Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אלכס, לדעתך יהיה שיפור משמעותי ב-119S? אני רוצה להזמין את ה-119 במחיר הנוכחי (68$) ומתלבט.

תזמין כבר את הA119, אני בדעה שעדיף 1080P אבל ב-60FPS לעומת 1440P ב-30FPS.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההתלבטות שלי לא היתה בשאלה לאיזה מצלמה "יש גדול יותר". כי מבחינת איכות ופריימים ה-118 הנוכחית סבבה.

 

איפה הבעיה? בצילום לילה, שם ה-118 זוועתית.

ב-119 הרגילה אין שיפור מי יודע מה בצילום לילה לפי הסרטונים של אלכס ולעומת זאת - ב-119S יש שיפור משמעותי בצילום לילה. הרבה יותר מואר ואיכותי.

 

אלכס, מתי לדעתך ה-119S אמורה לצאת לשיווק? אם זה לא יהיה בזמן הקרוב, אזמין את ה-119 כבר עכשיו.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
מאוד רצוי שהמצלמה תהיה על השמשה האחורית בכדי שיהיה שדה ראיה גדול יותר ובכדי שתהיה אפשרות לראות את מספרי הרישוי.

אין אחי, ניקיתי טוב טוב, ניקיתי את המתקן של המצלמה, שמתי אותה טיפה למטה יותר, חשבתי שאולי השיפוע גם הפריע וזה, אבל כלום לא עוזר.

אני מתחיל להשתגע [emoji17]

חוץ מלקנות מתקן אחר יותר חזק, מה עוד אני יכול לנסות??

 

ועוד פעם, תודה רבה על העזרה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
תזמין כבר את הA119, אני בדעה שעדיף 1080P אבל ב-60FPS לעומת 1440P ב-30FPS.

 

העניין הוא שאני צריך 2 מצלמות (אחת קדימה ואחת אחורה)

You can’t really know someone until you fight them

פורסם

לא סתם הן מומלצות, נתחיל בזה שהיצרן קשוב ללקוחות אם לקוח מציע הצעה לשיפור, תמיד יש מי ששומע.

כמו כן, הייצרן מציע עדכוני גירסה למצלמות שלו גם אם המצלמות ישנות, הם תמיד מנסים לשפר את המוצר.

בכללי, הם מייצרים מצלמות עם קבל, מפני שהם הבינו שככה המצלמה עמידה יותר.

הם משתדלים לתת מוצר במחיר נמוך יחסית ולא לחסוך ברכיבים איכותיים עד כמה שניתן במסגרת התקציב.

 

על הXiaomi אני פחות ממליץ, מפני שיש בה סוללה ומפני שיש הרבה דיווחים לגבי הפוקוס שנפגע אחרי שהיא מתחממת.

יאמר לזכותה, איכות הצילום טובה מאוד בתנאי שהכל בסדר עם הפוקוס.

לפני כשבועיים ביקשו ממני לעשות סקירה לשיומי, סרבתי בנימוס.

 

כמובן בסופו של דבר, ההחלטה היא שלך.

אני לא אומר ששיומי היא מצלמה גרועה, אני אומר שלדעתי יש אלטרנטיבות שטובות יותר.

פורסם

alex, יש לך עוד אפשרויות בשבילי עם המצלמה בשמשה אחורית?

כי רק שם לא נתפס, שמתי אותה בשמשת אחורית אבל מבחוץ, ולא נופלת, עשיתי החלפות בין המצלמות (החדשה שמתי קדימה והישנה יותר אחורה) ועדיין נופלת מה ששמים אחורה, זאת אומרת שיש בעיה בשמשה כאילו :(

מה עוד אני יכול לעשות?

פורסם
בעיקר בשל יחס עלות - תמורה.

במפרט של המצלמה שפרסמת ראיתי שהיא מצלמת 1080P ב30 FPS בלבד, לעומת ה119 שמצלמת ב60 FPS וזאת סתם דוגמא קטנה.

