Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

כפי שכתבתי אתמול - הציבור החליט שהמגיפה נגמרה. אז מיהם בכלל המדענים, ומה הם מבינים?

עכשיו אתה סתם מחמם את עצמך. יש מלא דברים שמדענים בשם קוד כללי מציעים וגם אתה לא עושה אותם

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הסגר הסיני? הולך ומחמיר.

כולנו משלמים את המחיר.

 

מחסור ב...(השלם את החסר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

הסגר הסיני? הולך ומחמיר.

כולנו משלמים את המחיר.

התחלת לכתוב היפ הופ?

 

בכל מקרה, נראה לי שהכוונה של דוד היתה להראות שהסגר בסין לא ממש עוזר. מעניין למה

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא רק שלא עוזר, קשוח זאת לא המילה. 

גם אוכל בקושי מביאים, לא כיף.

 

אנשים מורעבים.

 

אבל ספריאל אוהב סגר סיני.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בוא תראה לי איפה כתבתי סגר בשנה האחרונה. כתבתי חיסונים, מסיכות ובשיאי התחלואה הגבלות על התכנסויות.

 

ולגבי בשנגחאי - שם מחלקים את העיר לשלוה סוגי אזורים:

 

אזור בלי מאומתים 14 יום - אפשר לצאת מהבית. קצת.

 

איזור בלי מאומתים 7 ימים - אפשר לצאת מהבית, קצת פחות.

 

איזור עם מאומתים בשבוע האחרון - עוצר.

 

בינתיים עושים בדיקות לכל התושבים, לא זוכר באיזה תדירות.

 

אבל הוירוס החמקמק הזה דואג שהסינים ימותו מרעב (כי חלוקת המזון כושלת) ושלנו לא יהיו צ'יפים ושאר מוצרים סיניים.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 3.1.2022 בשעה 09:44, sperial כתב:

אז אם מתברר שהדלתא נדחק סופית על ידי האומיקרון אנינרואה שתי אפשרויות - קיצוניות.

 

1. סגר בנוסח סין.

(עוד מילים ואפשרות 2)

לאור הפוליטיקה הישראלית אפשרות מס. 1 יורדת מהפרק, אלא אם יהיה איוםמשל קריסת מערכות.

נזכיר שוב שהאפשרות לסגר בנוסח סין יורדת מהפקר "לאור הפוליטיקה" ולא כי מדובר בניסיון די נוראי וספק עובד להעלים את המחלה ב-brute force שמייצר המון נזק בפני עצמו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

נו...

הזכרתי אותה כאופציה לא ויאבילית (אלא  בתנאי קיצון).

ודרך אגב - מה שקורה כרגע בשנגחאי שובר כנראה גם את השיאים של סין בתקופות הקשות באמת, אלה שבהן אף אחד לא הבין את מהותו של הוירוס וראו את המתים ברחובות ואת בתי החולים שהוקמו תוך ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

הזכרתי אותה כאופציה לא ויאבילית (אלא  בתנאי קיצון).

 

לא. הזכרת אותה כאופציה לא ישימה בגלל הפוליטיקה הישראלית.

בשום מקום לא כתבת "לא ישים כי זה רע". היינו בערך צריכים לסחוט ממך שאולי יש בעיות במודל הסיני. לא נורא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אבל הוירוס החמקמק הזה דואג שהסינים ימותו מרעב (כי חלוקת המזון כושלת)

לא רק.

 

איפה פינדר עם השירשורי טוויטר שלו. 

לא חסר סיפורים. תת תנאים זה שם. 

עוצר זה אסור לך לצאת מהדלת של הבית, יש 2 אנשים בביניין שמתנדבים להביא את המשלוחים, שמותר לאסוף רק בשעה מסויימת, גם אם הם יושבים בכניסה לבית כבר שעות בשמש.

 

ועדיין ברגע שיש חיובי אחד בשכונה - הלך עליך.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

לא רק.

 

איפה פינדר עם השירשורי טוויטר שלו. 

לא חסר סיפורים. תת תנאים זה שם. 

עוצר זה אסור לך לצאת מהדלת של הבית, יש 2 אנשים בביניין שמתנדבים להביא את המשלוחים, שמותר לאסוף רק בשעה מסויימת, גם אם הם יושבים בכניסה לבית כבר שעות בשמש.

 

ועדיין ברגע שיש חיובי אחד בשכונה - הלך עליך.

תיכף תגיד שגם אני רציתי סגר.

אני רק ביקשתי פחות התקהלויות ויותר הקפדה על מסיכות ובדיקות, בעיקר בבתי הספר.

בסוף הבן שלי נדבק לפני שהספיק להתחסן ומתו יותר מ2k אנשים, כולל מחוסנים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

דווקא התכוונתי שתשרשר פה כמה שירשורי טוויטר של אנשים שחיים בשנחאי ונשארים בלי אוכל ומי שתיה. כי סגר טוב.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא יאמן שאתם עוד בזה

ולא יאמן שיש אנשים שבאמת מאמינים שמשהו יתמוך במגבלת התקהלות

 

שחררו אותנו כבר

עוד מעט עצמאות יש מופעים שבצפי מגיעים ל 70-80 אלף איש

אף אחד כבר לא מסתכל על המילה קורונה עברנו את זה

פורסם
לפני 9 שעות, sperial כתב:

בתי החולים שהוקמו תוך ימים.

זה לא באמת בית חולים שהוקם תוך כמה ימים.. אחלה סרטונים אבל ממה שאני מכיר, אחרי שנתיים כבר הכל התפרק כמו ביום ראשון של הפעלת בית הכלא הזה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...