Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 52 דקות, Benor כתב:

 

 

אז אני מבין שהטיסה המתוכננת לדובאי הייתה המניע העיקרי שלך להתחסן?

לא מתוך דאגה לבריאות שלך לעצמך ולסביבתך. 

 

 

לא

כל מי שאני מכיר ובסיכון התחסן

 

פורסם (נערך)

@Transporterכבר כתבתי לך: למתחיל במצווה, אומרים לו - גמור.

 

התחלת את התהליך, השלם את חליפת ההגנה כפי שקיימת היום, וזכה התעודת מתחסן ובהמשך בתו ירוק.

 

חוץ מזה, היום כל אחד הוא בסיכון. אתמול ראיינו בערוץ 12 את מנהל בי"ח בורוקה, סיפר ש-10 מבין 11 חולי קורונה בטיפול נמרץ בני פחות מ-60. המחלה משנה את אופייה, שמור על עצמך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, יובל .מ. כתב:

איזה סיבה יש לך לא ללכת להתחסן?
אם אתה מאמין שזה מזימה להשתלט על העולם לא היית הולך לחיסון הראשון.
אם אתה לא מאמין שזה מזימה אז אתה סתם מונע מעצמך את האפשרות להימנע ממחלה קשה או לחלופין את האפשרות להימנע מבידודים מיותרים.. שום הגיון..

יש אנשים שקראו את הדו"ח של שחיסון וראו שהיתרון של החיסון לא שווה את הסיכון המאוד נמוך אבל קיים של תופעות לוואי ממנו, ההחלטה היא אישית לפי פרופיל המועמד ולא כללית לכל האוכלוסיה.

הבעיה היא באווירת העליהום של אנשים כולל רופאים נגד אנשים שעושים בחירה מושכלת לא להתחסן, שרובם לא מבינים את מהות החיסון וההגנה שהוא נותן, מה שמניב רעיונות מטופשים כמו הגבלה על לא מתחסנים.

פורסם

הבחירה ה"מושכלת" היא בדרך כלל misinformed). הסיכון בחיסון מתגמד לעומת הסיכון לסיבוכים ותמותה מהדבקות בקורונה, בצעירים. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

^ מכיוון שהחיסון לא קיים מספיק זמן?

 

אני אישית בהתחלה גם נמניתי עם המתלבטים.

אבל לנגד עיניי עמדו שתי אפשרויות:

סבירות דיי גבוהה לחלות בקורונה, או לחוות תופעות לוואי לא נעימות למשך יום או יומיים. 

העדפתי את האופציה השניה. 

 

***לגבי מה יהיה הלאה? והאם יהיו תופעות לוואי ארוכות טווח, כנראה שעדיין אין לדעת. 

 

בכל אופן, אני מכבד את דעתו של מי ששונה משלי ולא מעוניין להתחסן.

זה הגוף שלו, אני לא חושב שאפשר להכריח אנשים להתחסן בכוח. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

מכיוון שהיו תופעות לוואי בחלק זעום מהמקרים, והם עדיין מדווחים, יש מקרים נדירים של תגובות אנפלקטיות ואפילו תמותה של אנשים בריאים לגמרי וצעירים אחרי החיסון, המקרים הם נדירים, כך גם הסבכות של קורונה אצל צעירים.

תוסיף לזה את היעילות המפוקפקת מאוד של החיסון מהממצאים בישראל ותגיע למסקנה שלאנשים צעירים הסיכון/תעלת הוא לא מובן מאליו בכלל.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם
לפני 3 דקות, khalil כתב:

תוסיף לזה את היעילות המפוקפקת מאוד של החיסון מהממצאים בישראל ותגיע למסקנה שלאנשים צעירים הסיכון/תעלת הוא לא מובן מאליו בכלל.

 

היעילות ה-What now?