הxiaomi מצלמת 1080p 60 fp.

alex, יש לך עוד אפשרויות בשבילי עם המצלמה בשמשה אחורית?

כי רק שם לא נתפס, שמתי אותה בשמשת אחורית אבל מבחוץ, ולא נופלת, עשיתי החלפות בין המצלמות (החדשה שמתי קדימה והישנה יותר אחורה) ועדיין נופלת מה ששמים אחורה, זאת אומרת שיש בעיה בשמשה כאילו :(

מה עוד אני יכול לעשות?

יכול להיות לא נכנסת לקישור שנתתי לך בהודעה הקודמת, יכול להיות לא הבנת את מה שהצעתי.

 

בקישור ישנה תושבת שבאה עם דבק 3M.

התושבת מתאימה למצלמות הG1w למיניהם.

 

ההצעה שלי היא לרכוש את התושבת.

לפרק אותה ל2, במפרק הכדורי.

ואז לפרק את התושבת של הXiaomi שיש לך כרגע ל2 במפרק הכדורי.

 

את החלק שמתחבר פיזית למצלמה(החלק שנכנס לחריץ המצלמה), אתה מחבר למפרק של התושבת שתרכוש

( המפרק הכדורי שמגיע עם הדבק 3M)

 

זאת אומרת, משתי תושבות תכין תושבת אחת מותאמת למצלמה.

פורסם

לגבי מצלמה לצילום רציף 24/7

למה בעצם שלא אקח מצלמה עם סוללה וחיישן שמפעיל אותה כאשר היא מקבלת מכה, ולכל היותר אחליף פעם בשנה את הסוללה (זה פשוט להחליף סוללה?)

פורסם

אתה מתכוון מצלמה עם סוללה פנימית או powerbank חיצוני?

 

לא משנה מה מהן, לא מומלץ בכלל.

בחורף עוד אפשר להסתדר עם power bank, אני אישית לא הייתי מצליח להירדם כשיש סוללות שנפרקות ברכב.

בקיץ אסור להשתמש בזה!

 

אם מדובר בסוללה הפנימית במצלמה, הסוללה תספיק לכ20 דקות כשהיא חדשה, וזה גם במקרה הטוב.

לאחר כחודש שימוש, המצלמה תצלם מקסימום 2 דקות במקרה הטוב.

 

גם אם תשתמש בחיישן תנועה, המצלמה תמיד פועלת, זאת אומרת אתה לא תחסוך באנרגיה ממקור המתח.

תפקידו של חיישן התנועה הוא להורות למצלמה לשמור את הקובץ שיש בו תנועה, על גבי כרטיס הזיכרון.

פיצ'ר זה מיועד בכדי לחסוך מקום בכרטיס הזיכרון.

פורסם

אני מדבר על חיישן שמזהה מכה, לא כל תנועה במרחב

אין כזו אופציה שהמצלמה כבויה ונדלקת רק כאשר הרכב מקבל מכה?

 

מצד שני, יש נזקים שלאו דוקא כרוכים במכה פיזית משמעותית אז זה לא תמיד יעזור.

 

 

תכלס, אני מחכה שתצא הA119s כדי להשתמש בה כמצלמה קדמית ולהעביר אחורה את הA118C שלי, אבל חייב פתרון לצילום רציף24/7

ואני צריך זמן צילום משמעותי, בשבת האוטו יושב יותר מ24 שעות ללא תזוזה

אולי באמת חיישן תנועה יחסוך לי זמן מת, השאלה איזה תנועה 'מדליקה' אותו.. תנועת ענפי העץ ברוח?

פורסם

גם חיישן G וגם חיישן תנועה לא יעזרו לך.

בשתי המצבים, המצלמה תמיד דלוקה.

אתה לא תחסוך אנרגיה.

אם אתה ממש רוצה לצלם 24 שעות אתה יכול להיעזר בvico power plus.

לפחות במצב זה תיהיה רגוע שהמצלמה לא מחסלת את המצבר.

רצוי לחבר רק מצלמה אחת ולא להשתמש בGPS בכדי להאריך את זמן הצילום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...