Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא. היה מדובר בחיסון מותאם לאומיקרון, בינתייפ זה השתתק. הרי המחקרים אורכים יותר מחודשיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דווקא אתמול היתה איזו כותרת שפייזר מכוונים לחיסון נגד שלל הוריאנטים, ושבסוף ברור נצטרך חיסון רביעי (או שישי או עשירי אצל חלקנו. ועכשיו אני מרגיש שפספסתי הזמדנות לבדיחת "ספריאל אורז גם חיסון נגד קורונה ליד פקל הקפה במזוודה לחול" :(

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עד עכשיו זו די רדיפה אחר הזנב. הנגיף מייצר וריאנטים בקצב שקשה למפתחי החיסונים לעקוב אחריו, והחסינות - הן לאחר חיסון (בכל הטכנולוגיות שפותחו) והן אחרי הדבקות - היא קצרת טווח.

 

אני סקרן מה יקרה אם יפותח חיסון שיטרגט חלבוני נגיף שאינם הספייק, ואשר קצב המוטציות שלהם הרבה יותר איטי מזה של הספייק. אני מניח שמישהו כבר עובד על זה, אבל הנחה אינה ידיעה  ןבודאי שאין לי מושג מה תוצאות הניסויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

הרי המחקרים אורכים יותר מחודשיים.

הבטיחו במרץ.

 

לא ברור למה השתתק.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הבטיחו לייצר, לא להפיץ. היו די עמומים. יתכן שמבלינתם "לייצר" זה 10,000 מנות לצורך מחקרים, לא מיליארד מנות להפצה. מי יודע? בעלי הסוד.

 

בינתיים האומיקרון דועך והBA2 זורח. לא יודע איך זה משפיע על פיתוח החיסונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב, אז הקורונה הגיעה גם אליי, הופיעה בעיקר כצינון מעצבן (למשך יותר משבוע) בתוספת כאבי ראש (למשך יומיים שלושה), בלי חום, שיעולים גם למשך יומיים שלושה (בעיקר מעצבן בשינה). 

אבל לא זו הסיבה שאני כותב פה (בינינו- זה כבר לא מעניין אף אחד 🤣)

הסיבה שאני כותב היא שבמהלך הבידוד קיבלתי פעמיים סמס לחלוק את המיקום שלי עם המשטרה, ופעמיים ראיתי את זה באיחור משמעותי (לפחות שעה ואף יותר).

האם יעשו לי בעיות עם זה?

בכלל, אני גר באיזור בלי קליטה בכלל, אני לא אתפלא אם חצי מהסמסים מהם בכלל לא הגיעו אלי...

 

פורסם (נערך)

הSMSים זה אם אתה רוצה לחלוק את המיקום שלך וככה להימנע מביקור פתע שיגידו לך לצאת לחלון אם אני לא טועה, אז לא חייב.

לא חושב שבתקופת הבידוד הקצר כעת ביכלל אוכפים את זה- מישהו יכול להגיד אם ביקשו מימנו לחייך בחלון הבית?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

המסרון היה רק להשתיל לך את הרוגלה. המשטרה כבר מזמן יודעת איפה אתה....

 

עכשיו ברצינות : לקחתי מיסרון כזה ופתחתי אותו בתוך מכונה וירטואלית. כמו שבוחנים וירוס. נפתח כאלו אתה מרחובות, עיר רחוקה מאד ממי שקיבל את המסרון (אבל פחד לפתוח) . הם הודו על שיתוף הפעולה אבל לא קרה כלום חוצמזה. 

 

תעשה לעצמך טובה ותתגלח בבוקר. הם רואים הכל. 

 

קח אויר ותרגע. אף אחד לא מצפה שתישן עם הטלפון בהצלב. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 3 שעות, flytomars כתב:

טוב, אז הקורונה הגיעה גם אליי, הופיעה בעיקר כצינון מעצבן (למשך יותר משבוע) בתוספת כאבי ראש (למשך יומיים שלושה), בלי חום, שיעולים גם למשך יומיים שלושה (בעיקר מעצבן בשינה). 

