדח מרכזי ואופסט מתאים, כך שאולי הבחירה הסופית שלך תוגבל גם בהקשר זה (וכמובן, הטעם האישי שלך).

אתה גם כמובן יכול לשקול מעבר לקוטר גדול יותר (מידת צמיג 215/45R16 למשל). אבל בכל מקרה, אני מציע לבדוק זמינות הצמיגים במידה ועלותם, לפני שאתה מחליט משהו באופן סופי.

 

תודה רבה!

 

אני נוטה לקניה של חישוק 7 אינץ', ולעבור לצמיגים במידה 195/55. אשאר בקוטר 15

עכשיו, ידוע לך במקרה מאיפה אני משיג את כל המאפיינים של הג'אנט שאני צריך ? (אם הבנתי נכון חסר לי רק אופסט, ומרחק ברגים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבור פולו 2011, המידות המקוריות בחישוק "15 הינם 5X100 עבור מרווח ברגים ואופסט של 40 מ"מ (בחישוקי סגסוגת, שאגב בעל רוחב "6 במקור), עם קדח מרכזי של 57.1 מ"מ.

 

יש אגב סט מקורי למכירה פה בפורום (אז נכון, רוחב "6, אבל אין בעית תאימות וזה מקורי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן נתקלתי בזה האמת. אני מעוניין בחדשים האמת, אין לי בעיה לשלם. ככה גם יהיו יותר יפים וגם רחבים יותר.

לגבי המידות - אם אני אקנה ג'אנטים במידות שציינת, אני לא חסין לגמרי מפני בעיות תאימות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להעזר באתר - http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

לדוגמה כדי להבין איך השינויים משפיעים על מיקום הגלגל.

 

קדח מרכזי גדול יותר דורש שימוש בטבעות מרכוז. קדח מרכזי קטן יותר, פשוט לא יתאים.

משחק קטן עם האופסט (10-15 מ"מ) אינו בעייתי לרוב, אבל צריך לשים לב שהגלגל לא נכנס פנימה מדי ונוגע בחלקי מתלה וכד' או לחילופין לא בולט מחוץ לכנפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, לא כ"כ הבנתי

אני פשוט רוצה לקנות ג'אנטים במידות המדוייקות של הרכב.

אם הנתונים שהבאת הם הדרישות של החבר'ה, והמידות של הגלגלים המקוריים, אז אני לא מבצע שום שינוי והכל בסדר ולא יהיו בעיות תאימות

אני מפספס משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...