Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

 

גם בלי שוטרים אנשים ימותו

ובלי חיילים אנשים ימותו

ובלי מכבי אש אנשים ימותו

ועדיין חיילים ששוכבים 21 יום בשטח בתנאים לא תנאים בשביל 2000 שקל לא מספרים לנו כל יום כמה חרא להם וכמה כולנו צריכים להגיד להם תודה

 

אם במהלך מלחמה או משבר רציני לחיילים ולשוטרים ולמכבי אש לא היה מספיק ציוד וכח אדם היו דואגים שתשמע כמה חרא להם וכמה צריך להגיד להם תודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

מוזמן לבוא לעמוד לי מתחת למרפסת ללקק את הטיפות של השומן שנופלות מהגריל

מרפסת זה איפה שכל מיני טיפוסי ביטוח לאומי אוכלים ערק ושותים גרעינים

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כבר היינו בנקודה הזו יותר מפעם אחת. העולם הוא במה ואלוהים הוא דיג'יי או אחראי תאורה ותותחי קונפטי. ומפה נגזר כל השאר.

 

  • אהבתי 5
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

אם במהלך מלחמה או משבר רציני לחיילים ולשוטרים ולמכבי אש לא היה מספיק ציוד וכח אדם היו דואגים שתשמע כמה חרא להם וכמה צריך להגיד להם תודה.

 

זה בכלל לא קשור לציוד רופאים התלוננו ויתלוננו לפני הקורונה ואחרי הקורונה

על השעות, על הקהל שמדבר לא יפה, על אלף דברים שלא קשורים לציוד

הם ידעו טוב מאוד לאן הם נכנסים. אין צורך כל יום לכתוב ברשתות כמה זה קשה

 

חיילים  ואנשי כוחות בטחון מתים כל יום

על חלק מהם אתה בכלל לא יודע ולא תדע

זה הרבה יותר גרוע מ"משמרת קשה בבית חולים" והרבה יותר גרוע מ"משפחה שקיללה אותך"

הם לא כותבים על זה  בפייסבוק ולא מבקשים שימחאו להם כפיים. יש המון אנשים במחלקת הבטחון שעושים עבודת קודש ואף אחד לא יודע עליה כדי למחוא להם כפיים כל יום ולהגיד להם תודה

הם עושים את זה מתוך שליחות ועושים את זה בשקט גם כשהם רואים חברים שלהם מתים לידם 

 

לפני 10 דקות, פינדר כתב:

כשיש עומס בעמדת הדיג'יי הקונפטי עלול לפספס.

כשיש עומס בבתי החולים:

 

image.thumb.png.f420f204b4a8c2a211141f3d3a292915.png

 

קורה

זה חלק ממלחמה

גם במלחמה כיפת ברזל לא תמיד מגנה ב 100% ואנשים מתים

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אין צורך כל יום לכתוב ברשתות כמה זה קשה

 

יש לי גם משפחה וגם חברים במערכת הבריאות, אני רואה עם מה הם מתמודדים- יש להם כל זכות להתלונן. מקרה נדיר בישראל, התלונות מצד העובדים ברובן צודקות.

 

וחוץ מזה:

כמה תלונות, טענות ומאנות שפכת פה מהשניה שהמשבר הזה התחיל? על כל שטות ועל כל פסע, דברים כל כך קטנוניים שילד בגן יודע לגלות הבנה ברמה של להבליג עליהם.

יש לך את זה ביותר צבוע?

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 12 דקות, Pika007 כתב:

יש לך את זה ביותר צבוע?

אני מרשה לעצמי לענות - כן.

הכל שאלה ממתי התחלת לקרוא את השרשור.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 2
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

חיילים  ואנשי כוחות בטחון מתים כל יום

על חלק מהם אתה בכלל לא יודע ולא תדע

זה הרבה יותר גרוע מ"משמרת קשה בבית חולים" והרבה יותר גרוע מ"משפחה שקיללה אותך"

הם לא כותבים על זה  בפייסבוק ולא מבקשים שימחאו להם כפיים. יש המון אנשים במחלקת הבטחון שעושים עבודת קודש ואף אחד לא יודע עליה כדי למחוא להם כפיים כל יום ולהגיד להם תודה

הם עושים את זה מתוך שליחות ועושים את זה בשקט גם כשהם רואים חברים שלהם מתים לידם

לא ברור מאיפה הבאת את זה, גם חיילים וכוחות ביטחון מתלוננים.

מותר להם.

שכחת את הרעש שהקימו לפני כמה שנים על זה שלמילואימניקים אין ציוד נורמלי והתנאים שלהם מחורבנים במיוחד?

חוץ מזה שאף אחד לא הולך להיות שוטר, חייל קרבי או רופא בשביל לקבל לייקים. 

כששוטר או חייל נפצע במילוי תפקידו מי מטפל בו? נכון, רופא.

