Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 53 אלף קמ עם פיג'ו 308 1.2


alex321
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תקציר מנהלים: ·         אין VFM שמתקרב לתמורה של הרכב הזה בשוק המשומשות, גם במחיר של תוספת של עשרות אלפי שקלים. ·         בין המשפחתיות היותר מהנות לנהיגה. ·         סיפורי זוועות והפחד

הם מגיעים, חלקם באמת בלי *שום* בעיה.   זה נכון שהדיזלים הקטנים המודרניים יהיו יותר רגישים, אבל BUKI בעצמו עדכן לא פעם על רכבים שהוא מסר (עם מנוע 1.6HDI מודרני) לאחר שימוש של כמה שנים עם מעל

תודה על התשובה, זה קצת משנה את התמונה של רכב אמין כמו שהוצג בהודעה הראשונה.  החלפת מנוע ב70,000 קמ זה לא משהו שאפשר לסלוח עליו בנוסף לתקלות קטנות.

איזה שנה הרכב? 

בכמה נרכש ביחס למחירון?

בהיסטוריה של הרכב (לפני שרכשת אותו) היו תקלות?

נשמח גם לקצת תמונות.

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שנת 2015,
הרכב נרכש כ30% מתחת למחירון יצחק לוי נכון לאותה תקופה.
לפי התיעוד של לובינסקי הבעלים הקודם לא ככ הקפיד על שגרת טיפולים, (טיפולים כל 18-19 אלף) ותקלות מציקות.
השיא היה החלפת מנוע בעקבות כשל במנוע חדש ב71.000 קמ.(הנושא נבדק מול המוסך שבו בוצעה ההחלפה).
 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה, זה קצת משנה את התמונה של רכב אמין כמו שהוצג בהודעה הראשונה. 

החלפת מנוע ב70,000 קמ זה לא משהו שאפשר לסלוח עליו בנוסף לתקלות קטנות.

  • אהבתי 4

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, daniel204 כתב:

תודה על התשובה, זה קצת משנה את התמונה של רכב אמין כמו שהוצג בהודעה הראשונה. 

החלפת מנוע ב70,000 קמ זה לא משהו שאפשר לסלוח עליו בנוסף לתקלות קטנות.

אם היית רואה איך נראתה היסטוריית טיפולים שלו(כולל פיגורים משמעותיים) זה לא היה מפתיע.
אני מעריך שכל רכב טורבו מודרני לא היה מאריך ימים בתחזוקה כזאת.
ואם המנוע לא היה מוחלף, לא הייתי מתעסק עם הרכב.
 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע לא אמור ללכת ב-71 אלף, גם אם מטפלים כול 18-19 אלף ולא 15 אלף. אין לך מה לחשוב שזה בגלל הבעלים הקודם, כי זה בוודאות היה בגלל העניין עם הרצועה. הלכו הרבה מנועים בגלל העניין הזה. 

 

כנ"ל גם חיישן חמצן ששובק חיים ומשאיר אותך מחכה לגרר(פחות אמור לקרות). 

 

יש פה את העובדה שאתה מטפל כול 10 אלף שבמקרה שלך זה 5 טיפולים בשנתיים שהרכב אצלך במקום 3. לא כיף.

 

בקיצור, זה רכב כיפי לנהיגה ומרגיש איכותי(מאוד אהבתי אותו) אבל האמינות לא להיט, וכשאתה נוהג כמוני סביב ה-30 אלף בשנה, פחות יש לך רצון להיות יותר מדי עם יד על הדופק בקשר לאחזקה של הרכב. 

  • אהבתי 3

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לחמי היתה סיוויק 92... יד שניה שהחזיק אצלו כמעט 20 שנה.
טיפולי שבר במוסכי מדרכה
בגלל שהוא לא נסע הרבה הוא עשה טיפול זול כל 2-3 שנים
בקיצור רכב מוזנח נכון?
הרכב נמכר תקין עם גיר ומנוע מקוריים עם 260 אלף ק"מ
18-19 אלף ק"מ לטיפול אולי לא יגרמו למנוע להגיע לסיבה, אבל 70 אלף ק"מ למנוע... 

אתה משלה את עצמך שאם תטפל בכל 10K זה מה שימנע ממנו להתפגר טרם עת.

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה עדוי להיות בגלל רצועת תזמון בעייתית שלא הוחלפה.
ב 2017 יצא קיט תזמון חדש שפתר בעיה של רצועות מתפוררות במנועי פיורטק 1.2, במיוחד טורבו.


