Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל רצית לעלות לרוחב "7, ובמידת קוטר של "15 החישוקים המקוריים הם ברוחב "6.

לצורך הענין החישוקים המקוריים בקוטר "16 הינם בעלי רוחב של "7, והאופסט הוא 46 מ"מ.

החישוקים המקוריים בקוטר "17, רובם בעלי רוחב "7 גם כן וגם אופסט של 46 מ"מ. עם זאת יש דגם אחד לפחות ברוחב "7.5 ואופסט שחוזר להיות 38 מ"מ.

שורה תחתונה - אלו שינויים של מ"מים בודדים שלא אמורים להשפיע יותר מדי על התוצאה הסופית.

פורסם

אכן.

סטיה קטנה לפה או לשם באופסט כנראה שלא תהיה קטסטרופלית, אבל כמובן שרצוי להיות בטוחים בזה ולבדוק בשטח.

שוב, אם החישוק יהיה שקוע מדי - הגלגל עשוי לפגוע בחלקי הרכב האחרים בעת נסיעה/הפניית הגה, אם החישוק יבלוט יותר מדי החוצה - יתכן ותוכשל בטסט (וגם כאן תחת עומס הגלגל עשוי לגעת בכנף).

פורסם

הבנתי. שוב תודה על ההסברים והסבלנות, זה באמת עוזר ואני משכיל.

 

אז נניח אני מבצע בדיקה של סיבוב כל ההגה ושאין התנגשויות, ובהנחה ולאחר מכן בנסיעה אני לא שומע חיכוכים כלשהם, יכול להיות שהגאומטריה השונה תשפיע לרעה על יציבות הרכב? או שכמו שאמרת שבשורה התחתונה זה זניח?

(מצטער שאני קצת פדאנט פשוט הדבר האחרון שאני רוצה זה להוציא כסף ולגלות תוצאה הפוכה מהרצויה)

פורסם

שמע, אני לא מהנדס רכב (או מהנדס בכלל) ואיני יודע להבטיח לך עד כמה כל מ"מ ישפיע ואיך.

בהתחשב שבנתוני היצרן, נתון האופסט נע בין 38 ל-46, הייתי מגדיר אותו מבחינתי כטווח בטוח. אני גם מאמין שסטיה קלה של עוד 2-3 מ"מ מכל קצה לא יהיו קריטיים.

פורסם

שלום רציתי לדעת מה מידת גאנט/צמיג אפשרי על סובארו טנדר 87

תודה רבה.

Pionner DEH 7700

Lightning Audio Bolt B2.300.4

kiker comp 12'

קומפוננט planet audio 5.25'

Magnat 6x9 290W

פורסם
חברים מה אתם אומרים על צמיגי הנקוק: המוכר טוען שהם מסוג ספורט (חתך נמוך).

אני מעוניין לרכוש גאנט מסויים במידה 15, הגאנט מגיע עם צמיגים חדשים 2014 של הנקוק דגם ספורט.

הוא מוכר לי רביעיית צמיגים עם גאנטים BBS, במידה שאני צריך גם 195-50-15, ובנוסף צמיג נוסף של הנקוק מאותו דגם.

הוא מוכר הכל ב2900, שווה?

סה"כ רביעיית גאנטים + צמיגים + צמיג נוסף בלי גאנט.

 

פשוט אני לא מבין בסוגי צמיגים.

תמונה:

[ATTACH=CONFIG]434040[/ATTACH]

הג'אנטים 100 אחוז לא BBS אורגינל

פורסם

תודה קומפי.

למען האמת ניסיתי את זה, לאחר דין ודברים אמרו לי לפנות למשרד התחבורה.

פניתי אליהם בכתב (טופס אלקטרוני) ולא קיבלתי תשובה, כבר עבר חודש.

התקשרתי אליהם והם הפנו אותי למשרד הרישוי. אתמול במקרה הייתי במשרד הרישוי אז שאלתי שם לגבי העניין והפנו אותי לעמדה 1 בחולון.

אז לפני שאני ניגש אליהם (ללא אישור מהיבואן) ומבזבז את זמני, רציתי לשאול אם למישהו כאן יצא לקבל אישור מיוחד (מידה שלא קיימת באוטודאטא) ומה היה התהליך?

פורסם

עמדה מס' 1 תפנה אותך אל המכונים לביצוע זאת או שתבקש ממך אישור מהמח' הטכנית של היבואן.

במכון רישוי לא תוכל לבצע זאת - אין מידה כזו ב"אוטודאטה".

מהמח' הטכנית כבר "זרקו" אותך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...