Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 53 אלף קמ עם פיג'ו 308 1.2


alex321
שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 14 דקות, admtaynov13? כתב:

אתה מקשיב למה שאני אומר? חבר עם מזדה 2020 ולפני שבוע היה בריקול

פורד פוקוס עכשיו הוציאו על הכריות אוויר שלהם

אם כבר הלכתי אחורה בפיג'ו שהיה להם גיר "בעייתי" AL4 בשנים קודמות, כרגע הם עם גיר יפני פלנטרי ככה שאתה חובב יפניות אז לא יהיה לך בעיה עם זה.

ואגיות גם היום עם אותם בעיות בגיר, זה שהוא רטוב לא עושה אותו יותר אמין, חבר הלך לו גיר כזה פעמיים עד שהוא נכנע ומכר את הרכב.

 

אין מה לעשות כמו שאמרת לכל חברה יש ניסוי וטעייה, קח טיפ ממני שיחסוך לך כאב ראש תחליף רצועה וסע לשלום.

 

ברור דברתי גם עם קרלוס והוא עדכן אותי בוואטזאפ, נו באמת כבר כמה שנים הרצועה רצה ואין בעיות איתה.

כמו שאמרתי טוב שאתם פוסלים ככה את הרכבים ככה המחירון יורד, פעם הבאה שיהיה בפשפשוק ככה יותר קהל יחשף לשטויות האלה שאתם מדברים.

 

שמע, אתה יורד לרמת גיחוך.

1. ריקול אינו תקלה סדרתית שמשביתה רכבים אלא אמצעי זהירות שהיצרן לוקח למניעת תקלות פוטנציאליות, וטוב שכך. 

 

2. "כבר כמה שנים שהרצועות האלה רצות ואין בעיות". Cut the bullshit. התקלות מתגלות סביב ה60-70 אלף קמ, והנסועה השנתית הממוצעת היא מתחת ל20 אלף קמ בשנה. בהתחשב בכך שהרצועה ה"מתוקנת" קיימת כ-3 שנים, אז במידה והרצועה החדשה פגומה גם היא אז החרא צפוי לצוף רק בזמן הקרוב...

אז ההצהרות שלך שהבעיה תוקנה והכל טוב הן לא הרבה יותר ממשאלות ליבך.

 

אני בעד קניית רכבים שסתם סובלים משם רע בשביל מחיר משתלם (ולראיה קניתי פיאסטה ידנית), אבל במקרה שלך אתה גולל כאן בפורום דברים לא מבוססים בעליל שאנשים שמבקרים בדפים אלה באופן ארעי עוד עלולים לחשוב שיש דברים בגו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 33 דקות, tepic כתב:

 "המנוע לא בעייתי אלא הרצועה" , אלא אם מישהו הזיז את הטיימינג לגג הרכב ולא הודיע לי, אז הוא חלק אינטגרלי מהמנוע בדיוק כמו הבוכנות. אז בחיאת תפסיק עם ההפרדות המגוכחות האלה.

 

הרצועה היא לא חלק אינטגרלי של המנוע. 

  • אהבתי 2

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, menir1 כתב:

 

הרצועה היא לא חלק אינטגרלי של המנוע.

אשמח אם תוכל לפרט לי איך אתה מגדיר חלק של מנוע. פעם אחרונה שבדקתי גל הזיזים העליון לא ידע להזיז את עצמו.

 

מילא היית אומר את זה על רצועה חיצונית יבשה, אך ברצועה טבולה כמו של הפיז'ו... זה לא פחות אינטגרלי מכל חלק אחר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, הרצועה היא חלק עצמאי בפני עצמו ותוכננה מלכתחילה להיות מוחלפת כל 10 שנים או 160k ק"מ. במקרה הזה, החומר ממנו הייתה מיוצרת הרצועה היה פגום (כשל תכנוני מתחום הנדסת החומרים של יצרן הרצועה, לא יצרן המנוע). אין כשל תכנוני של המנוע - מערכת התזמון במקרה הזה, לא שונתה/עודכנה. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה  שחלק מועד להחלפה בטיפול תקופתי מסוים לא מעיד על כך שהוא אינו חלק אינטגרלי. כמו כן כל חלק מיוצר בנפרד ומתוכנן בנפרד בספציפית למנוע הזה (בשונה נניח מפלאגים שהם חלק סטנדרטי לחלוטין ומתאים למנועים רבים).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מבין מה ההבדל בין חלק "אינטגראלי" לכזה שהוא לא? בוכנות, טבעות אטימה, מערכת שימון, גל זיזים, סעפות, מערכת קירור וכד' - אלו חלקים אינטגרליים למנוע. כשל בהם יצריך תכנון מחדש של חלקים במנוע - זה לא המקרה כאן.

