Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, korola כתב:

שחר!!!  אף אחד לא הרס את המדינה,  הקורונה דפקה את כל העסק.  

האירועים שלך היו מתבטלים עם ביבי וברסי  ובלעדיהם. אולי היית מחזיק עוד אירוע אחד או שניים ואז הופ... היה מתבטל לך הכל. 

באמת נראה לך שבארץ היו ממשיכים לחגוג חתונות , אירועים גדולים , כאילו כלום ?

ביבי וברסי אולי סגרו את המשק שבועיים לפני שהוא היה נסגר בכל מקרה.

 

לפני 24 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אל תבלבל אותו, הוא צריך דמון, הוא לא יאשים את הוירוס או עסק בתחום הבילויים הרי, הוא צריך משהו חיצוני וממשי להאשים

 

תן לו את הדמון שלו, שיוציא על בר סימן טוב את כל הרעל הוירטואלי שלו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סייעת בגן ילדים

קרוב משפחה שלה מורדם ומונשם

"היא לא ידעה שהוא חולה קורונה"

ופשוט הלכה לעבודה 

 

סייעת אחרת

אבא שלה חולה קורונה

היא נבדקה ועדין לא קיבלה תשובה

עובדת יום שלם ואז מתפטרת בלי להגיד למה

אחרי יומיים מגלה שהיא ובעלה חולי קורונה, אך לא מדווחת

 

 

אז כל מי שחושב שביבי או משרד הבריאות מתנהלים כמו שצריך

אני חושב שלזרז כתבי אישום לאנשים כאלה זה הרבה יותר חשוב מלבקש מרון חולדאי לשלוח פקחים לים לתת דוחות לאנשים בריאים שהיו שם.

אבל  מה שמעניין את משה בר סימן טוב זה ללכת לים לחלק דוחות

לא החולה מאיקאה, לא ההוא שחזר מחו"ל חולה, לא הסייעות האלה

פורסם (נערך)

ממתי כתבי אישום זה באחריות של מנכ"ל משרד הבריאות?

מעשית זה אפילו לא באחריות של מנכ"ל משרד המשפטים

 

אולי גם אחריות המוסד שלא הרגו בווהאן את Patient Zero לפני שהפיץ את הוירוס.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 דקות, korola כתב:

שחר!!!  אף אחד לא הרס את המדינה,  הקורונה דפקה את כל העסק.  

האירועים שלך היו מתבטלים עם ביבי וברסי  ובלעדיהם. אולי היית מחזיק עוד אירוע אחד או שניים ואז הופ... היה מתבטל לך הכל. 

באמת נראה לך שבארץ היו ממשיכים לחגוג חתונות , אירועים גדולים , כאילו כלום ?

ביבי וברסי אולי סגרו את המשק שבועיים לפני שהוא היה נסגר בכל מקרה.

 

זה שעשו סגר זה היה חשוב אין ויכוח

זה שההתנהלות הייתה ביזיון ויכול להיות שהיום כבר היית עם מסעדות פתוחות זה עניין אחר

כל פעם יש מחדלים אבל נוח לאנשים לשכוח מהם

הנה עכשיו העניין עם הסייעות

 

למה לא  לזרז כתב אישום ולדווח כבר שבוע הבא שסייעת תעמוד לדין בגלל הפצת מחלה ?

לא   טורחים לעשות את זה, למי אכפת ?אז יהיו עוד 100-200 כאלה מקסימום נעשה סגר

פורסם (נערך)

יאללה מלחמה !!!!  לא יכלו להשבית את המשק בזמן שהוא היה מושבת בכל מקרה?

שיצרפו את אלעל  - "אם לא יעבירו סיוע נשבית את כל הטיסות "

 

 

image.thumb.png.13fbd5c175e7c9a1f2a4c7fac0c56595.png

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מצחיק 2
פורסם

בהצלחה עם זה, קשה מאוד להצליח בהשבתה במגזר הפרטי, כי שם אתה משלם את מחיר ההשבתה, ומסתכן שאחרים לא ישביתו ויקחו לך את הלקוחות.

פורסם

עוד דרישה של ראש עיריית באר שבע,  את דמי ההבראה שמשלמים לשכירים, לא לשלם במזומן.

אלה לתת לשכירים שוברים למימוש חופשה בארץ, לותיקים שזוכרים פעם שימי הבראה באמת היו ימים.

ורק המקורבים , המנהלים והמקושרים היו מקבלים ימים במקומות השווים , והשאר קיבלו את אותם ימים במקומות שמזכירים אכסניות נוער. 

 

 

image.thumb.png.e6433140b8d85fa05c6e62d29f1a7248.png

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

סייעת בגן ילדים

קרוב משפחה שלה מורדם ומונשם

"היא לא ידעה שהוא חולה קורונה"

ופשוט הלכה לעבודה 

 

סייעת אחרת

אבא שלה חולה קורונה

היא נבדקה ועדין לא קיבלה תשובה

עובדת יום שלם ואז מתפטרת בלי להגיד למה

אחרי יומיים מגלה שהיא ובעלה חולי קורונה, אך לא מדווחת

 

 

אז כל מי שחושב שביבי או משרד הבריאות מתנהלים כמו שצריך

אני חושב שלזרז כתבי אישום לאנשים כאלה זה הרבה יותר חשוב מלבקש מרון חולדאי לשלוח פקחים לים לתת דוחות לאנשים בריאים שהיו שם.

אבל  מה שמעניין את משה בר סימן טוב זה ללכת לים לחלק דוחות

לא החולה מאיקאה, לא ההוא שחזר מחו"ל חולה, לא הסייעות האלה

אתה רק מוכיח שהסגר לא היה מספק, צריך להמשיך בו עוד כמה שבועות.

