Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יכלו פשוט לכתוב שהטיסות סגורים לצורך תיירות ועסקים ופתוחים לכל השאר?

איך זה בדיוק ימנע כניסה של מוטציות? זה אולי יקטין את הסיכויים , אבל לא יוריד אותם לאפס. 

פורסם
לפני שעתיים, korola כתב:

הבעיה היא רק המוטציה הבריטית  - היא עלתה מ 900 ל 4800 תוך כדי הסגר!!!

מה לדעתכם יקרה מיום ראשון?  יש לנו וירוס בריטי שבזמן הסגר עלה פי 5 בחודש.

איך הוא יתנהג בלי סגר? 

 

תסביר את הירידה באנגליה למרות ששם המוטציה הבריטית היא הדומיננטית?

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, garicho כתב:

 

תסביר את הירידה באנגליה למרות ששם המוטציה הבריטית היא הדומיננטית?

 

שאלה טובה? 

מה רמת הסגר שם? כמה זמן הם בסגר?  הם עדיין בסגר לדעתי. 

בשיא הם הגיעו ל 1800 מתים ליום..  התקשורת שם שיתפה פעולה וטחנה לאזרחים "תישארו בבית"

 

"Stay home to save lives "

שים לב לשלט בסרטון השני מיוטיוב...פשוט שוטפים לאנשים את השכל שהם מצילים חיים.

אצלנו . בדיוק ההיפך

 

אם אצלנו היו מגיעים ל 150 מתים ליום והיו מפמפמים בתקשורת שהמצב גרוע, 

אז גם אצלנו הסגר היה עוזר. 

 

אבל אצלנו ?  רק טחנו לאזרחים כה זה לא פייר שהם בסגר, 

אצלנו זה היה פראייר מי שבאמת מבצע את ההנחיות .

הזוי שמנהלי בתי חולים אצלנו מפחדים להגיד שהם בקריסה, 

אבל בפועל.. אותו צוות שצריך לטפל ב 20 חולים , אחראי על 100 חולים , 

פשוט מוסיפים מיטות. אין בעיה של מיטות,   כל מיטה זה עוד תשלום ממשרד הבריאות/קופת החולים . 

אבל אותו צוות ממשיך לטפל ביותר חולים. 

 

אבל האמת שזה לא משנה,  גם ממש לא משנה שחלק קטן לא מתחסן.

אנחנו בדרך החוצה... ככה או ככה... עד פסח נהיה בשלב אחר לגמרי

 

 

תקשיב לסיקור התקשורתי בUK, שונה לחלוטין מהסיקור שלנו 

 

 

 

 

 

 

 

והוא הכי מצחיק.. ה-R יורד בלונדון אבל עולה באיזורים אחרים , גם הוא בטוח שרק החיסונים יכולים לעזור להם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, korola כתב:

אבל האמת שזה לא משנה,  גם ממש לא משנה שחלק קטן לא מתחסן.

אנחנו בדרך החוצה... ככה או ככה... עד פסח נהיה בשלב אחר לגמרי

 

מניין הביטחון הזה ? 

איך אתה יודע?

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני כשעה, Benor כתב:

מניין הביטחון הזה ? 

איך אתה יודע?

 

לפני 22 דקות, TsachiE כתב:

 

יש לו קו ישיר לביבי

 

שר הביטחון זה גנץ...

 

נתעלם שנייה מהסיכוי למוטציה שעמידה לחיסון, הסיכון קיים אבל לא בטוח שנראה אותו בטווח הקרוב.

עוד לא חיסנו מספיק בעולם על מנת לגרום לעדיפות למוטציות עמידות חיסון. 

 

מה יש לנו?

1) ציבור שעייף מסגרים ולא מוכן לשתף פעולה בעיקר שהתקשורת מעודדת זאת 

2) חוסר יכולת להנהגה להטיל מגבלות

3) חיסון שעובד (לפי מחקרים של ככלית ומכבי)

4) שידרוג בריטי של המקור הסיני, עובד הרבה יותר מהר וחזק 

5) עד כה חוסנו 3.4 מיליון איש , בקצב של 100 אלף מנה ראשונה ביום זה עוד  מיליון בשבועיים הקרובים.

 

עד אמצע מרץ יהיו כ-5 מיליון מחוסנים שבוע אחרי מנה השנייה.

בנתיים... אם ה-R יהיה גבוה מ-1 נגיע למספרי מאובחנים גבוהים - מה שיתרום עוד מחוסנים גם מקבוצת המתנגדים.

אם ה-R יהיה קטן מ 1 , אז המחלה תהיה בדעיכה.  win-win 

 

ולכן כמעט כמעט בכל מקרה עד פסח מסיימים עם השלב הזה.

 

שלב הבא - יהיו התפרצויות קטנות פה ושם , אבל לא כאלה שיהוו בעיה.

הבעיה שיש עוד 8 מילארד בני אדם בעולם, אין חיסונים לכולם בשנים הקרובות, שילוב של התפרצויות ליד אוכלוסייה מחוסנת תוביל לשגשוג של מוטציות עמידות לחיסון.

אבל זה בחורף הבא.

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, TsachiE כתב:

טרנספורטר יתעצבן לראות את זה: 

 

 

WhatsApp Image 2021-02-06 at 14.09.20.jpeg

 

לא מתעצבן

ההפך

כשאני כתבתי שיש המון שבורים שמאמינים לזה, כתבו לי כאן "יש קבוצה קטנה"

לאט לאט יתחילו להבין שיש מספיק שבורים כאלה שמזיקים למדינה

 

ד"א היום אדלשטיין אמר שהמשטרה מטפלת בזה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אל תדאג הגרסה הבריטית תטפל בהם.

 

אופס , פתחתי את הפה מוקדם מידי,  מחקר ראשוני שהחיסון של אסטרה זניקה לא יעיל על המוטציה הדרום אפריקאית. 

עדיין ראשוני ,  אבל כנראה שזה יגיע לפי החורף הבא.

 

 

 

פורסם
לפני 41 דקות, Transporter כתב:

 

לא מתעצבן

ההפך

כשאני כתבתי שיש המון שבורים שמאמינים לזה, כתבו לי כאן "יש קבוצה קטנה"

לאט לאט יתחילו להבין שיש מספיק שבורים כאלה שמזיקים למדינה

 

ד"א היום אדלשטיין אמר שהמשטרה מטפלת בזה

 

 

במה המשטרה תטפל? במסרבי החיסון? לא הבנתי

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם (נערך)

באנשים שמפיצים באופן מודע מידע שיקרי כמו סרטונים ערוכים, כתבות פקטיביות, ראיונות שהם ערכו כדי שיראה כאילו מנסים כאן דברים על אנשים

וכמובן אלה שהצהירו שהם הולכים להזמין תור ולא להגיע כדי שיזרקו חיסונים

 

הוא אמר שהמשטרה + יחידת סייבר + פייסבוק מטפלים בכל מי שעושה פעולות כאלה

פשוט צריך לדווח למשטרה על הפרופילים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם

טוב, היום קבעתי תורים לחיסונים בכללית, יכולתי לקבוע מעכשיו לעכשיו, באיזור שלי אין לחץ של מתחסנים והתורים פנויים.
 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...