אבל לא זו הסיבה שאני כותב פה (בינינו- זה כבר לא מעניין אף אחד 🤣)

הסיבה שאני כותב היא שבמהלך הבידוד קיבלתי פעמיים סמס לחלוק את המיקום שלי עם המשטרה, ופעמיים ראיתי את זה באיחור משמעותי (לפחות שעה ואף יותר).

האם יעשו לי בעיות עם זה?

בכלל, אני גר באיזור בלי קליטה בכלל, אני לא אתפלא אם חצי מהסמסים מהם בכלל לא הגיעו אלי...

 

 

 

שאלה אמיתית... בתסמינים כפי שאתה מתאר זה שפעת רגילה.
מה גורם לך לרוץ לבדיקה מוסדית ?
נניח אפשר בדיקה בייתית רק כדי לא להדביק אחרים , אבל למה צריך את כל הכאב ראש של בידוד ו SMS ים? 

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

שפעת רגילה.

 

בשפעת רגילה מרגישים הרבה יותר גרוע. 

  • מצחיק 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 8 שעות, sperial כתב:

אני סקרן מה יקרה אם יפותח חיסון שיטרגט חלבוני נגיף שאינם הספייק, ואשר קצב המוטציות שלהם הרבה יותר איטי מזה של הספייק. אני מניח שמישהו כבר עובד על זה, אבל הנחה אינה ידיעה  ןבודאי שאין לי מושג מה תוצאות הניסויים.

למחלימים יש ספקטרום שלם של נוגדנים לחלבונים השונים של הנגיף ולמרות זאת הם עדיין נדבקים במוטציה התורנית מכאן שגם חיסון שייצר תגובה כלשהי כלפיהם (שבהכרח תהיה נחותה בעליל) לא צפוי להביא לתוצאה מעניינת.

צריך לקחת בחשבון שמלכתחילה, חיסוניות כלפי חלבונים אחרים לא מנטרלת את הנגיף מלחדור לתאים (בשביל זה מטרגטים את הספייק) וגם במקרה הכי אופטימי, שאתה ממציא חיסון אפקטיבי כזה, הרי שבסה״כ יצרת לחץ אבולוציוני שיגביר את קצב המוטציות של החלבונים האחרים האלה (אותו מנגנון מייצר את המוטציות בכל חלקי הנגיף, מהספייק ועד הנוקלאוקפסיד. הקצב הוא רק תוצר של יתרונות אבולוציוניים בהתפשטות). משחק סכום אפס.

 

למה אין לנו חיסונים אפקטיביים לוירוסים נשימתיים כאלה גם אחרי 70+ שנה של נסיונות פיתוח? אז זהו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, korola כתב:

 

 

שאלה אמיתית... בתסמינים כפי שאתה מתאר זה שפעת רגילה.
מה גורם לך לרוץ לבדיקה מוסדית ?
נניח אפשר בדיקה בייתית רק כדי לא להדביק אחרים , אבל למה צריך את כל הכאב ראש של בידוד ו SMS ים? 

 

אין לי תשובה חכמה לתת לך... 

אם גם ככה אני עומד לבודד את עצמי אז למה לא לעשות pcr ולקבל תעודת מחלים?

אני בדרך כלל עושה דברים לפי הספר כי אני לא יודע איפה זה ינשך אותי בעתיד.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, korola כתב:

 

 

שאלה אמיתית... בתסמינים כפי שאתה מתאר זה שפעת רגילה.
מה גורם לך לרוץ לבדיקה מוסדית ?
נניח אפשר בדיקה בייתית רק כדי לא להדביק אחרים , אבל למה צריך את כל הכאב ראש של בידוד ו SMS ים? 

 

לצבור עוד תעודה בחיים 🤣

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה מתחיל בשניים. גם מקדם ההדבקה הגיעה ל 0.9.

משרד הבריאות: התגלה זן חדש של קורונה בקרב שני נוסעים בנתב"ג (ynet.co.il)

משרד הבריאות: התגלה זן חדש של קורונה בקרב שני נוסעים בנתב"ג

בדיקות הריצוף שנערכו לנבדקי ה-PCR שנחתו בארץ בימים האחרונים עלו על זן שעדיין לא נחקר לעומק בעולם. שני הנוסעים שנדבקו בנגיף סבלו מתסמינים קלים בלבד ולא נזקקו למענה רפואי מיוחד.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

×
×
  • תוכן חדש...