Jump to content

shlomint

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shlomint

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי , אני דיי חדש פה . אני מחפש מצלמה לרכב באיכות שיראו את מספר של הרכב וגם בלילה שיראו בבירור את צילום בנהיגה . מחפש בטווח 120 דולר בEBAY או בארץ ..מצלמה שתיהיה ברמה וגם שתצלם אך ורק שאני מתניע את האוטו. תודה רבה ושבוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...