Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 53 אלף קמ עם פיג'ו 308 1.2


alex321
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תקציר מנהלים: ·         אין VFM שמתקרב לתמורה של הרכב הזה בשוק המשומשות, גם במחיר של תוספת של עשרות אלפי שקלים. ·         בין המשפחתיות היותר מהנות לנהיגה. ·         סיפורי זוועות והפחד

הם מגיעים, חלקם באמת בלי *שום* בעיה.   זה נכון שהדיזלים הקטנים המודרניים יהיו יותר רגישים, אבל BUKI בעצמו עדכן לא פעם על רכבים שהוא מסר (עם מנוע 1.6HDI מודרני) לאחר שימוש של כמה שנים עם מעל

תודה על התשובה, זה קצת משנה את התמונה של רכב אמין כמו שהוצג בהודעה הראשונה.  החלפת מנוע ב70,000 קמ זה לא משהו שאפשר לסלוח עליו בנוסף לתקלות קטנות.

לפני 1 שעה, davemustaine87 כתב:

זה בגלל שאתה יוצא מנקודת הנחה שזה בדיוק אותו מנוע שהיה ב-2013. מנין לך לדעת? 

 

אני לא רק יוצא מנקודת הנחה, אני גם בודק מקורות מידע שונים ומשונים שקיימים למכביר ברשת למי שמוכן להשקיע מזמנו ויכול לסנן מידע. למשל, זה הבסיס למידע המקיף שהבאתי כאן על סדרת מנועי ה-THP. 

 

מנוע PureTech לא השתנה מהותית. 

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
זה בגלל שאתה יוצא מנקודת הנחה שזה בדיוק אותו מנוע שהיה ב-2013. מנין לך לדעת? אולי ב-2017 הם הינדסו מחדש את המנוע? הרי PSA מעולם לא הוציאו שום הודעה רשמית בנושא, וכפי שפעם היבואן אמר, הם בכלל לא מודעים לשום בעיה שהייתה במנועים הללו. 
אז הדיעה של "נחליף רצועת תזמון והכול יהיה בסדר" היא נחמדה אבל ספקולטיבית בלבד.
 
בתכלס מכול ה-208 ו-ה-308 שיש ביד 2, אפשר לספור על יד אחת כמה יש רכבים מעל 170 אלף קילומטר משנתונים 13-16. ואני בטוח שאם תתקשר אליהם, כמה כבר עברו החלפת מנוע. 
 
גם אני לא שמעתי על שום פיזו כזאת חוץ מאצל חבר הפורום שהגיע כבר ל-340 אלף אבל הוא כול פעם מתחמק להביא הוכחה לקיום שלה. 
340 אלף ללא תקלות למנוע טורבו צנום עם הזרקה ישירה זה שיא גינס. גם אם אראה צילום של האודומטר (מה שכנראה לא יקרה היות ומדובר בהזיה) לא אאמין.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק זה, ברכב חברה הרוב המוחלט זה ליסינג תפעולי. קשה לי להאמין שיש חברת ליסינג שתאפשר לרכב להגיע לקילומטראז כזה, שכן כול רכב ובמיוחד פיזו עם כזה קילומטראז שווה 0 עגול בשוק היד 2

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, teyal כתב:
לפני 20 שעות, davemustaine87 כתב:
 
זה בגלל שאתה יוצא מנקודת הנחה שזה בדיוק אותו מנוע שהיה ב-2013. מנין לך לדעת? אולי ב-2017 הם הינדסו מחדש את המנוע? הרי PSA מעולם לא הוציאו שום הודעה רשמית בנושא, וכפי שפעם היבואן אמר, הם בכלל לא מודעים לשום בעיה שהייתה במנועים הללו. 
אז הדיעה של "נחליף רצועת תזמון והכול יהיה בסדר" היא נחמדה אבל ספקולטיבית בלבד.
 
בתכלס מכול ה-208 ו-ה-308 שיש ביד 2, אפשר לספור על יד אחת כמה יש רכבים מעל 170 אלף קילומטר משנתונים 13-16. ואני בטוח שאם תתקשר אליהם, כמה כבר עברו החלפת מנוע. 
 
גם אני לא שמעתי על שום פיזו כזאת חוץ מאצל חבר הפורום שהגיע כבר ל-340 אלף אבל הוא כול פעם מתחמק להביא הוכחה לקיום שלה. 

