Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג׳יפון לאישה - עד 150 אש״ח


Ariel Brukman
שימו לב! השרשור הזה בן 1324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, Ariel Brukman כתב:

לגבי חסכון בדלק, לא ראיתי מבחנים שהאקסיד הצטיינה בזה. מאוד קרובה למאזדה.

 

גם מבחינת אבזור לא עדיפה על המאזדה (ברמת גימור אקזקיוטיב). יש הבדלים, למשל האקסיד עם מושב נהג חשמלי ואבזור בגאז, מצד שני למאזדה יש סאנרוף ושליטה אוטומטית על אורות גבוהיים.

 

מעניין לגבי התחזוקה, למה אתה חושב ככה? אתלי אפילו במיאטה הטיפולים מאוד זולים. הביטוח כן יקר יותר, ממה שבדקתי המאזדה יעלה אלפייה יותר בשנה.

מצד שני צריך להחשיב גם את עלויות הגיר, פתאום יילך מוח גיר או קלאצ׳ וכל החישובים דיי הולכים לפח.

המאזדה יקרה יותר ב 15k שקל (בפועל גם ביותר כי יש הנחות בקיה שקשה לקבל במאזדה). 

נושא הקלאצ'ים לא נפוץ בקיה כמו בוואגיות למשל. ובכל מקרה עלות תקלה כזו תהיה במסגרת האחריות ולא על חשבונך. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קלאצ' הוא רכיב שמתבלה.
לא בטוח שתקבל כיסוי במסגרת האחריות.
אם אחרי 60K צריך להחליף קלאצ' אז יגידו לך "חביבי צריך להחליף קלאצ'".

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת מצמדים בגיר רובוטי בתקופת האחריות מכוסה ע"י אחריות, בשונה מגיר ידני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתה נסיעת מבחן באקסיד. האמת שהרכב מרגיש ממש טוב. הוא נוח ומרווח, ומרגיש איכותי מבפנים. הלוח שעונים הדיגיטלי עובד מעולה, גם המע׳ עצמה. המרווח ראש מאחור טוב מהמאזדה (עם הסאנרוף), ובכללי מאחור מרגיש יותר מרווח.

מושב הנהג מעולה, מאוד נוח וגם נראה טוב.

 

הגיר לעומת זאת, פחות אהבתי בהשוואה לאוטומטי של המאזדה (וגם התבאסתי לגלות שאין מנופים מאחוריי ההגה). 

הרכב גם פחות שקט במהירויות בין עירוניות (רעשי רוח וצמיגים) והתמודד עם מהמורות קשות קצת פחות טוב.

 

ההתלבטות נמשכת 😆

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להשוואת קיה ופג'ו ששניהם רכבים פשוטים ולא בדיוק הכי איכותיים, גם אם הם מגיעים עם מערכות למיניהם למאזדה טויוטה ומצובישי שהם רכבים יפניים, שיחזיקו לך שנים בשקט, זה כמו להשוואת בימבה ג'וק לניסאן ג'וק, שניהם אותו שם אבל הבדלי שמים וארץ.

תחשוב על זה. 

  • רעיון גרוע 2
  • מצחיק 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי? מיצובישי?!? מיצובישי?????😱

 

איזו מיצובישי, זו שכמעט קורסת ומפסיקה לייצא לאירופה, או זו שבבעלות (לפחות חלקית, לא סגור על זה לגמרי) של רנו?

 

לגבי איכות אפשר להתווכח עד מחר בבוקר, אבל פשטות? דווקא הפיג'ו והקיה הרלוונטיים הם היותר מורכבים טכנית (מנוע מוגדש, גיר רובוטי בקיה) מהיפניות שציינת (פרט אולי להיברידיות של טויוטה).

