Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, אורח לרגע כתב:

וכשנהגו של רכב x פותח את הדלת על רכב y כמו ישראלי טוב, זה מגן על רכב y בדיוק כמו שזה מגן על רכב x.

מה הסתבכת? לא מתאים לך..🤣

 

בדיוק מה שיוגב אמר:

לפני 12 שעות, yogev20 כתב:

מגן על הדלתות היה נפוץ בשנות ה -80/90.

זה לא ממש מגן על הרכב שמקבל את הגומי בעוצמה.

 

לפני 9 שעות, shellcase כתב:

צודק, זה לא קשור לפיסיקה, יותר להבנת הנקרא.
לא חשבתי שהפס האנכי הזה יגן על האוטו, מאחרים. אלא על האחרים.

כשבעל הרכב האדום בתמונה מפוצץ את הצד של הרכב לידו בחניה, יש פחות נזק, מה לא ברור בזה?

 

הוא גם לא מי יודע מה מגן על האחרים כמו שיוגב אמר מי שהכיר את הפסים האלה (עוד בצבע שחור עם מחזיר אור אדום) בשנות ה-80/90 יודע שזה לא מגן על האחרים ממש.

אתה בכל זאת צודק שיהיה פחות נזק מאשר בלי הפס הזה

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עכשיו חזרתי מאייס לבדוק כמה מוצרים לרכב (ריחות שמפואים וכד') ומה אני רואה שם מול הפנים

כן גומיות להגנה על הדלתות. חשבתי שזה עבר מהעולם לפני כמה עשורים. 

פורסם

למה שיעבור מהעולם ?

אני חונה צמוד לאשתי והרכבתי פסי גומי (עדינים יותר) בצבע הרכב על הדלתות של שנינו, מאותו הרגע הפתיחת דלתות האגרסיבית של הילדים הפסיקה לעצבן אותי.

מומלץ בחום ויש ברשת כאלה שכמעט ולא מרגישים אותם על האוטו.

פורסם

כי אני כבר לא רואה אותם על רכבים בשנים האחרונות. זה ללא ספק עוזר במקרים של דלת נפתחת קרוב לקיר

אך זה פשוט מכוער לטעמי. (את המגינים של הטמבון אני רוצה להעיף)

×
×
  • תוכן חדש...