Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סלחו לי על הבורות,

אני מחזיק את MINI 803 עם המטען הענק והמקורי INPUT: DC8...48 | OUTPUT: DC5V 2A

רכשתי כבל USB ואני מעוניין לחבר את המצלמה למטען שונה DUEL USB, האם כל מטען USB סטנדרטי יעשה את העבודה?

 

אלו האופציות שעלו בחכתי

http://www.ebay.com/itm/Belkin-Dual-Car-Charger-with-Lightning-to-USB-Cable-for-Apple-iPhone-6-5S-5-iPad-/191414193087?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item2c912ccbbf

 

http://www.ebay.com/itm/Vinsic-24W-Dual-USB-Port-5V-4-8A-USB-Car-Charger-for-iPhone-6-Plus-Samung-Note-4-/321590851243?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item4ae04ef6ab

 

http://www.ebay.com/itm/2-Port-Mini-Universal-Dual-USB-Car-Charger-Adapter-Bullet-5V-2-1A-1A-Black-/380860604516?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item58ad0fa064

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הSJ4000 המקורי (לפני הSJCAM) עולה כעת רק 65$ בבאנג, עם כל האביזרים... לדעתי זה כבר עיסקה מאוד מעניינת לכל מטרה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

איך ה SJ4000 בתור CAR DVR לעומת כאלו שזה יעודן העיקרי? אני דוקא נוטה לכיוון SJCAM WIFI.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
איך ה SJ4000 בתור CAR DVR לעומת כאלו שזה יעודן העיקרי? אני דוקא נוטה לכיוון SJCAM WIFI.

 

אם אתה לא נעול על WIFI לך על SJ1000 בארץ עם אחריות לשנה , רק 299 ש"ח ומשלוח תוך יומיים

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7756225

 

לא צריך לחכות חודש וחצי עד שהדואר יואיל בטובו לחלק את הסחורה.

 

ב-EBAY המחיר 280-300 ש"ח

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-Action-Sports-DV-Helmet-Camera-Waterproof-Video-Camcorder-SJ1000-/261480180562?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item3ce16eeb52

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

לא נראה לי נוח להתעסק עם שני מצלמות

 

חשבתי אולי לפי הדגם אולי ראו משהו באינטרנט

 

ראיתי את הסרטונים זה נראה לי בסדר

אבל מצד שני אני לא הכי מבין בזה לכן אני שואל

 

הנה לינק למפרט של הראשונה

http://www.trait-tech.com/product/T-...ion-black.html

 

 

 

מצלמת דשבורד זה טוב

אבל כבר שמעתי מכמה אנשים ששוטר עצר אותם על חגורת בטיחות או דיבור בטלפון

מה שלא היה ולא נברא

 

 

אז אני רוצה לסגור את האפשרות הזאת

שהמצלמה תצלם גם לבפנים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האם באיכות צילום של המצלמה הזאת יראו מספר של רכב שנמצא מקדימה של הרכב ?

 

האם השטח שהמצלמה קולטת שונה ממצלמות עם עדשה אחת ?

 

ראיתי בסרטונים שברשת את ההקלטות של המצלמה הזאת

ושם רואים כאילו לקחו שני סרטים של 1920 שמו אחד ליד השני = 3840

וצופים בזה כאילו הסרט נדחס מהצדדים לבפנים (כאילו צופים בסרט 9*16 על מסך 3*4)

 

זה בגלל קודקים או ככה רואים את הסרטונים של המצלמות האלו

האם אפשר ליראות רק סירטון אחד (רק צד אחד של המצלמה) ?

פורסם

אמור להתאים.

 

אם כי במחיר הזה בערך קניתי כרטיס מהיר יותר עם אחריות לכל החיים ולא לשנתיים מ-KSP

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שמתי לב להערות של מוכרים מסויימים שמציינים כי קלאס 4 למשל לא יתאים וחשוב להשתמש בכרטיסים מסויימים.

לדוגמא מה שנכתב אצל המוכר estore009 באי ביי -

 

"Please use the original authentic Kingston Class10 storage card. Other brands card and Class4 card does not recommended to use."

 

 

so far so good so what

פורסם

לא בדקתי אישית את Kingston, אבל כן בדקתי אישית את הכרטיס שצירפתי לינק אליו, עם בערך כל גירסת Firmware שקיימת ל-G1WH

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לקחתי לתשומת ליבי, תודה.

 

ולאלו שקצת פחות מתמצאים :wink: -

איך מעדכנים

Firmware למצלמה ומה השיפור שמתקבל מזה?

(המצלמה עוד לא הגיעה, אבל בכל זאת)

 

 

so far so good so what

פורסם

כתבתי בעבר אין מעדכנים את ה-Firmware בדיון הזה בלינק הזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...