Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

דווקא ערן סגל התראיין אתמול אצל דנה וייס עם גרפים . אמר בפשטות : הגל הקודם הדביק חצי מדינה . הדבקה חוזרת כמעט ולא קיימת ולכן לא צפוי בקרוב גל משמעותי. להמשיך כרגע בשגרה. 

במקרה פגע גם באג'נדה שלך. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אז אחרי שנתיים גם אני חטפתי את ה"קרנולה". הייתי מושבת 3-4 ימים ושתיתי יותר תה ממה ששתיתי כל השנה. התסמינים כללו כאבי ראש, גרון ושרירים בתוספת שיעולים קשוחים. חיבקתי את הספה/מיטה במשך כמעט כל השבוע בלי יכולת לעשות יותר מידי. רק לקראת שישי-שבת התחלתי להרגיש הקלה. עוד לא ניסיתי להתאמן, אז לא ברור כמה הפגיעה גדולה. מה שכן יש לי נתונים טרם המחלה, אז יהיה מעניין להשוות בשבועות הקרובים.

 

בהחלט לא מחלה קלילה בשום צורה 😕

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 4 דקות, Gosser1860 כתב:

ושתיתי יותר תה ממה ששתיתי כל השנה.

KPI לשיפור.

 

לפני 5 דקות, Gosser1860 כתב:

עוד לא ניסיתי להתאמן

ואני כבר שבוע שלישי עושה איזה 40K לכיף בסופש.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

KPI לשיפור.

מה זה KPI? מה זה פה הייטקס?

 

לפני 1 דקה, David32 כתב:

ואני כבר שבוע שלישי עושה איזה 40K לכיף בסופש.

ככה אתה זורע מלח על הפצעים? 

מחר נסובב רגליים נראה איך הדופק מגיב. מצד שני עוד חודש תחרות :(

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אי אפשר לדעת כמה קשה תקבל את זה.

חליתי בשפעת לפני חצי שנה בערך, הייתי מת שבוע שלם. לא מסוגל לישון או לצאת מהמיטה בגלל כאבי שרירים וכל החרא הנלווה. מרוב כדורים נגד כאבים וחום התחלתי לראות צבעים על הקירות.

אבל הקורונה? היה לי חום יומיים, נזלת שיעולים וזהו בערך. חוש טעם נשאר ולא הרגשתי איזה קוצר נשימה או משהו יוצא דופן במאמץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, save כתב:

דווקא ערן סגל התראיין אתמול אצל דנה וייס עם גרפים . אמר בפשטות : הגל הקודם הדביק חצי מדינה . הדבקה חוזרת כמעט ולא קיימת ולכן לא צפוי בקרוב גל משמעותי. להמשיך כרגע בשגרה. 

במקרה פגע גם באג'נדה שלך. 

 

הוא היה מפרסם ניתוחים של כל מיני מדינות כל הזמן בטוויטר שלו והוא הפסיק עם זה

לא יודע מה הוא אמר אצלה אין לי זמן לטלוויזיה בתקופה הזאת

סתם יוצא לי להסתכל מדי פעם בטוויטר ורואה שהוא לא מתעסק בזה כבר , זה אומר הכל

פורסם (נערך)

יכול להיות שערן סגל קצת עסוק בעבודה , אולי מחקר או מאמר שהוא עובד עליו.

עם כל הכבוד לטוויטר יש דברים הרבה יותר חשובים לשרוף עליהם את הזמן. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 18 שעות, save כתב:

יכול להיות שערן סגל קצת עסוק בעבודה , אולי מחקר או מאמר שהוא עובד עליו.

עם כל הכבוד לטוויטר יש דברים הרבה יותר חשובים לשרוף עליהם את הזמן. 

 

זה חלק מהעבודה שלו 

אם הוא הפסיק לכתוב זה בגלל שהבין שזה כבר פחות מעניין ופחות מטריד

פורסם

אני מבין שחוץ מארגון רמקולים לאייל גולן אתה גם אחראי על סידורי העבודה במכון וייצמן.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ודרך אגב, מסתבר שהוא דווקא מופיע, הנה ידיעה ב-N12. כיוון שיש כרגע חדשות בקצב מהיר, בעוד שהקורונה די יציבה, אתה לא רואה את זה בראש החדשות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חטפתי גם שבוע שעבר,

יומיים הייתי מושבת לגמרי-שכבתי במיטה בלי לאכול לשתות כלום.

אחרי זה יומיים בחילות הקאות מלוות בכאבי ראש.

אחרי זה עוד יומיים של נפיחות בחניכיים(מסתבר שזה תסמין).

 

שורה תחתונה שבוע בידוד אני מסתובב רעב עצבני בבית כי כואב לי לאכול.

 

לפחות רזיתי :)

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

חטפתי גם שבוע שעבר,

יומיים הייתי מושבת לגמרי-שכבתי במיטה בלי לאכול לשתות כלום.

אחרי זה יומיים בחילות הקאות מלוות בכאבי ראש.

אחרי זה עוד יומיים של נפיחות בחניכיים(מסתבר שזה תסמין).

 

שורה תחתונה שבוע בידוד אני מסתובב רעב עצבני בבית כי כואב לי לאכול.

 

לפחות רזיתי :)

 

אז עכשיו אתה פרינגל? :P

לא ידעתי שיש בחילות והקאות, בדיוק שמעתי שמסתובב עכשיו בקרב החברים וירוס בטן די קשה, מעניין אם זה קורונה שלא אובחנה.

  • מצחיק 2
פורסם

כל מיני שמועות אומרות שהאומיקרון עושה שלשול והקאה, שיכולים להיות קשים. לא סטטיסטיקה מסודרת, אלא סיפורים ברשת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, Potato כתב:

לפחות רזיתי :)

בכמה רזית? אם אפשר לשאול

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...