 

לדוגמא - הכשלים במנוע THP דור 4/5 היו כשלים תכנוניים של המנוע.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, davemustaine87 כתב:

 

פתחתי את העיניים. 

כנס ליד 2. מתוך 133 פיזו סיטרואן משנתונים 13-16 עם המנוע הזה, יש לך 6 שעברו מעל 160 אלף- 4.5 אחוז. 

אם תציב קורולה עם אותם נתונים תגלה 32 מתוך 380 שזה 8.5 אחוז. כמעט פי 2. 

זה עוד לפני שאשכרה תתקשר אליהם ותשאל אם היו החלפות מנוע/טורבו. אני בטוח שבקורולה זה ישאף ל-0 בעוד שאצל הפיזו סיטרואן- אני לא כזה בטוח. 

ומה בדיוק זה מלמד ברשותך ? שפז'ו עוברת לגריטה אחרי 7 שנים או 160K ק"מ, מה שבא קודם ? וקורולה ממשיכה לבעוט בחדווה עם מלוא ה 8.5%  ?  אולי שפשוט קורולה זה אוטו כיפי אז החבר'ה אוהבים לנהוג ולארגן לו קילומטראז' בשמיים, בעוד 308 היא שעממון שעדיף שיישב בחניה ואנחנו ניסע באוטובוס ? איזה מין מימצא אתה בכלל יכול להביא מהדבר הזה ?  האקראיות של הנתונים שאתה מביא מקבילה בחובבנותה לטענה שלפיה אתה בטוח שבפז'ו מחליפים מנועים כמו גרביים ובקורולה לא, סוג של סברה שגם אתה מודה שהיא לא יותר מסברת כרס חסרת בסיס כלשהוא ורק מבססת את ההנחה שבכותרת המדריך המקצועי שלך מופיעה גם המילה סטיגמה. ובכלל הגיע הזמן לדעתי להעביר סוג של הדרכה, לא עמוסה מדי, שלא יכאב, איך בדיוק ראוי להעלות כאן השערות או תובנות שגם יחזיקו מים.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, tepic כתב:

1. כן, כי זה פיז'ו וסטיגמות לרוב לא נוצרות סתם.

2. כי זה מנוע שהוכיח את עצמו כבעייתי, והטענות שלך הופכות למופרכות עוד כאשר מדובר ברכבי ליסינג שהתחזוקה שלהם לרוב היא... מחרבנת.

 

וכדאי שתבין כבר שאמינות של רכב נמדדת בתחזוקה סבירה של אדם מהמניין ולא בתחזוקה מפונפנת של חובב רכב. בתחזוקה מפונפנת גם מערכות מחורבנות יכולות להחזיק שנים ארוכות, אך זה לא מעיד חצי דבר על האמינות האמיתית של המערכת, שכן היא מיוצרת לאנשים רגילים, כאלו שלא פותחים מכסה מנוע להנאתם האישית.

אתה כמו ילד קטן, פולט שטויות מבלי להתייחס לעובדות,ורק נהנה להתווכח בלי טעם וריח.

 

טיפ..אם אתה רוצה שיתקשרו איתך בפורום אתה צריך להישאר ענייני ולהתבסס על עובדות לא על השערות וסטיגמות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, רועי5 כתב:

ומה בדיוק זה מלמד ברשותך ? שפז'ו עוברת לגריטה אחרי 7 שנים או 160K ק"מ, מה שבא קודם ? וקורולה ממשיכה לבעוט בחדווה עם מלוא ה 8.5%  ?  אולי שפשוט קורולה זה אוטו כיפי אז החבר'ה אוהבים לנהוג ולארגן לו קילומטראז' בשמיים, בעוד 308 היא שעממון שעדיף שיישב בחניה ואנחנו ניסע באוטובוס ? איזה מין מימצא אתה בכלל יכול להביא מהדבר הזה ?  האקראיות של הנתונים שאתה מביא מקבילה בחובבנותה לטענה שלפיה אתה בטוח שבפז'ו מחליפים מנועים כמו גרביים ובקורולה לא, סוג של סברה שגם אתה מודה שהיא לא יותר מסברת כרס חסרת בסיס כלשהוא ורק מבססת את ההנחה שבכותרת המדריך המקצועי שלך מופיעה גם המילה סטיגמה. ובכלל הגיע הזמן לדעתי להעביר סוג של הדרכה, לא עמוסה מדי, שלא יכאב, איך בדיוק ראוי להעלות כאן השערות או תובנות שגם יחזיקו מים.

