Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המרחק ממרכז החישוק.

במילים אחרות, לא תוכל להתקין חישוק מקורי של VR6 (תוצרת BBS כמדומני) על הרכב שלך (בלי להיכנס למתאמים מיוחדים וכיוצב' שאינם מומלצים), אבל תוכל אולי להשיג רפליקה.

 

מחיפוש שטחי באתרי האינטרנט השונים, מידה 215/40R16 נדירה ביותר בארץ.

205/50R15 מכילה דווקא מבחר סביר גם, אבל גורמת לסטיה מעט גדולה יותר (אבל עדין בגדר המקובל) בקוטר הכללי לעומת הגלגלים המקוריים (185/60R14?).

ואני לא רואה בה עדיפות ממשית ע"פ רוחב 195 (וממילא מדובר על אותו קוטר).

 

בסה"כ יצא לי להתנסות עם הדור הזה של הגולף במידות 175/70R13, 185/60R14 ו-195/50R15.

האחרונה היא לדעתי מעל ומעבר לרכב. גם מבחינת המראה וגם מבחינת מבחר הצמיגים והביצועים איתם.

במקרה שלי התקנתי את הצמיגים עם חישוקים ברוחב "7. יש לוודא שהאופסט מתאים (כמו גם החור המרכזי אגב).

פורסם
בגולף כמו שלך, כן.

הוא שאמרתי.

סבבה תודה.

ראיתי שהמוסך רישוי נמצא בראשון לציון, ליד סוהו. הייתי שם בשישי, אתה עובד שם?

פורסם

משהו מעניין שאשמח אם למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות לגביו.

 

יש לי קוואליר 99 (דגם RS) שהגיע עם מידה 195/70/14 (ימח שמם)

 

הורדתי מקוואליר אחרת, גם היא 99 דגם LS שהגיע עם 195/65/15 את הגאנט, הרכבתי אצלי, ושלחתי בקשה לUMI לאישור המידה.

 

התקשרו אלי היום, אמרו לי שלא מאשרים, ושהרכב כלל לא הגיע עם המידה הזאת, ורק עם המידה הקודמת שלי.. הועברתי לצוות הטכני, שם אמרו לי שלהם במחשב רשום על כל השנים שהרכב נמכר פה רק את המידה 14..

 

אני יודע להגיד בוודאות שזה לא נכון, ראיתי ואמשיך לראות עוד הרבה קוואליר פה בארץ עם גאנט ברזל מקורי עם טאסות מקוריות מידה 15, איך יתכן שהיבואן לא מכיר במידה הזו ולא יכול לאשר אותה?

 

למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות בנידון? אני כבר חצי שנה עם המידה החדשה עד היום התעצלתי להתעסק בכלל בעדכון האמת חח..

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אולי תנסה למצוא בעלים כזה ולצלם את הרשיון רכב שלו ומשם להתקדם עם UMI?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

חשבתי על זה גם, לא יהיה הכי קל לאתר כזה אבל כנראה שאין כרגע עוד אופציה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

עכשיו כשאני קורא שוב את ההודעה שלך, אולי ציינת בשיחה עם UMI שיש לך קוואליר RS והתשובה שלהם: "הרכב הגיע רק עם ג'אנט 14" מתייחסת לדגם RS ולא לכלל הקוואליר?

אם זה כך נסה לבקש מהם אישור שיש דגמי קוואליר שהגיעו עם המידה 195/65/15 ואולי כך ניתן יהיה לאשר את השינוי במכוני רישוי.

 

עמית ניתן לבצע שינוי בדרך הזו?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

לא ציינתי בפניהם שלי יש את הRS, אבל אמרתי להם שראיתי מספר רכבים מהשנתון שלי ואף מתקדם ממנו ברמות גימור שונות עם המידה המדוברת...

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם
עכשיו כשאני קורא שוב את ההודעה שלך, אולי ציינת בשיחה עם UMI שיש לך קוואליר RS והתשובה שלהם: "הרכב הגיע רק עם ג'אנט 14" מתייחסת לדגם RS ולא לכלל הקוואליר?

אם זה כך נסה לבקש מהם אישור שיש דגמי קוואליר שהגיעו עם המידה 195/65/15 ואולי כך ניתן יהיה לאשר את השינוי במכוני רישוי.

 

עמית ניתן לבצע שינוי בדרך הזו?

רק אם באישור יצויין דגם הרכב שלו(קוד הדגם כפי שמופיע ברשיון הרכב).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם שברולט היו מופיעים באוטודאטה והיה מופיע דגם שהגיע עם ג'אנט 15 היה ניתן לאשר מבלי להתעסק עם UMI?

אם כן, משהו לא מסתדר לי... אם מסתמכים על אוטודאטה ניתן לאשר כל מידה שקיימת לדגם רכב (קוואליר) מבלי להתייחס לתת-דגם (RS), אבל באישור של יבואן חייבים שיופיע דגם הרכב הספציפי. נוהל עקום (בלי קשר אליך, חלילה).

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

נוהל רישום צמיגים:

1. אוטודאטה.

2. רישום ראשוני(הוראת רישום).

3. אישור יבואן(חייב לכלול - מס' רכב, מס' שלדה, דגם רכב).

אלו שלושת האפשרויות שמתיר משרד התחבורה.

(עקום או לא, זה הנוהל לטוב ולרע).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לי פולו 2001 וברשיון רשום מידת צמיג 14\185\55. האם מותר לי לשנות רק חתך למידה 14\185\60?

חיפשתי באוטודאטה ולא מצאתי מידע.

תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...