שירותי ביטחון ובריאות זה דברים בסיסיים והכרחיים, ואם המערכת לא מצליחה לתפקד זו בעיה של כולם. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה אפילו לא ״מתלוננים״. לאנשי צבא מקצועים יש לובי בכנסת בדמותם של כמה רמטכלים לשעבר, גנרלים וסתם קצינים בכירים. אבל זה באמת אחד הדיונים הכי מפגרים פה מזה הרבה זמן. כאילו, באמת. מה הפואנטה? שטרנספורטר לא מעריך אנשים שהם לא הוא? אתם יודעים את זה, לא? 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 25 דקות, יבגניפ כתב:

זה אפילו לא ״מתלוננים״. לאנשי צבא מקצועים יש לובי בכנסת בדמותם של כמה רמטכלים לשעבר, גנרלים וסתם קצינים בכירים. אבל זה באמת אחד הדיונים הכי מפגרים פה מזה הרבה זמן. כאילו, באמת. מה הפואנטה? שטרנספורטר לא מעריך אנשים שהם לא הוא? אתם יודעים את זה, לא? 

 

 

 

נכון בגלל שכל החיים הייתי איש קבע אני מעריך יותר את החיילים ולא את הרופאים

ויש עוד מאות בעלי מקצועות שעושים את העבודה שלהם בשקט בלי לבכות. כולם מרוויחים הרבה פחות מרופאים

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

נכון בגלל שכל החיים הייתי איש קבע

לא הבנתי. אתה נגד במקביל לעבודה שלך באזרחות?

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

ויש עוד מאות בעלי מקצועות שעושים את העבודה שלהם בשקט בלי לבכות. כולם מרוויחים הרבה פחות מרופאים

יש ספר אמריקאי נחמד, שאני לא זוכר את שמו, אבל במרכזו סיפור על עובד ניקיון באיזו עירה באמריקה שממריד את כל החברים שלו והם מפסיקים לאסוף זבל. ברמה העקרונית כמובן שיש אנשים שונים בעבודות שונות שחיוניים לזה שהחברה תתפקד.

 

לרופאים יש גם מעמד שמאפשר להם להתבכיין. כמו לחבריך מהתחום שהתראיינו בתקשורת במהלך הקורונה על המצב בענף וכו׳ ודרשו שהמדינה תעזור להם. 

 

ככה העולם עובד. לאנשים אין את אותה הבמה לדרוש ולקבל. תמיד אפשר להעביר ערוץ אם זה מעצבן אותך, או להצביע למישהו שירסן את מי שכל כך מעצבן אותך (ולקוות שזה לא יתנקם בך מתישהו).

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני די בטוח שההגדרה המילונית לדיון עם טרנספורטר זה "לטחון מים". אם עושים את זה ממניעים אקדמיים-אנטרופולוגיים, אז סבבה. מכל בחינה אחרת יש יותר תועלת בלאסוף קונפטי חוטים שעף ברוח - מדובר לפחות בפעילות ספורטיבית...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

לא הבנתי. אתה נגד במקביל לעבודה שלך באזרחות?

 

זאת הייתה התגובה שלו על זה שרמטכ"לים מגיעים לכנסת ודואגים לחברים שלהם בקבע ולא לרופאים,
הוא לא דיבר על עצמו.

לפני כשעה, יבגניפ כתב:

יש ספר אמריקאי נחמד, שאני לא זוכר את שמו, אבל במרכזו סיפור על עובד ניקיון באיזו עירה באמריקה שממריד את כל החברים שלו והם מפסיקים לאסוף זבל. ברמה העקרונית כמובן שיש אנשים שונים בעבודות שונות שחיוניים לזה שהחברה תתפקד.

 

יש סיפור דומה, שרץ טוב בחברות הייטק שמתמנה מנכ"ל או סמנכ"ל חדש והוא Asshole אמיתי.

כולם שואלים איך ה -Asshole הזה קיבל את התפקיד הבכיר?
ואז מספרים: 
יום אחד כל איברים הגוף רצו להמליך מלך.
אז המח אמר שהוא הכי חכם, הוא שולט בכל הגוף והוא צריך להיות מהמלך.
העיניים  - סיפרו שהם רואים הכל , יודעים לאן ללכת ולכן להם מגיע הכבוד.
הידיים, הסבירו שהם עובדים הכי קשה.
הרגליים  , הלכו על הקו שהם לוקחים את הגוף לכל מקום.
הפה הסביר שהוא זה שמדבר ומביא אוכל ואנרגיה לכל הגוף. 

יודעים מה ה"חור תחת" עשה?  פתח בשביתה, הוא פשוט סגר את הבאסטה הכריז שעד שלא ממנים אותו לאחראי הוא בשביתה, ואף חרא לא יעבור דרכו יותר.
עברו כמה שעות, והחרא הצטבר והצטבר , אחרי יומיים: 
המח לא יכל לחשוב על כלום חוץ מאשר על אסלה 
העיניים לא ראו כלום

הידיים לא יכולו לעשות כלום

הרגלים לא הצליחו ללכת ולהוביל את הגוף לשום מקום

הפה לא הצליח לדבר ולא לדבר בכלל על אוכל. 

ולכן אחרי יומיים כולם הצביעו פה אחד - ה - Asshole  יהיה אחראי !!!! 

 

******כל קשר בין הסיפור למנכ"לים או ראשי ממשלה , או סתם למי שמוביל בכמות ההודעות פה בשירושור הוא מקרי בהחלט ופרי דמיונכם בלבד **** 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...