 

אוי נו. 

עזוב, אני נמצא פה בפורום לא מהיום ולא מאתמול. 

בשבילך תמיד כול סקרי האמינות שווים לתחת, כול החוויות של מנועיthp o איומים, ורצועות טיימינג מתפרקות, זה דברים נקודתיים שלא קשורים  כלום על המותג. 

 

הכול זה סטיגמה מרושעת של אנשים שלא מבינים כלום.

 

עזוב ,הכול מובן.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעתיים, menir1 כתב:

אתה לא מבין מה ההבדל בין חלק "אינטגראלי" לכזה שהוא לא? בוכנות, טבעות אטימה, מערכת שימון, גל זיזים, סעפות, מערכת קירור וכד' - אלו חלקים אינטגרליים למנוע. כשל בהם יצריך תכנון מחדש של חלקים במנוע - זה לא המקרה כאן.

 

לדוגמא - הכשלים במנוע THP דור 4/5 היו כשלים תכנוניים של המנוע.

כאדם שמתפרנס מתכנון מכאני אגלה לך סוד מנסיוני, כשיש כשל במערכת שאתה בונה, זה מעניין לכולם את התחת ההגדרות האלה, מה שרואים זה כשל קטסטרופלי, קרי כשל משבית.

מה שרואים כאן זה כשל קטסטרופלי. אתה טכול מבחינתך לראות את זה כ"כשל אביזר חיצוני", אך אין פה יותר מנסיון ליפות בהגזמה את המציאות.

 

לפני 32 דקות, Ron.P כתב:

אתה כמו ילד קטן, פולט שטויות מבלי להתייחס לעובדות,ורק נהנה להתווכח בלי טעם וריח.

 

טיפ..אם אתה רוצה שיתקשרו איתך בפורום אתה צריך להישאר ענייני ולהתבסס על עובדות לא על השערות וסטיגמות.

"הבעיה היא לא במנועים עצמם,הם אמינים מאד ה308 שלי מהעבודה עשה  340000ק"מ בלי שום בעיה"

 

בינתיים אתה זה שטוען טענות ללא כל הוכחה או הגיון. מצטער שלא כולם נהנים להקשיב לאוסף ה"עובדות" שלך ואכן מטילים ספק בדבר הכה לא סביר הזה (וזה כדוגמה).

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, teyal כתב:

גם רכבי דיזל לא מגיעים לק"מ כזה ללא "שום" בעיה. 

 

הם מגיעים, חלקם באמת בלי *שום* בעיה.

 

זה נכון שהדיזלים הקטנים המודרניים יהיו יותר רגישים, אבל BUKI בעצמו עדכן לא פעם על רכבים שהוא מסר (עם מנוע 1.6HDI מודרני) לאחר שימוש של כמה שנים עם מעל 300K ק"מ ללא *שום* החלפת או פתיחה של מנוע או גיר או טורבו, וגם בדרך לא היו דברים אקוטיים ב-כ-ל-ל. 
במכוניות קצת יותר ישנות (אבל עדיין מסילה משותפת וטורבו) אני רק יכול לדווח שהפרטנר 2.0HDI של אחי (מודל 2007) נמכר עם 415,000 ק"מ תוך יום, מנוע גיר וטורבו מקוריים. התקלות שהיו לאורך כל שנות העבודה של הרכב היו רגילות לגמרי לרכב שעבר מעל 400K ק"מ (סטרטר פעם אחת, אלטרנטור פעם אחת, מעבה בתחילת הדרך [לא שהרכב היה בבעלות שלנו], מדחס מזגן, קלאץ', ומנגנונים של החלונות החשמליים ששיפצנו בעצמו עם קיטים מחו"ל בעשרות שקלים). 99% מהנ"ל היה אחרי קו ה-300K ק"מ. 
מרצוננו החופשי החלפנו בולמי זעזועים ואינג'קטורים (רק בגלל שקיווינו שצריכת דלק תשתפר - זה לא ממש עזר). בטח היו עוד דברים קטנים שאני שוכח, אבל זה לגמרי תחת "בלאי טבעי" ברכב עם נסועה כזו (גומיה להגה ? מוטות קישור למוט מייצב ?) תכל'ס - סוס עבודה.

כן יש מכוניות (אפילו צרפתיות, ואפילו דיזל) שמגיעות לנסועה משמעותית מאוד בלי שום תקלה משמעותית (בלאי טבעי לגמרי). 