340 אלף ללא תקלות למנוע טורבו צנום עם הזרקה ישירה זה שיא גינס. גם אם אראה צילום של האודומטר (מה שכנראה לא יקרה היות ומדובר בהזיה) לא אאמין.

אני ממש לא הראשון עם 308 1.2 או כל דגם עם מנוע 1.2 שהגיע לקילומטראז כזה,ראיתי לא מעט SW מליסינג עם קילומטראז בין 200000-300000ק"מ ומעלה שהגיעו לקילומטראז כזה עם המנוע הזה ,תפתח את העיניים ותראה.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 26 דקות, Ron.P כתב:

אני ממש לא הראשון עם 308 1.2 או כל דגם עם מנוע 1.2 שהגיע לקילומטראז כזה,ראיתי לא מעט SW מליסינג עם קילומטראז בין 200000-300000ק"מ ומעלה שהגיעו לקילומטראז כזה עם המנוע הזה ,תפתח את העיניים ותראה.

בוודאי שיש רכבים שהגיעו לק"מ מכובדים. פתחתי את העיניים וראיתי.

כל רכב יכול להגיע גם לחצי מיליון ק"מ, השאלה מה מוחלף בדרך לשם.

העניין הוא הטענה ההזויה שלך שהרכב שלך הגיע ל 340 אק"מ  "ללא שום בעיה"

עם דגש על המילה "שום"

שזה כבר גובל בעלבון לאינטילגנציה של הקוראים, ובוודאי למי שמבין משהו במכוניות.

גם רכבי דיזל לא מגיעים לק"מ כזה ללא "שום" בעיה. 

 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Ron.P כתב:

אני ממש לא הראשון עם 308 1.2 או כל דגם עם מנוע 1.2 שהגיע לקילומטראז כזה,ראיתי לא מעט SW מליסינג עם קילומטראז בין 200000-300000ק"מ ומעלה שהגיעו לקילומטראז כזה עם המנוע הזה ,תפתח את העיניים ותראה.

 

פתחתי את העיניים. 

כנס ליד 2. מתוך 133 פיזו סיטרואן משנתונים 13-16 עם המנוע הזה, יש לך 6 שעברו מעל 160 אלף- 4.5 אחוז. 

אם תציב קורולה עם אותם נתונים תגלה 32 מתוך 380 שזה 8.5 אחוז. כמעט פי 2. 

זה עוד לפני שאשכרה תתקשר אליהם ותשאל אם היו החלפות מנוע/טורבו. אני בטוח שבקורולה זה ישאף ל-0 בעוד שאצל הפיזו סיטרואן- אני לא כזה בטוח. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, davemustaine87 כתב:

 

פתחתי את העיניים. 

כנס ליד 2. מתוך 133 פיזו סיטרואן משנתונים 13-16 עם המנוע הזה, יש לך 6 שעברו מעל 160 אלף- 4.5 אחוז. 

אם תציב קורולה עם אותם נתונים תגלה 32 מתוך 380 שזה 8.5 אחוז. כמעט פי 2. 

זה עוד לפני שאשכרה תתקשר אליהם ותשאל אם היו החלפות מנוע/טורבו. אני בטוח שבקורולה זה ישאף ל-0 בעוד שאצל הפיזו סיטרואן- אני לא כזה בטוח. 

אז סע ללובנסקי ותבקש לראות את הרכבים שמוכרים לסוחרים {לא לפרטיים} ותראה,יש רכבים עם קילומטראזים מטורפים.

 

לפני 3 שעות, teyal כתב:

בוודאי שיש רכבים שהגיעו לק"מ מכובדים. פתחתי את העיניים וראיתי.

כל רכב יכול להגיע גם לחצי מיליון ק"מ, השאלה מה מוחלף בדרך לשם.

העניין הוא הטענה ההזויה שלך שהרכב שלך הגיע ל 340 אק"מ  "ללא שום בעיה"

עם דגש על המילה "שום"

שזה כבר גובל בעלבון לאינטילגנציה של הקוראים, ובוודאי למי שמבין משהו במכוניות.

גם רכבי דיזל לא מגיעים לק"מ כזה ללא "שום" בעיה. 

 

למה זה לא הגיוני ?כי זה פיגו? ,הרכב טופל בכל הטיפולים במוסך ראשי בשורק לפני הזמן ורק בחלקים מקוריים.

 

לא הייתה בעיה עם הרצועת תזמון בכלל כי היא הוחלפה לפני שהתחילה להתפורר.