 

ולטפל במשמעת של עם ישראל? העבירות האלה הן מהסוג שבו לא תצליח לטפל. הדרך היחידה היא אם תשלח משלחת מטעם קצין העיר לכל בית בו יש חולה קורונה ותודיע לבני המשפחה שמרגע זה הם בבידוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לדעת. אני יכול להעיד שאישית נכנסתי לבידוד, יחד עם עוד אי אילו שותפים לעבודה, בדיוק בגלל סיפור כזה. וזה היה לפני למעלה מחודש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יעזור עוד סגר. גם אם תוריד לאפס, יעבור קצת זמן וזה יכול להתפרץ שוב. תראה את קוריאה. בסין בוואהן שוב 5 חולים אחרי שלא היו שם חולים חדשים מאמצע אפריל.

 

האנושות תלמד לחיות עם הווירוס הזה, בידיוק כמו שחיו עם הוירוסים האחרים לפני שהיו חיסונים (פוליו, חזרת, חצבת, אדמת). 

פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לבוא לאחת ההפקות ששייכות לי ולספור כמה אנשים יש שם ולחשב כמה אני מרוויח בסוף הערב. איש קטן חוצפן  וקשקשן

 

מה שכן הוצאנו  את המנהלת משרד לחל"ת אז אתה יכול להגיש בקשה מסודרת במייל אם אתה יודע להכין קפה טוב

 

אם הרווחת סכומי כסף גדולים בעבר ועכשיו אתה מתבכיין  לכול אורך האשכול כמה מצבך עגום אז אולי זה הזמן לחשב מסלול מחדש.

 

הרי בחודש או החודשים הקרובים לא יתקימו ארועים בסדר הגודל שהתרגלת אליו בעבר לכן ההכנסה שלך לא תשתפר פלאים אם בכלל.

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

KOROLA

גם היום 30 חדשים לפי 5300 בדיקות (20:00)

מה הקטע לעצור סביב 30?

למי יש אינטרס לעצור שם?

באותה מידה יכלו לעצור ב 8 נדבקים חדשים לא?

מה מונע מהם להמשיך את הבדיקות ולחפש 100 כל יום?

 

לפני 6 שעות, sperial כתב:

אתה רק מוכיח שהסגר לא היה מספק, צריך להמשיך בו עוד כמה שבועות.

 

ולטפל במשמעת של עם ישראל? העבירות האלה הן מהסוג שבו לא תצליח לטפל. הדרך היחידה היא אם תשלח משלחת מטעם קצין העיר לכל בית בו יש חולה קורונה ותודיע לבני המשפחה שמרגע זה הם בבידוד.

 

 

 

כל הדוגמאות שכתובות למעלה אלה דוגמאות של אנשים ששמים זין על הבריאות של האנשים שסביבם

שום סגר לא היה עוזר פה, אין שום סיבה שמדינה שלמה תסבול בגלל כמה אנשים כאלה

אז מה עושים?

מי שמזלזל במקום עבודה שלו - להוציא אותו לחופשה ללא תשלום אבל באמת ללא תשלום. לפטר אותו וכמובן לשפוט אותו.

 

ברגע שאנשים יתחילו להשפט ולקבל קנס גבוה (לא 5000 שקל) או מאסר בפועל, יתחילו להבין שלא משחקים עם הבריאות של כולם

 

 

 

 

לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

 

אם הרווחת סכומי כסף גדולים בעבר ועכשיו אתה מתבכיין  לכול אורך האשכול כמה מצבך עגום אז אולי זה הזמן לחשב מסלול מחדש.

 

הרי בחודש או החודשים הקרובים לא יתקימו ארועים בסדר הגודל שהתרגלת אליו בעבר לכן ההכנסה שלך לא תשתפר פלאים אם בכלל.

 

 

 

אף אחד לא צריך לחשב מסלול מחדש כשמדובר בעסקים שמרוויחים מעולה פלוס פלוס פלוס. אף אחד לא בוכה, המענקים האלה מגיעים לי בדיוק כמו שאתה רץ לרופא כל פעם שיש לך חום 37 כדי להוציא ימי מחלה (מה שאני לא יכול לעשות)

מצטער אם קשה לך לשמוע שמישהו שמרוויח יותר ממך דורש את מה שמגיע לו (כי ברור שעצמאי שמרוויח משכורת יפה מותר לו רק לשלם כל החיים, אסור לו לדרוש שהמדינה תעזור לו כשהעסק סגור)

אז מצטער לאכזב אותך. אנחנו לא עובדים- המדינה תשלם. המדינה זה אני, אתה, חברים שלי, ההורים שלי, כוווולם  ישתתפו במענקים האלה. תצטרך להשלים עם זה

זה לא עניינך כמה כסף חסכתי, איפה אני גר ומה אני מבזבז. המדינה תפתח את הכיס ותתן מה שמגיע לעצמאים על השנים שהם משלמים המון מיסים

מבחינתי היומן שלי מלא כבר מה 1.7

אם המדינה תחליט שאסור לקיים אירועים- שתמשיך לפתוח את הכיס ולשלם לי ימי חופש. יש לרשום המיסים את כל הדוחות שלי משנים עברו. יודעים בדיוק כמה אני רגיל להרוויח בתקופות האלה

 

ותשמע עוד סוד

בימים האלה ממש נלחמים על יוזמה לבטל באופן זמני תשלום מע"מ לעסקים קטנים ובינוניים

עכשיו תהיה לך עוד סיבה להתמרמר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...