Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

למי שזוכר פעם התעניינתי ברכישת רכב והתלבטתי הרבה.

 

אחרי ההורדת מחירים בצמפיון החלטתי לבדוק שוב את האופציה של הגולף.

אתמול עשיתי נסיעת מבחן על הדגם 1.4 (122 כ"ס) ומאד נהניתי, והיום בשעה טובה סגרתי עסקה עם פליקס. אני אמור לקבל את האוטו עוד שבועיים בעזרת השם.

 

אני מעוניין להחליף גודל צמיגים/ג'נטים, בעיקר בגלל יופי, ה15 נראים די מזעזעים.

 

פליקס הציעו לי שדרוג לג'נט 16 בהתקנה מקומית בתוספת של 1500 ש"ח. (החלפת צמיגים + ג'נטים).

זה הג'נט המדובר.

golf.jpg

אני אישית לא כל כך אהבתי אותו.

 

 

אני מעוניין להחליף ל17 (225/45/17) זה נראה לי הכי יפה, הנה רכב של אחד המנהלים בפליקס שהחליף ל17 וזה נראה די טוב. (זה אגב חיקוי, לא מקורי)

golf17.jpg

 

 

 

כמה שאלות:

 

1.

האם השינוי יכול להוביל לירידה בביצועים?

דלק אני מניח שיקח קצת יותר (כמה?) אבל פחות מטריד אותי.

מה לגבי האחיזה, האם זה אמור לשפר את האחיזה או להפך? וכמה זה משמעותי.

 

2.

מה המידות המדויקות שאני צריך?

מקצת קריאה אני מבין שזה אמור להיות רוחב 7, והקוטר של החור 57.1. מישהו יכול לאשר בוודאות?

אם יש עוד משהו שצריך לדעת לגבי זה אשמח לשמוע.

 

3.

האם יש לכם המלצה על מקום שעושה את ההחלפה בצורה טובה? יש משהו שצריך לעשות אחר כך? (איזון גלגלים/כיוון פרונט)

 

4.

עד כמה ההבדל בין ג'נט מקורי/לא מקורי?

אשמח לשמוע המלצה על חברות טובות שמייצרות דברים ברמה של מקורי (מבחינת משקל למשל), ועל מקום מומלץ לקניה. כמובן מחיר שפוי.

 

5.

רישום במשרד הרישוי, לפני/אחרי? ומה הפרצודורה.

 

 

תודה רבה מראש.

עריכה אחרונה על ידי avicohh
פורסם

אגב, אני מקווה שזה בסדר לשאול פה.

האם מישהו יודע כמה שווה הסט צמיגים + גאנטים המקורי של הגולף? (סט חדש מקורי מהיצרן 15 אינץ)

 

תמונה

IMG-20150601-WA0017.jpg

 

תודה רבה.

פורסם
למה אתה מתכוון?

מה שרשמת זו מידה של צמיג.

התכוונתי, מהי מידת הצמיג המקסימאלית שאליה אני יכול להרחיב.

×
×
  • תוכן חדש...