"בזכות" כל תקנות זיהום האויר המחמירות משנה לשנה, ברור שיש נסיגה מסויימת מבחינת אמינות אם משווים רכב חדיש לרכב משנות ה 90 או ה-2000. מצד שני - אם מסתכלים על התמונה מלמעלה, ביחס לערימות הטכנולוגיה שיש כיום ברכב חדיש, כמות התקלות עדיין נמוכה.

איציק

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, davemustaine87 כתב:

 

אוי נו. 

עזוב, אני נמצא פה בפורום לא מהיום ולא מאתמול. 

בשבילך תמיד כול סקרי האמינות שווים לתחת, כול החוויות של מנועיthp o איומים, ורצועות טיימינג מתפרקות, זה דברים נקודתיים שלא קשורים  כלום על המותג. 

 

הכול זה סטיגמה מרושעת של אנשים שלא מבינים כלום.

 

עזוב ,הכול מובן.

 

 

 

 

 

 

אפרופו סקרי אמינות, תסתכל מי מוביל באותם סקרים של JD Power

  • אהבתי 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, davemustaine87 כתב:

 

לפני 20 דקות, davemustaine87 כתב:

 

אוי נו. 

עזוב, אני נמצא פה בפורום לא מהיום ולא מאתמול. 

בשבילך תמיד כול סקרי האמינות שווים לתחת, כול החוויות של מנועיthp o איומים, ורצועות טיימינג מתפרקות, זה דברים נקודתיים שלא קשורים  כלום על המותג. 

 

הכול זה סטיגמה מרושעת של אנשים שלא מבינים כלום.

 

עזוב ,הכול מובן.

 

 

 

 

 

 

 

 סקרי אמינות באמת לא מלמדים יותר מדי, לא כשמככבת שם טויוטה, גם לא פז'ו, לא חדש וגם הסברתי למה לטעמי בהזדמנויות קודמות. ענין הרצועות אכן מעורר לא מעט שאלות בגלל ריבוי המקרים ועדיין הנושא הזה לא ברור כל צורכו. בעובדה, ולכך אי אפשר להתכחש, המנועים האלו הם עמוד השידרה של היצרן הזה, ממלאים במיליונים כמעט את כל דגמיו, לרבות החדשים ביותר וחיפושים שערכתי בזמנו ברשת לא מגלים איזו תופעת כשל נרחבת, לא יודע להסביר את פשר הפער הזה בין מה שאתה וחבריך מבינים לבין התמונה הכללית כפי שאני מבין אותה. לענין הסטיגמה, היא לא צריכה להיות מרושעת, לרוב היא באמת נובעת מחוסר הבנה וידע מספיקים, והסתמכות מוטעית על אחרים, לא מזדון או כוונה רעה חלילה. והעיקר לא צריך להתרגז, יש לנו דברים מטרידים הרבה יותר כחברה ובכל מקרה שתהיה שנה טובה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה זה לא הגיוני ?כי זה פיגו? ,הרכב טופל בכל הטיפולים במוסך ראשי בשורק לפני הזמן ורק בחלקים מקוריים.
 
לא הייתה בעיה עם הרצועת תזמון בכלל כי היא הוחלפה לפני שהתחילה להתפורר.
 
אני יודע שאתה רגיל לרכבי VAG שאחרי 20000ק"מ מתחילים עם בעיות מיזוג,גיר,ידית של הגיר,המכטרוניק של הגיר.ועוד ועוד ,אבל זה לא אומר שיצרנים אחרים עם תחזוקה נכונה יגיעו לקילומטראז גבוה יותר.
 
 
אני לפחות לא טוען טענות הזויות אשר לא מגובות בהוכחות בדבר אמינות, כמו איזה פאנבוי ממוצע. אלא כותב את הדברים כהוויתם ומשתדל לצייר תמונה אובייקטיבית. לעומת זאת אתה בכל שרשור שרק מוזכרת בו פיז'ו ישר נדחף עם המנטרה שלך כמה הרכבים אמינים/יפים/מהנים וואטאבר.
הם מגיעים, חלקם באמת בלי *שום* בעיה.
 
