Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני אסביר לך כמו שמסבירים לילדים קטנים:

בשנת 2019 , היו 50 שחקים ששיחקו מונופול,  לכולם היה כסף והם העבירו אותו מאחד לשני ועשו עסקאות.
בכל עסקה הם גם הפרישו חלק מהכסף למדינה בתור מס.
עכשיו הגיעה הקורונה בשנת 2020 , כל השחקנים הפסיקו לשחק.. הפסיקו לעשות עסקאות בינהם,
אתה צודק, יכול להיות שהיו להם כבר הסכמים על שכירות וחלק מהעסקאות הם המשיכו לשלם.
 אתה יכול להפוך את זה איך שאתה רוצה. אבל בשנת 2020 המדינה שפכה על כל השחקנים 100 מילארד ש"ח, על כלום .. כל מה שהם היו צריכים לעשות בשביל ה 100 מילארד ש"ח זה להישאר בבית. 

אז איך שלא תסתכל על זה , בסוף שנת 2020 (או יותר נכון באמצע שנת 2021), לכל השחקנים ביחד היו 100 מילארד יותר ממה שהיה להם בתחילת שנת 2020.
ולמדינה נוצר גרעון של 100 מילארד. 

אתה יכול לצעוק עד מחר חישוב עלוב ומטומטם. אבל רוב בעלי האולמות לא ממש הפסידו בשנת 2020 או בשנת 2021.
לא לדבר על כל אלו שלא רצו להחזיר את הכסף לזוגות שביטלו את החתונה או דחו אותה.  
פשוט חזירים שרצו לקחת לזוגות הצעירים את כל הכסף של החתונה, למרות שהם שלחו את כל המלצרים והטבחים לחל"ת ולא היה להם שום הוצאה על מזון , חשמל ומים... אבל לנפנף לזוגות הצעירים בחוזה דרקוני שכתוב שאי אפשר לבטל ..
את זה הם עשו יופי

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

אתה יכול להמשיך עם אותו תקליט  אתה כבר לא שם לב שלא מתייחסים אלייך

אולם אירועים שעומד סגור ומשלם 300-600 אלף שכירות בחודש

ועוד הוצאות תחזוקה שוטפות

ה 10,000 מקדמה שנתנו לו ולא החזיר לא מכסה לו כלום ושום דבר וגם לא מענק 100,000 שיקבל

זה לא מדגדג את ההוצאות הקבועות שלו 

חוץ מהשכירות גם כשאין אירועים יש צוות של 15-20 עובדים שישן במתחם ומקבל כסף. עלויות אחזקה שוטפות ועובדי יום שנמצאים במשרדים וצריכים  לעבוד

 

אני יודע שכואב לך על כל מי שהצליח קצת יותר ממך

הכי קל לעבוד מהבית ולקשקש לנו "צריך לפתוח הכל" וכשפותחים הכל לבכות לנו "תראו כמה מתים בגלל שהכל פתוח"

ולנסות לספר לנו שחוץ מכמה בודדים שאנחנו רואים ברחוב כולם יושבים בבית מפוחדים  כי יש אומיקרון

אבל תצטרך להתמודד זה המצב לא יהיו עוד סגרים ומשרד הבריאות כבר אישר מופעי ענק לפורים ועצמאות שתוך כמה ימים כולם סולד אאוט.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עם כל הצער שבדבר, כנראה שגם עם סגרים ומגבלות עדיין היו לא מעט מתים כי הזבל הזה מדבק במיוחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 15 דקות, yossiaviel כתב:

1000 מתים מקורונה?  שום דבר.

הצחקתם את ליברמן. 

 

מעניין אם הוא היה עדיין מדבר בצורה כזו,  אילו זה היה קורה למישהו שקרוב אליו.

מה אתה רוצה שיגיד? מה היה גורם לך להרגיש טוב עם זה?

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 30 דקות, Igalz כתב:

מה אתה רוצה שיגיד? מה היה גורם לך להרגיש טוב עם זה?

אומנם, זה שהאנשים הללו מתו, אף אחד לא יחזיר אותם.

אולם, מצד שני, התנצלות אולי ? קצת גילוי רגשות? [זהו, שאין לו].

שהוא משתתף בצערם של המשפחות שאיבדו את יקיריהם?

