Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול להפסיק לקרוא\לצפות\להאזין. זה לא משפיע על המגיםה.

 

דרך אגב - אחד הבנים שלי מתכנן חתונה בעוד 3 חודשים. אולמות שלא היו מדברים אתך על פחות מ-300-400 אורחים שמחו לקיים אירוע של 100 אורחים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

דרך אגב - אחד הבנים שלי מתכנן חתונה בעוד 3 חודשים. אולמות שלא היו מדברים אתך על פחות מ-300-400 אורחים שמחו לקיים אירוע של 100 אורחים.

עוד פעם אתה לא מזמין?!

 

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תעשו חתונה בזום, זה הכי בטוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 13 שעות, DareDevil כתב:

בכמה רזית? אם אפשר לשאול

אני לא יודע במספרים.

גם לקרוא לזה להרזות זה קצת שקר,לדעתי איבדתי בעיקר שריר(לא שהיה יותר מידי מה לאבד).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, korola כתב:

אם היה מזמין את הפורום אז גם אולם של 500 לא היה מספיק. 

שלא לדבר על הגיליון אקסל וכמה כל אחד שם

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

 נתקלתי באוצר הזה - 

ציטוט

אם אתם לא מאמינים שהעולם שטוח, אין שום סיבה שתאמינו שהחיסונים מסוכנים

כלומר, מבחינת מ. הבריאות - כל מי שמעז לחשוב שהחיסון עלול להיות מסוכן, מאמין שהעולם שטוח. אין באמצע.

זה המשרד שהוציאו מיליאירדים כדי לקנוס את מי שלא עוטה מסכה, אבל לבנות בתי חולים חדשים, לממן שכרי לימוד לסטודנטים או דירות לזוגות צעירים - לא ולא.

 

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם

כותרת הזויה. מה בין משרד הבריאות לדיור לזטגות צעירים? אולי משרד הבריאות צריך לממן את בניית הצוללות? את בניית התשתיות חסם האוצר, בדווק כפי שצימק את המשטרה (ועל זה אנחנו משלמים, למשל, בביטחון האישי) ועיכב בעשורים את בניית מערכת הסעת ההמונים בגוש דן.

 

החיסונים בטוחים ביותר, וזה מוכח חד משמעית. גם היעילות שלהם - עד גל האומיקרון בכל הפרמטרים, בחודשים האחרונים "רק" במניעת תחלואה קשה, כזו שלא מסכנת רק את החולים אלא גם סותמת את בתי החולים ופוגעת בטיפול בחולים במחלות אחרות.

 

אז אתה מוזמן להאמין שהעולם שטוח, שהמוסד ארגן את 11 בספטמבר ושביידן זייף את הבחירות. אבל, תעשה טובה, שמור את השטויות האלה לעצמך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, sperial כתב:

מה בין משרד הבריאות לדיור לזטגות צעירים?

הכסף שיכל לשמש להשכלה, בניה, וחס שלום ביטחון - הלך על מימון נזקים שנגרמו עקב בידודים, סגרים ורדיפה אחרי אזחרים שיצאו מהבית.

לפני 57 דקות, sperial כתב:

החיסונים בטוחים ביותר, וזה מוכח חד משמעית. גם היעילות שלהם - עד גל האומיקרון בכל הפרמטרים, בחודשים האחרונים "רק" במניעת תחלואה קשה, כזו שלא מסכנת רק את החולים אלא גם סותמת את בתי החולים ופוגעת בטיפול בחולים במחלות אחרות.

בקרב המדגם המצומצם שסביבי, אנשים בריאים בגיל 30~ , התקן הוא כזה:

1. רוב מי שהתחסן 3 פעמים - חלה ואז הבריא.

2. רוב מי שלא התחסן כלל - חלה ואז הבריא.

 

אף אחד לא התאשפז ויש כאלה שלא חלו לא בקבוצה הראשונה ולא בקבוצה השניה.

לפני 57 דקות, sperial כתב:

אבל, תעשה טובה, שמור את השטויות האלה לעצמך.

טובה למי? למי אתה עושה טובה כשאתה משתיק את הציבור שלא תומך בגישה שלך?

אתה עושה טובה רק לאלו שהם כמוך, אנשים בני 60+ שתמיד ידענו שהם הרבה יותר פגיעים.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם

1. תגיד את זה למי שהיה צריך לקבל החלטות כשבאיטליה (ולא רק בה) נערמו הגופות.

 

2. המדגם שלך כהראה מוטה. אני נתקל מדי שבוע ב"מחלימים" שלא מסוגלים לטפס קומה. גם בני 30-40.

 

3. כדאי שתבסס את הדעות שלך על מידע מבוסס. "אני מאמין" זה לא מדע. המחקרים מראים את בטיחות ויעילות החיסון לכל אורך הדרך

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, sperial כתב:

1. תגיד את זה למי שהיה צריך לקבל החלטות כשבאיטליה (ולא רק בה) נערמו הגופות.

 

זה היה במרץ 2020....

אפשר גם להתגמש.

 

לפני 27 דקות, sperial כתב:

2. המדגם שלך כהראה מוטה. אני נתקל מדי שבוע ב"מחלימים" שלא מסוגלים לטפס קומה. גם בני 30-40.

 

המדגם שלך *בטוח* מוטה.

 

 

לא מצטרף לדעה של סנופ. אבל ההודעה הזאת...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

ולא התגמשו מתחילת 2020? כבר קרוב לשנה שאין כאן מגבלות, חוץ מהמסיכות שלמעשה לא מגבילות כלום. בקיץ שעבר היה אפילו ניסיון להסיר את המסיכות, אבל הוא נקטע אחרי פחות משבועיים, אאל"ט זה היה בתחילת גל הדלתא.

 

ולגבי ה"מדגם" שלי - אני לא מצהיר על אחוזי החלמה או סיכוכים, אם כי העובדה שאני, שרואה רק ריקושטים, נתקל בסיבוכים לעתים די קרובות, מצביעה על כך שהם אינם נדירים. התור ל"מרפאות מחלימי קורונה", שמקבלות אנשים עם סיבוכים מתמשכים, ארוך ומצביע על כך שמדובר בתופעה נפוצה, וגם על כך שאותם צוותים שעוסקים בכך מוצפים בעבודה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אגב - בחודש האחרון ניו-יורק עשו אחורה פנה וכיום ניתן להיכנס למוזיאונים והיכלי תרבות ללא בוסטר וגם ללא חיסון.  פעם אחרונה שבדקתי (פברואר), רק 40% מהאוכלוסיה של NYC לקחו את הבוסטר, אז לא פלא שהם היו צריכים פליפ פלופ לאחור.

 

@sperial - שחרר, גבר.  הכל טוב.  השמש זורחת והציפורים מצייצות.

  • אהבתי 1

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...