95%-98% יעילות זה לא מספיק לך?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, khalil כתב:

הבעיה היא באווירת העליהום של אנשים כולל רופאים נגד אנשים שעושים בחירה מושכלת לא להתחסן

"מושכלת"

 

2671e0601faf3b43874e061ff665e3e2.png

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, khalil כתב:

אתה לא יודע את זה, זו אמירה חסרת אחריות.

 

הוא דווקא יודע את זה. למען האמת כולם יודעים את זה - אם היחס של תועלת מול סיכון של החיסון לא היה עדיף על זה של נגיף הקורונה אז כנראה שהוא לא היה מאושר לשימוש על ידי הרשויות הרגולטוריות ברחבי העולם.

 

הבחירות "המושכלות" של המגזר (בחירה לא להתחסן, בחירה להתקהל ולהפר הנחיות בזמן הסגר ועוד) דופקות את כל שאר הציבור.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

פורסם
לפני כשעה, khalil כתב:

 

תוסיף לזה את היעילות המפוקפקת מאוד של החיסון מהממצאים בישראל ותגיע למסקנה שלאנשים צעירים הסיכון/תעלת הוא לא מובן מאליו בכלל.

 

עד כה בישראל ,  687,000 אלף מאומתים , מהם מתו 5,000 ולך תדע כמה גוררים איתם תופעות פוסט קורונה. 

מנגד חוסנו רק בישראל כבר כמעט 3.4 מיליון ... כמה מהם מתו? מה גוררים תופעות לוואי פוסט חיסון ?

 

וואלה צודק, אי אפשר לדעת את תופעות הלוואי הארוכות טווח של החיסון ,

אבל האם אתה יודע את תופעת הלוואי ארוכות הטווח של ? הקורונה עצמה? 

 

כנראה שהכי בריא יהיה לא לקבל את החיסון ולהצליח גם לא להידבק במחלה, אתה יכול להצטרף פה למישהו שבטוח שאם שומרים על ההנחיות אז לא נדבקים. 

 

הערכה שלי , שיתחסנו כ 4.5 מיליון , וכל השאר פשוט יעברו את המחלה עד שנגיע לחיסון עדר. 

כולל ילדים וכולל כולם ..  השאלה כמה צריך לחיסון עדר? 90% 95% 80% ?

האם אתה חושב שתצליח להיות ב 5% , 10% או 20% שגם לא יתחסנו וגם לא יחלו? 

  • אהבתי 1
פורסם

איפה ראית שהיעילות של החיסון "מפוקפקת"?

אני לא מצליח להבין את הטענות על ניהול סיכונים כאן. הייתי מבין אם בממוצע בני אדם לא היו לוקחים תרופות. אבל גם כדור של ארקוקסיה יכול לעשות נזק אצל כמות מאוד מאוד קטנה של בני אדם. ועדיין כנראה שיש יותר אנשים שלא מתחסנים מאשר כאלו שלא לוקחים כדורים משיקולים די דומים.

 

 

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

שאלה דחופה
חברה טובה שלי חלתה בעבר בקורונה
היום אבא שלה חולה והיא ביקרה אותו בבוקר

היא יכולה לבוא אליי היום שאני מארח?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk



פורסם (נערך)

אחותי אובחנה חיובית, אחרי שבחמישי בוצעה בדיקה יזומה ע"י המעסיק שלה לכולם, וזה אחרי שברביעי מישהי אחרת שם אובחנה כחיובית.

הרוב המוחלט שם שומרים על ההנחיות, בטח בעבודה, אבל ה-Patient Zero ההיא בילתה בשבוע שעבר במסיבה מחתרתית.

 

אגב בינתיים התופעות כוללות נזלת ושיעמום של בידוד.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

שאלה דחופה
חברה טובה שלי חלתה בעבר בקורונה
היום אבא שלה חולה והיא ביקרה אותו בבוקר

היא יכולה לבוא אליי היום שאני מארח?
 

 

אם היא נחשבת "מחלימה" אז היא לא מחוייבת בבידוד לאחר מגע עם חולה מאומת ולכן יכולה לבוא.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...