 

אני יודע שאתה רגיל לרכבי VAG שאחרי 20000ק"מ מתחילים עם בעיות מיזוג,גיר,ידית של הגיר,המכטרוניק של הגיר.ועוד ועוד ,אבל זה לא אומר שיצרנים אחרים עם תחזוקה נכונה יגיעו לקילומטראז גבוה יותר.

 

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 53 דקות, Ron.P כתב:

אז סע ללובנסקי ותבקש לראות את הרכבים שמוכרים לסוחרים {לא לפרטיים} ותראה,יש רכבים עם קילומטראזים מטורפים.

 

למה זה לא הגיוני ?כי זה פיגו? ,הרכב טופל בכל הטיפולים במוסך ראשי בשורק לפני הזמן ורק בחלקים מקוריים.

 

לא הייתה בעיה עם הרצועת תזמון בכלל כי היא הוחלפה לפני שהתחילה להתפורר.

 

אני יודע שאתה רגיל לרכבי VAG שאחרי 20000ק"מ מתחילים עם בעיות מיזוג,גיר,ידית של הגיר,המכטרוניק של הגיר.ועוד ועוד ,אבל זה לא אומר שיצרנים אחרים עם תחזוקה נכונה יגיעו לקילומטראז גבוה יותר.

 

 

1. כן, כי זה פיז'ו וסטיגמות לרוב לא נוצרות סתם.

2. כי זה מנוע שהוכיח את עצמו כבעייתי, והטענות שלך הופכות למופרכות עוד כאשר מדובר ברכבי ליסינג שהתחזוקה שלהם לרוב היא... מחרבנת.

 

וכדאי שתבין כבר שאמינות של רכב נמדדת בתחזוקה סבירה של אדם מהמניין ולא בתחזוקה מפונפנת של חובב רכב. בתחזוקה מפונפנת גם מערכות מחורבנות יכולות להחזיק שנים ארוכות, אך זה לא מעיד חצי דבר על האמינות האמיתית של המערכת, שכן היא מיוצרת לאנשים רגילים, כאלו שלא פותחים מכסה מנוע להנאתם האישית.

עריכה אחרונה על ידי tepic
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. איפה הגיר הבעייתי הרובוטי של טויוטה?, איפה כל הואגיות עם הבעיות גיר ומתוחן במנוע? איפה כל הבעיות של הגירים של ניסן, הבעיות גירים של מזדה בשנים הטובות "יפני אמיתי" שנים 2008? אני יכול לעבור חברה חברה עם הרבה בעיות ומזדה מניסיון ממש לא אמינה כמו שאומרים ופלסטיקה שמצאו ברחוב והרכיבו שם, אה וסובארו אמין, פיג'ו היה להם "בעיות" בגיר AL4 שהיה מגיע ל180 אלף בכיף ואתה משפץ ונוסע עוד 180 אלף. מנועי NFU לא מתים אני מכיר כמה עם מעל 400 אלף בכיף.

בגלל אנשים כמוך אנחנו קונים רכבים טובים במחיר רצפה. אני באמת מקווה שה"סטיגמות" ימשיכו ככה באמת זה רק ירד במחירון.
2. המנוע לא בעייתי, הרצועה בעייתית וזה משהו אחר, תחליף תרצועה וסע לשלום הכל בסדר, רק עכשיו חבל שלי קיבל במזדה שלו ריקול ועוד חבר בטויוטה ועל זה אף אחד לא מדבר מעניין מאוד, פורד עכשיו הוציאו גם על כריות אוויר, וגם סובארו אותו הדבר.

 

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, admtaynov13? כתב:

1. איפה הגיר הבעייתי הרובוטי של טויוטה?, איפה כל הואגיות עם הבעיות גיר ומתוחן במנוע? איפה כל הבעיות של הגירים של ניסן, הבעיות גירים של מזדה בשנים הטובות "יפני אמיתי" שנים 2008? אני יכול לעבור חברה חברה עם הרבה בעיות ומזדה מניסיון ממש לא אמינה כמו שאומרים ופלסטיקה שמצאו ברחוב והרכיבו שם, אה וסובארו אמין, פיג'ו היה להם "בעיות" בגיר AL4 שהיה מגיע ל180 אלף בכיף ואתה משפץ ונוסע עוד 180 אלף. מנועי NFU לא מתים אני מכיר כמה עם מעל 400 אלף בכיף.

