Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי,

 

אני רוצה לקנות לאבא שלי מצלמה. גם לבעיות הרגילות (שוטרים, תאונות לא עלינו וכו') וגם כי הוא מתעסק בהנדסת תחבורה, אז הוא ישתמש בזה לשלוף סרטונים על התנהגות נהגים בכביש ועל מיקום לא תקני של תמרורים - ככה שהיא צריכה לצלם טוב כדי לקחת משם תמונות וסרטונים.

 

הדרישות שלי הן שהמצלמה תצלם FULL HD, שיהיה מסך קטן במצלמה כדי שהוא יוכל לראות מה הוא צילם ואם אפשר גם מצלמה אחורית (כזו שמצלמת אחורה, את הנהג למשל שהוא לא מדבר בסלולר) מה טוב.

 

למוביוס לפי מה שאני רואה אין מסך, וכיוון שגם ככה קשה לו עם גדג'טים אני רוצה שהתפעול יהיה כמה שיותר פשוט.

כרגע יש לו מצלמה ב-100 שקל מאוטו דיפו או משהו, ואני חושב שמגיע לו יותר :)

 

המלצות לדגמים ספציפיים? מחירים? מאיפה להזמין וכו'...?

פורסם

מוביוס במחיר זול, המוכר טוען שהוא היצרן ולכן העלות הנמוכה. יש לקחת בערבון מוגבל

 

מבדיקה ב-rcgroups כרגע אין אישור לכך, למרות שנמכרו 10 חתיכות ביום.

 

קישור למוכר:

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/181271509364

 

קישור לפוסט שבו שאלו לגביי המוכר:

http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=26767082&postcount=5055

 

והתשובה של חבר פורום:

http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=26767203&postcount=5056

 

אני מניח שתגובות ראשונות של אלו שהזמינו יהיו בעוד כחודש, אם הם יקבלו משהו בכלל.

 

עד אז אני ממליץ לעקוב אחריי העמוד בrcgroups, זה מה שאני יעשה בכל אופן.

 

חג שמח!

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

שימו לב לפידבקים, אף לא אחד מגיע מקוני מוביוס.

יתכן שזה מוצר חדש אצלו ועדיין אין פידבקים משאר העולם או שזה קצת מסריח.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מוביוס במחיר זול, המוכר טוען שהוא היצרן ולכן העלות הנמוכה. יש לקחת בערבון מוגבל

 

מבדיקה ב-rcgroups כרגע אין אישור לכך, למרות שנמכרו 10 חתיכות ביום.

 

קישור למוכר:

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/181271509364

 

קישור לפוסט שבו שאלו לגביי המוכר:

http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=26767082&postcount=5055

 

והתשובה של חבר פורום:

http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=26767203&postcount=5056

 

אני מניח שתגובות ראשונות של אלו שהזמינו יהיו בעוד כחודש, אם הם יקבלו משהו בכלל.

 

עד אז אני ממליץ לעקוב אחריי העמוד בrcgroups, זה מה שאני יעשה בכל אופן.

 

חג שמח!

 

פעם ראשונה מילא, פעם שניה ניחא, אבל זה כבר מוכר שלישי עם אותה דרך פעולה בדיוק ועדיין יש לכם ספק?

(שני המוכרים הראשונים כבר נבעטו החוצה מאיביי).

אין ארוחות חינם ואין מוביוס עם הנחות, תפנימו :-P

פורסם
פעם ראשונה מילא, פעם שניה ניחא, אבל זה כבר מוכר שלישי עם אותה דרך פעולה בדיוק ועדיין יש לכם ספק?

(שני המוכרים הראשונים כבר נבעטו החוצה מאיביי).

אין ארוחות חינם ואין מוביוס עם הנחות, תפנימו :-P

 

אף אחד עוד לא רץ לקנות(לפחות אני לא), ככה שלהתעניין לא עושה רע לאף אחד...

מי שקנה כבר\לא מחפש הנחה, יכול לדלג על הפוסטים האלו...אבל בתור מישהו שמתעניין לקנות ולא לחוץ לו לקנות עכשיו אני מחפש את הדיל הטוב ביותר.

אין בזה שום דבר רע :-D

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

אני לא מבין את האנשים שמחפשים לחסוך עוד 20 שקל.

250 שקל זה לא בשמיים למצלמה איכותית מאוד ממוכר אמין שכבר מכר אלפים ממנה.

פורסם

היי ,

אני דיי חדש פה .

אני מחפש מצלמה לרכב באיכות שיראו את מספר של הרכב וגם בלילה שיראו בבירור את צילום בנהיגה .

מחפש בטווח 120 דולר בEBAY או בארץ ..מצלמה שתיהיה ברמה וגם שתצלם אך ורק שאני מתניע את האוטו.

תודה רבה ושבוע טוב:-o

פורסם

ערב טוב.

לבעלי המוביוס:

עברתי על חלק גדול מהשרשור ורכשתי את המוביוס.

מה שלא מובן לי, כיצד לכוון את המצלמה? מחשב נייד יכול לעזור בכך? או שחייבים להזמין מסך?

אשמח אם מישהוא יסביר על כך.

תודה רבה

פורסם
ערב טוב.

לבעלי המוביוס:

עברתי על חלק גדול מהשרשור ורכשתי את המוביוס.

מה שלא מובן לי, כיצד לכוון את המצלמה? מחשב נייד יכול לעזור בכך? או שחייבים להזמין מסך?

אשמח אם מישהוא יסביר על כך.

תודה רבה

 

כל מחשב יכול לשמש לקינפוג המצלמה

יש גם אפליקצייה לאנדרואיד

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

תודה על תגובתך.

היכן אני מוצא את האפליקציה לאנדרואיד?

ובחיבור למחשב, דרך איזה תוכנה אוכל לצפות אם המצלמה יושבת על המקום הנכון?

פורסם

למחפשי הכרטיס זכרון - יש עכשיו ב ksp מבצעים לרגל חנוכה וכרטיס 32 גיגה class 10 בפחות ב100 שקל של סאנדיסק, וגם בפחות של חברה אחרת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תודה על תגובתך.

היכן אני מוצא את האפליקציה לאנדרואיד?

ובחיבור למחשב, דרך איזה תוכנה אוכל לצפות אם המצלמה יושבת על המקום הנכון?

 

לגבי חיבור מחשב-

אם אני לא טועה כל תוכנת ווב-קאם תעבוד איתה, אבל בכל מקרה באתר של המוביוס ממליצים על תוכנה שנקראית AMCAP.

לגבי אנדרויד- תבדוק קודם שהמכשיר שלך תומך בUSB HOST (בנקסוס 4 לדוגמה זה דורש סוג של פריצה + כבל מיוחד עם הזנה נפרדת של מתח)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...