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, המהיר הזהיר כתב:

להשוואת קיה ופג'ו ששניהם רכבים פשוטים ולא בדיוק הכי איכותיים, גם אם הם מגיעים עם מערכות למיניהם למאזדה טויוטה ומצובישי שהם רכבים יפניים, שיחזיקו לך שנים בשקט, זה כמו להשוואת בימבה ג'וק לניסאן ג'וק, שניהם אותו שם אבל הבדלי שמים וארץ.

 

מציע לך קצת לצאת מהסטיגמות שאתה תקוע בהן,

קיה עשו קפיצת מדרגה יפה מאוד בעשור האחרון, אני לא רואה איך הם נופלים מול רכבים יפניים. מעבר לזה שגם מבחינת אמינות יש להם דגמים שמציגים אמינות מופתית.

הריו הציגו אמינות גבוהה בצבא. הגיעו ל-300-400 אלף ק"מ (לפני שיצאו מהצבא) על מנוע וגיר מקוריים. יצא לי לנסוע במכוניות כאלו בשירות הסדיר שלי ובמקבילה מבית יונדאי (אקסנט) והן נסעו בלי שום בעיה ובתא הנוסעים לא נראה בלאי חריג לרכב עם מאות אלפי ק"מ.

 

פג'ו רכב פשוט? יצא לך לשבת בפג'ו מודרנית כמו 3008 או 5008? הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו זה רכב פשוט.

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • רעיון גרוע 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, dorsht כתב:

מציע לך קצת לצאת מהסטיגמות שאתה תקוע בהן,

תן לבן אדם קצת קרדיט, גם אני לפעמים כותב ככה, בשביל הנחתות וכאלה, או סתם כסוג של אמירה צינית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, dorsht כתב:

מציע לך קצת לצאת מהסטיגמות שאתה תקוע בהן,

ממש לא סטיגמות שאני תקוע בהם, טויוטה קורולה עם 300 אלף ק"מ לעומת קיה ריו עם 300 אלף ק"מ, מימ עדין חי ובועט ומי כבר גוסס???

לגבי היוקרה כתבתי מפורש שאכן יש בהם יותר מערכות ואבזור אך עדין, כשאתה מגיע לקנות רכב אתה מחפש את האמינות והשקט. יונדאי איוניק "הדגל" של יונדאי והקיה נירו של קיה, אישית נסעתי עם הרכב 2018 20 אלף ק"מ הרכב מתכבה באמצע נסיעה ולא מניע עד שהגיע גרר, שאלתי את החבר שלקחתי ממנו את הרכב והוא אומר שזה לא פעם ראשונה וכרגע הוא פתח תביעה על יונדאי, והוא לא היחיד... לעומת זאת איפה תראה דבר כזה בטויוטה??? אולי טויוטה שנת 1996 לעומת יונדאי 2020

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשותף שלי למשרד הייתה טויוטה היילקס עם 260 אלף ק"מ, היה מטפל כל 10 אלף ק"מ והלך המנוע. נו אז? אז מי חי ומי גוסס?

והיילקס עוד נחשבת יותר Heavy duty מאשר קורולה או ריו.

 

מחפש אמינות ושקט ועדיין גם עם טויוטה או מאזדה יש סיכוי שתבלה במוסך בדברים לא קשורים וזה קרה לנו עם טויוטה קורולה ועם מאזדה 3 על כל מיני דברים קטנים ומציקים. 

אני מכיר לא מעט אנשים עם יונדאי איוניק, כולל כאלו שטוחנים קילומטראז' ברמה של עשרות אלפי ק"מ בשנה ומרוצים. זה שחבר שלך נפל על רכב בעייתי לא אומר הרבה, זה יכול לקרות אצל כל רכב.

יש פה סיפורים בפורום על לאנד קרוזר שהלך לו גיר אחרי איזה 10 ק"מ או משהו בסגנון הזה. זה בסדר?

 

תפסיק לעשות מטויוטה קדושים כאילו אין להם בכלל בעיות וכאילו לא יכול להיות שיש להם פה ושם גם לימון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...