בגלל אנשים כמוך אנחנו קונים רכבים טובים במחיר רצפה. אני באמת מקווה שה"סטיגמות" ימשיכו ככה באמת זה רק ירד במחירון.
2. המנוע לא בעייתי, הרצועה בעייתית וזה משהו אחר, תחליף תרצועה וסע לשלום הכל בסדר, רק עכשיו חבל שלי קיבל במזדה שלו ריקול ועוד חבר בטויוטה ועל זה אף אחד לא מדבר מעניין מאוד, פורד עכשיו הוציאו גם על כריות אוויר, וגם סובארו אותו הדבר.

 

אתה מנסה ממש בכוח אבל נזרום...

 

1. לכל חברה יש נפילות, השאלה היא כמה נפילות יש, כמה הן נקודתיות ואיך החברה מגיבה. תראה בעצמך כמה היית צריך לחזור אחורה כדי לחפש פאדיחות אצל טויוטה ומאזדה בזמן שלפיגו בזמן הזה היו שפע של בעיות סדרתיות. לגבי וואג גם לדעתי זה סיפור עצוב (לא פחות מפיג'ו).

 

2. "המנוע לא בעייתי אלא הרצועה" , אלא אם מישהו הזיז את הטיימינג לגג הרכב ולא הודיע לי, אז הוא חלק אינטגרלי מהמנוע בדיוק כמו הבוכנות. אז בחיאת תפסיק עם ההפרדות המגוכחות האלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמע עזוב את כול השטויות שפלטת בקצב מסחרר(כאילו תקלות ב vag וגיר רציף של ניסאן זה עושה את התקלות של פיזו לבסדר) .

 

אתה יודע שאחרי החלפת הרצועה הכול יהיה בסדר? יודע בוודאות? דיברת על מהנדסי רכב של פיזו? אם התשובה היא לא, כנראה אתה משער שזה ככה. וזה חביבי, לא ערובה לכלום. 

  • אהבתי 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מקשיב למה שאני אומר? חבר עם מזדה 2020 ולפני שבוע היה בריקול

פורד פוקוס עכשיו הוציאו על הכריות אוויר שלהם

אם כבר הלכתי אחורה בפיג'ו שהיה להם גיר "בעייתי" AL4 בשנים קודמות, כרגע הם עם גיר יפני פלנטרי ככה שאתה חובב יפניות אז לא יהיה לך בעיה עם זה.

ואגיות גם היום עם אותם בעיות בגיר, זה שהוא רטוב לא עושה אותו יותר אמין, חבר הלך לו גיר כזה פעמיים עד שהוא נכנע ומכר את הרכב.

 

אין מה לעשות כמו שאמרת לכל חברה יש ניסוי וטעייה, קח טיפ ממני שיחסוך לך כאב ראש תחליף רצועה וסע לשלום.

 

לפני 1 דקה, davemustaine87 כתב:

שמע עזוב את כול השטויות שפלטת בקצב מסחרר(כאילו תקלות ב vag וגיר רציף של ניסאן זה עושה את התקלות של פיזו לבסדר) .

 

אתה יודע שאחרי החלפת הרצועה הכול יהיה בסדר? יודע בוודאות? דיברת על מהנדסי רכב של פיזו? אם התשובה היא לא, כנראה אתה משער שזה ככה. וזה חביבי, לא ערובה לכלום. 

ברור דברתי גם עם קרלוס והוא עדכן אותי בוואטזאפ, נו באמת כבר כמה שנים הרצועה רצה ואין בעיות איתה.

כמו שאמרתי טוב שאתם פוסלים ככה את הרכבים ככה המחירון יורד, פעם הבאה שיהיה בפשפשוק ככה יותר קהל יחשף לשטויות האלה שאתם מדברים.

 

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה רצה ? איפה רצה? אין רכבים של פיזו ביד 2 עם קילומטראז מעל 160 אלף . אין. על איזה מדד אתה מסתמך בכלל? על זמן נטו?

זה שאנשים נוסעים 5000 בשנה זה מעיד על אמינות כלשהי? גם שברולט קרוז יד 5 עם 200 אלף יכולה להעביר 5 אלף קילומטר ללא שום בעיות. 

 

בקיצור, לא שכנעת אותי כלל, וקרוב לוודאי לא תשכנע מישהו שקצת פחות מעורב בעולם הרכב. אז בהצלחה לך בקניית הרכבים הללו. המחירים נמוך, וזה טוב לך. רק מקווה שאתה נוסע מעט, ומטפל בקביעות.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel שינה את הכותרת ל"סיכום 53 אלף קמ עם פיג'ו 308 1.2"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...