Jeep ZJ V8 / C4 Cactus/
Octavia TSI 1.0 / Honda 300ex

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק בת 20 :לא דוגמא טובה. דור אחר שבו ניתן היה להזניח מנועים אטמוספריים בלי בעייה . גם מבחינת הנאה (לא רק הנעה) יש הבדל. פה שילוב של תקלת ייצרן , יבואן פסיבי, מנוע מוגדש קטן, מעברים צרים וכו

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

לחמי היתה סיוויק 92... יד שניה שהחזיק אצלו כמעט 20 שנה.

מה זה רלוונטי לפות"ש? רכב ערום מאבזור וחסר טכנולוגיה ביחס לרכב בן כמה שנים עם מנוע קטן מוגדש ויותר מה שיתקלקל.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חולק על דעתך המלומדת.

המנוע של הסיוויק היה חדשני בעת הצגתו, אפילו חדשני בציר הזמן ביחס "לחדשנות" של הטורבו הקטן
אני לא מדבר על תקלות אלקטרוניות, אלא מנוע... חתיכת מנוע שהולכת אחרי 70 אלף ק"מ כי לא ליקקו לו את הטיפולים

זה מעיד על אמינות זוועתית.

זה לא סביר ולא מתקבל על הדעת, אם לדעתך זה מוצדק...סבבה

הציפיה שלי ממנועים שישרדו לפחות 200 אלף ק"מ בתנאים קשים והרבה יותר למנועים מלוקקים.
לכתוב פוסט על מנוע שעבר 50 אלף ק"מ ולספר שהמנוע אמין... זה לא אמין

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טכנולוגי לזמנו - בסדר.

לא רלוונטי למה שהולך היום.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם נוציא ממשוואה את העניין הרצועה ונקח את זה שרק חיישן חמצן (שראיתי כמה התלוננו על זה בעבר) הרכב מגלה אמינות טובה כי כל שאר חלקי הרכב כמו טורבו גיר וכו החזיקו 160 ללא יוצא מין הכלל, זה שיש בעית התפוררות במנוע והוא הלך זה משהו אחר, ועוד הבנאדם טיפל כל 18-19 אלף.

עוד מוקדם כדי לדעת עד כמה הרכב אמין נמתין שיגיע ל200 אלף וצפונה ונראה.

אני עוד זוכר שהלאון 1.4 שהוצאנו מהחברה לפני כמה שנים שרדה טיפול ראשון ב50 אלף וטיפול שני ב90 ואז התחילו הבעיות אבל עדיין שרדה(נס טכנולוגי!)

 

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

אני חולק על דעתך המלומדת.

המנוע של הסיוויק היה חדשני בעת הצגתו, אפילו חדשני בציר הזמן ביחס "לחדשנות" של הטורבו הקטן
אני לא מדבר על תקלות אלקטרוניות, אלא מנוע... חתיכת מנוע שהולכת אחרי 70 אלף ק"מ כי לא ליקקו לו את הטיפולים

זה מעיד על אמינות זוועתית.

זה לא סביר ולא מתקבל על הדעת, אם לדעתך זה מוצדק...סבבה

הציפיה שלי ממנועים שישרדו לפחות 200 אלף ק"מ בתנאים קשים והרבה יותר למנועים מלוקקים.
לכתוב פוסט על מנוע שעבר 50 אלף ק"מ ולספר שהמנוע אמין... זה לא אמין

ברור שלא סביר שמנוע הולך אחרי 70K, גם לא כפול מכך, אבל מדוגמה ספציפית להשליך על כל המנועים האלו, שכידוע מאכלסים מיליוני תאי מנוע בכל המודלים של PSA,  ( זו תצורת המנוע הכי נפוצה אצלם ), זו הסחפות לא קטנה. ובכלל אם היה מדובר בתופעה כללית, יש להניח שהיינו שומעים עליה מעט יותר וגם מהעולם וככל שאני יודע, לא זה המצב. ובדיוק אגב ומאותה הסיבה בדיוק האוטו של אבא שלך לא מלמד יותר מדי על כלל המכוניות מאותו סוג, גם אצלי בחניה עומדת וואגית בת עשרים וחצי עם 230K ק"מ ( נקנתה חדשה על ידי ) מנוע 2 ליטר אטמוספרי, גיר פלנטרי ארבעה הילוכים ורקורד אמינות שיכול לעורר קינאה אצל כל בעל קורולה ממוצע, נו אז מה ?

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel שינה את הכותרת ל"סיכום 53 אלף קמ עם פיג'ו 308 1.2"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...