Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא התנסיתי באף אחת דו כיוונית אבל ממה שראיתי ברשת האיכות שלהם על הפנים.

 

העבירה היא החזקת טלפון סלולרי ביד, ולא דיבור בו, ולכן הדבר היחיד שיכול לעזור לך במקרה כזה זה צילום של הידיים שלך.

כלומר צילום בזווית רגילה של פנים הרכב לא יעזור לך כי השוטר יגיד שהחזקת את הטלפון (ובאופן סטנדרטי הידיים מחוץ לתמונה).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שנשאר זה רק להתקין מצלמה נוספת GW1H בפינה הימנית העליונה של הרכב מכוונת אליך, ושם יש מרחק של 70 ס"מ שכבר יכול לתת מרווח גדול יותר וזוית שתראה גם את הידיים.

 

שווה לנסות מחר בבוקר איך זה נראה.

תודה על עזרתך.

פורסם

עדכון מעניין מכלכליסט הבוקר; פולרואיד חוזרת לישראל:

 

14216441104250.jpg

 

העליתי את זה כי הרבה משתמשים במצלמת Cube שלהם כדאשקאם. טקמואן אפילו העלה סקירה שלה.

פורסם

מה קרה לדפוקטוב שהעלו את המחיר של הG1WH ל250 שקל?!

 

אגב, איך קראו למצלמה הקטנה ההיא שאין לה מסך אבל צילמה ממש טוב? משהו עם A בהתחלה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אתה מתכוון ל A118?

 

לדעתי הם יחזירו את המחיר של ה G1WH בקרוב לאזור ה 40$, כפי שהיה קודם.

הם קובעים מחיר ראשוני גבוה בכוונה, כך הם יכולים לרשום שהמוצר בהנחה "זמנית" של 35% וכו'.

בכל אופן, כניראה שהמבצע תם ובקרוב הם יעלו מבצע חדש שיחזיר את המחיר חזרה למקומו :-) .

פורסם
אגב, איך קראו למצלמה הקטנה ההיא שאין לה מסך אבל צילמה ממש טוב? משהו עם A בהתחלה.

 

A118 היא עם מסך. כנראה הכוונה של המשורר כאן ל-Mobius Action Camera:

http://www.aliexpress.com/item/Mini-Sport-Camera-Actioncam-Mobius-Full-HD-1080P-30FPS-720P-60FPS-Action-Camera-Outdoor-Pocket-Helm/32235008438.html

 

http://www.ebay.com/itm/MOBIUS-ACTION-SPORT-WIDE-ANGLE-LENS-CAMERA-1080P-30FPS-720P-60FPS-FPV-FULL-HD-/371157587842?pt=Videocamere&hash=item566ab75782

 

הדירוג שלה ב-DASHCAMTALK ממש טוב וגם אצל ה-TECHMOAN היא הטובה ביותר

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
A118 היא עם מסך. כנראה הכוונה של המשורר כאן ל-Mobius Action Camera:

משום מה קראתי לא נכון את שאלתו והבנתי שהוא שאל דווקא על אחת עם מסך.

הימור שלי - הוא לא התכוון למוביוס :-)

פורסם

אני בעצמי מחפש מצלמה כבר הרבה זמן. רציתי שתהיה דואלית (קדימה ואחורה), אבל נתקלתי בבעיה להרכיב את המצלמה האחורית מעל מספר רישוי מחוסר מקום. מצד שני להדביק על שמשה אחורית נראה חסר טעם, מכיוון שזוית של השמשה מאוד חדה ושדה ראיה של המצלמה יהיה די מוגבל.. :-(

לכן, עכשיו גם אני שואף לכיוון של ה-mobius. מה גם, שיש כאן חבר בפורום, אשר אצלו המצלמה הזאת מותקנת כבר שנתיים ועושה עבודה נהדרת

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

עמוס, קלעת בול. לזאת התכוונתי. אבל חשבתי שהיא 1080P. מבעס.

 

מכירים מצלמה ללא מסך, שמצלמת ב1080P, עם עדיפות גם ל60FPS אבל לא קריטי?

 

חשבתי על מוביוס, אבל היא גדולה ויהיה קשה להסתיר אותה בעוד שהA8 קטנטנה ואוכל להסתיר אותה מאחורי המראה ללא בעיה רק שהיא לא FHD...

 

אגב, G1WH, עכשיו שדפוקטוב יקר, מאיפה עדיף לקנות? איביי מהחנות של estore או מFoxoffer?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
חשבתי על מוביוס, אבל היא גדולה ויהיה קשה להסתיר אותה בעוד שהA8 קטנטנה ואוכל להסתיר אותה מאחורי המראה ללא בעיה רק שהיא לא FHD...

 

מוביוס יותר קטנה מ-A118. מה שמגדיל אותה זה התושבת. לדעתי, לא משמעותית.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
עמוס, קלעת בול. לזאת התכוונתי. אבל חשבתי שהיא 1080P. מבעס.

 

מכירים מצלמה ללא מסך, שמצלמת ב1080P, עם עדיפות גם ל60FPS אבל לא קריטי?

 

חשבתי על מוביוס, אבל היא גדולה ויהיה קשה להסתיר אותה בעוד שהA8 קטנטנה ואוכל להסתיר אותה מאחורי המראה ללא בעיה רק שהיא לא FHD...

 

אגב, G1WH, עכשיו שדפוקטוב יקר, מאיפה עדיף לקנות? איביי מהחנות של estore או מFoxoffer?

 

באיביי עולה בערך 55 דולר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

אגב, G1WH, עכשיו שדפוקטוב יקר, מאיפה עדיף לקנות? איביי מהחנות של estore או מFoxoffer?

 

אם BG יחזיר את המחיר לסביבת ה-40$ לא נראה לי שיש סיבה לשלם יותר,

(בהפרש אפשר לקנות את כרטיס הזיכרון),

אני הזמנתי משם, היה מעקב למשלוח והמצלמה אחלה,

העלתי כמה סרטונים לדוגמא.

 

 

so far so good so what

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...