זה נכון שהדיזלים הקטנים המודרניים יהיו יותר רגישים, אבל BUKI בעצמו עדכן לא פעם על רכבים שהוא מסר (עם מנוע 1.6HDI מודרני) לאחר שימוש של כמה שנים עם מעל 300K ק"מ ללא *שום* החלפת או פתיחה של מנוע או גיר או טורבו, וגם בדרך לא היו דברים אקוטיים ב-כ-ל-ל. 
במכוניות קצת יותר ישנות (אבל עדיין מסילה משותפת וטורבו) אני רק יכול לדווח שהפרטנר 2.0HDI של אחי (מודל 2007) נמכר עם 415,000 ק"מ תוך יום, מנוע גיר וטורבו מקוריים. התקלות שהיו לאורך כל שנות העבודה של הרכב היו רגילות לגמרי לרכב שעבר מעל 400K ק"מ (סטרטר פעם אחת, אלטרנטור פעם אחת, מעבה בתחילת הדרך [לא שהרכב היה בבעלות שלנו], מדחס מזגן, קלאץ', ומנגנונים של החלונות החשמליים ששיפצנו בעצמו עם קיטים מחו"ל בעשרות שקלים). 99% מהנ"ל היה אחרי קו ה-300K ק"מ. 
מרצוננו החופשי החלפנו בולמי זעזועים ואינג'קטורים (רק בגלל שקיווינו שצריכת דלק תשתפר - זה לא ממש עזר). בטח היו עוד דברים קטנים שאני שוכח, אבל זה לגמרי תחת "בלאי טבעי" ברכב עם נסועה כזו (גומיה להגה ? מוטות קישור למוט מייצב ?) תכל'ס - סוס עבודה.

כן יש מכוניות (אפילו צרפתיות, ואפילו דיזל) שמגיעות לנסועה משמעותית מאוד בלי שום תקלה משמעותית (בלאי טבעי לגמרי). 

"בזכות" כל תקנות זיהום האויר המחמירות משנה לשנה, ברור שיש נסיגה מסויימת מבחינת אמינות אם משווים רכב חדיש לרכב משנות ה 90 או ה-2000. מצד שני - אם מסתכלים על התמונה מלמעלה, ביחס לערימות הטכנולוגיה שיש כיום ברכב חדיש, כמות התקלות עדיין נמוכה.

איציק
איציק "שום" = כלום= "אף בעיה". לא אלטרנטור ולא מעבה ברור שדיזל מודרני יכול לעבור 400 אלף על מנוע סגור (ולא רק בצרפתיות).
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, רועי5 כתב:

 סקרי אמינות באמת לא מלמדים יותר מדי, לא כשמככבת שם טויוטה, גם לא פז'ו, לא חדש וגם הסברתי למה לטעמי בהזדמנויות קודמות. ענין הרצועות אכן מעורר לא מעט שאלות בגלל ריבוי המקרים ועדיין הנושא הזה לא ברור כל צורכו. בעובדה, ולכך אי אפשר להתכחש, המנועים האלו הם עמוד השידרה של היצרן הזה, ממלאים במיליונים כמעט את כל דגמיו, לרבות החדשים ביותר וחיפושים שערכתי בזמנו ברשת לא מגלים איזו תופעת כשל נרחבת, לא יודע להסביר את פשר הפער הזה בין מה שאתה וחבריך מבינים לבין התמונה הכללית כפי שאני מבין אותה. לענין הסטיגמה, היא לא צריכה להיות מרושעת, לרוב היא באמת נובעת מחוסר הבנה וידע מספיקים, והסתמכות מוטעית על אחרים, לא מזדון או כוונה רעה חלילה. והעיקר לא צריך להתרגז, יש לנו דברים מטרידים הרבה יותר כחברה ובכל מקרה שתהיה שנה טובה.

 

חס וחלילה, ממש לא נרגז. קשה להעביר טונציה בטקסט. 

הנקודה שלי ב"סטטיסטיקה" שהבאתי, היא לא להתכתש ולהראות שפיזו "מתאדה" ברגע שמגיעה ל-160 אלף אלא פשוט להראות שאין מספיק דאטה על מנת לדעת אם החלפת הרצועה במנועים הללו פתרה את כול הבעיות(שכן לקח סביב ה-80-90 אלף קילומטר עד שהחרא צף ברצועה הראשונה)

 

פה בפורום בטוחים שהחלפת הרצועה פתרה את כול העניינים, כי עברו כבר 3 שנים מאז החלפת הרצועה, למרות שהיצרן מלבד TSB בודד לא התייחס לתופעה הזאת מעולם. 

אני נדהם שעל סמך הדבר הזה ממליצים בכיף על הרכבים הללו. 

 

יש את הביטוי "מי שנכווה ברותחין, נזהר בצוננין", אז כניראה הרבה יותר קל להמליץ כשלא אתה נכוות ברותחין, ובטח שלא תצטרך להתמודד עם ההשלכות במקרה ואולי תכווה גם בצוננין. (לא מתייחס ספציפי אלייך) 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...