מבחינתו, הם מתו. בואו נפקסס הלאהה לגל הבא..

והכוונה היא לא לגרום לי להרגיש טוב יותר,

אני מרגיש מצויין.

 

אבל,

 

שר בממשלה לא צריך להגיב בצורה כזו.

יש גבול לכמה הוא יכול לזלזול בחיי האדם.

את האמת? בלי קשר לקורונה, ולמה שהוא אמר, אני לא מחזיק ממנו.

לדעתי זהו השר אוצר הגרוע ביותר, והשנוא ביותר שהיה אי פעם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הוא הגיב בסדר גמור לדעתי. לא ברור איפה הזלזול שלו בחיי אדם, בסך הכל אמר שהוא שלם עם ההחלטה לא לבצע סגרים. ההחלטה הזאת נראית נכונה. תאר לך איזה בלאגן היה פה עם סגרים נוספים וכמה אנשים ובעיקר ילדים וסטודנטים היו נפגעים מזה? 

אני גם לא חושב שהוא שר אוצר גרוע אבל זה כבר לא קשור לקורונה.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 33 דקות, yossiaviel כתב:

התנצלות אולי ?

על מה? הוא לא אחראי על הוירוס..
הוא מנווט הכי טוב שהוא יכול, בהתאם לנסיבות ולמערך השיקולים.
אתה יכול שלא להסכים עם השיקולים שלו. אבל אין לו על מה להתנצל אלא אם הוא חושב שהוא טעה, ולא ניראה שזה המצב.

יום טוב גם לך

פורסם

אף אחד לא דיבר כאן על הסגרים,

אלה על צורת ה-התייחסות שלו על אנשים שמתו.

ובעיקר זה מכוון למשפחות שלהם.

 

"מתו  1000 אנשים ? אני שלם עם זה!"

אמירה אומללה.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

משתמע מכתיבתך שאתה מחפש דברים להתעצבן מהם.

תקרא את הציטוט המלא שלו, אל תעוות את הדברים.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 23 דקות, yossiaviel כתב:

"מתו  1000 אנשים ? אני שלם עם זה

הוא לא שלם עם המוות שלהם

אלא עם ההחלטה שקיבל, שהייתה נכונה מבחינתו כשפורסים את כל המוטיבים על השולחן

פורסם

חזרנו לדיון המעגלי הזה?

 

אז שוב,

אם היו עושים קצת מאמץ כדי לשטח את העקומה, היו נחסכים חיים של חלק מהאנשים.

במקום זה הלכו על הדבקה מכוונת, הציפו את בתי החולים, והביאו למוות מיותר, גם של אנשים שבכלל לא חלו בקורונה, אבל קיבלו טיפול פחות טוב ממה שיכלו לקבל.

image.png.5bd8f7263fd1fbd48a9d96ae8d087a4c.png

 

עשו מתווה חינוך שנועד להדביק את כל הילדים (הצליחו עם הבן הגדול שלי שיושב עכשיו בחדר בבידוד).

והעיקר שרת החינוך, שכשהייתה באופוזיציה כל הזמן צרחה שהיא רוצה נתונים, אוסרת על עובדי משרד החינוך להעביר נתונים, על "הצלחת" המתווה שלה.

הנה בקשה של עיתונאי לקבל נתונים על מספר ההורים שמצהירים על ביצוע בדיקת אנטיגן:

image.thumb.png.e0b00da9fbc93644fe1adf7e661a7084.png

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אתמול פורסמו נתוני התמותה העודפת לתקופת הקורונה, ממרס 2020 עד דצמבר 2021. בתקופה זו תמותה עודפת של 6% בהשוואה לשנים 2017-2019, כאשר בחודשי השיא כמו אוקטובר 2020 ואוגוסט 2021 התמותה העודפת הגיעה ל-23%. נתוני האומיקרון לא נכנסו לדיווח.

 

דרך אגב, @פינדר, אני סקרן מיהו אותו RoyBasch בטוויטר. זה ניק גאוני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אני סקרן מיהו אותו RoyBasch בטוויטר. זה ניק גאוני.

יש הרבה סקרנים. לי אין מושג.

אני רק יודע שהוא היה מתמחה עד לאחרונה ועכשיו הוא כבר רופא.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...