Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג׳יפון לאישה - עד 150 אש״ח


Ariel Brukman
שימו לב! השרשור הזה בן 1351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, רועי5 כתב:

הצץ בנתוני המומנט, בסיבובים בהם שיאו מושג, אח"כ בהבדלי המשקל ותגיע לסיבה, עשה אח"כ סיבוב בשתיהן ותראה שגם אם 3008 עם מנוע 1.2 היא נחותה לא רק בנפח המנוע אלא גם במספר הסוסים, היא מרגישה הרבה יותר נמרצת. ואם שואלים אותי, זה מה שקובע וזה מה שעושה טורבו, שבמזדה כידוע אין.

במזדה יש את הדבר הזה שנקרא "שקט נפשי".... כותב זאת כבעלים לשעבר של מזדה 2 ובעלים בהווה של גולף חדשה שקצת מודאג :)

בכל אופן מנוע ה2 ליטר אטמוספרי של מזדה 3 + הגיר המצויין לא רעים בכלל ! 

יחד עם זאת, אני נהנה מאוד ממנוע ה1500 150כ"ס הנחמד שבגולף. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, אביעד כתב:

 

לי הגרף של המזדה נראה לי הרבה יותר "נמרץ" מהגרף של הפיגו.

אני משווה 3008 ל cx30. ברור שה2008 קלה הרבה יותר. אם תחום המחיה הוא רק עירוני וב2000 סלד אני מסכים, אם יוצאים מחוץ לעיר ויש קצת עליות ועקיפות העסק עובד כבר פחות טוב.

 

image.png.d232a9cec2342a2ae26b613fbf431002.png

 

image.png.32a15725db6a31f1715701da17f83aca.png

הציורים שהבאת מספרים את הסיפור טוב ממני. והמזדה בהם  מיוצגת ע"י מנוע הסקייאקטיב שכלל לא  נמכר כאן ואמור להיות הרבה יותר יעיל מאשר זה שכן נמכר פה. קל וחומר בן בנו של קל וחומר.

לפני כשעה, יובל501 כתב:

במזדה יש את הדבר הזה שנקרא "שקט נפשי".... כותב זאת כבעלים לשעבר של מזדה 2 ובעלים בהווה של גולף חדשה שקצת מודאג :)

בכל אופן מנוע ה2 ליטר אטמוספרי של מזדה 3 + הגיר המצויין לא רעים בכלל ! 

יחד עם זאת, אני נהנה מאוד ממנוע ה1500 150כ"ס הנחמד שבגולף. 

עם עינינים של שקט נפשי או העדרו לא יודע להתמודד.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, רועי5 כתב:

הציורים שהבאת מספרים את הסיפור טוב ממני. והמזדה בהם  מיוצגת ע"י מנוע הסקייאקטיב שכלל לא  נמכר כאן ואמור להיות הרבה יותר יעיל מאשר זה שכן נמכר פה. קל וחומר בן בנו של קל וחומר.

 

זה מנוע הסקייאקטיב G, זה שנמכר פה כבר שנים ארוכות, עוד מימי הדור הקודם של ה-3.

זה אותו מנוע 2 ליטר 165 כ"ס שיש כאן כבר איזה 7 שנים.

 

לא מדובר על הסקייאקטיב X - שאליו התכוונת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.7.2020 בשעה 11:03, robertf כתב:

אנחנו גם מחפשים להחליף את הקליאו (2014) של אשתי, וה2008 היא המועמדת החזקה, אם כי אנחנו ספציפית מחכים לחשמלית.

 

למה לא מיני חשמלית? תהיו באותו מוסך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שהמיני לא פרקטית מספיק. היא מחפשת משהו קצת יותר גדול ממה שיש לה עכשיו (אבל לא גדול מדי...), למרות שהיא מאוד אוהבת את הגוגל של הקליאו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בוחר ב-2008/3008. רכבים מצוינים ואיכותיים מאוד.
אם אתה עם דעות קדומות, גם הניסאן קשקאי תיכנס לך לתקציב, רק שהיא יותר מיושנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה מנוע הסקייאקטיב G, זה שנמכר פה כבר שנים ארוכות, עוד מימי הדור הקודם של ה-3.

זה אותו מנוע 2 ליטר 165 כ"ס שיש כאן כבר איזה 7 שנים.

 

לא מדובר על הסקייאקטיב X - שאליו התכוונת

נתתי לעצמי מכה בראש. אמרתי שלוש פעמים יצאתי חומוס ונדמה לי שזהו. ובכל זאת המנוע הזה ה G הזה מפתח שיא מומנט בטורים גבוהים משמעותית מאשר המנוע של הפז'ו וזה כאמור וכידוע בגלל הטורבו שמזדה לא משתמשים בו באוטו הזה שנמכר כאן ופז'ו כן. וזה, וגם זה ידוע, עושה הבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל חומוס זה טעים.

 

דבר שני כן, המנוע הזה חובב סל"ד, הוא אטמוספרי בכל אספקט, כולל עקומת המומנט.

אני למשל מעדיף מנוע כזה, לא מרגיש אתגר עם מנוע עם טורבו קטן ששיא המומנט שלו נמצא מתחת ל-2000 סל"ד ומשם הוא יורד.

עם מנוע כזה נהיגה ספורטיבית מחייבת הילוך נכון כל הזמן

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, אביעד כתב:

 

לי הגרף של המזדה נראה לי הרבה יותר "נמרץ" מהגרף של הפיגו.

אני משווה 3008 ל cx30. ברור שה2008 קלה הרבה יותר. אם תחום המחיה הוא רק עירוני וב2000 סלד אני מסכים, אם יוצאים מחוץ לעיר ויש קצת עליות ועקיפות העסק עובד כבר פחות טוב.

 

image.png.d232a9cec2342a2ae26b613fbf431002.png

 

image.png.32a15725db6a31f1715701da17f83aca.png

אז אתה לא יודע לקרוא גרף של מנוע.

 

תסתכל באיזה סלד מקבלים במאזדה את שיא המומנט ,4200סל"ד,לפיגו גם יש יותר מומנט ומקבלים את השיא שלו ב1500 סל"ד,במאזדה כדי לקבל ביצועים אתה צריך כל הזמן ללחוץ חזק על הדוושת גז ,בפיגו אפילו ליטוף של הדוושה והרכב עף קדימה.

 

מעבר לכך ,הספק מול מומנט,במאזדה רצועת הכוח {ההפרש בין הסל"ד שמגיע שיא ההספק לבין הסל"ד שמגיע שיא המומנט} צרה מאד ,בפיגו היא רחבה מאד ,מה שאומר שהכוח מורגש כל הזמן ,בין אם סל"ד נמוך מאד או גבוה,במאזדה אין כוח בסל"ד נמוך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שרשמת בתיאוריה נכון. בפועל המנוע של המזדה יתן ביצועים טובים יותר. נכון, תהיה יותר דרמה אבל הרכב יזוז מהר יותר כשתידרש לעקיפה.

אולי זה ישכנע אותך - השוואה בין מזדה 3 לפיג'ו 308 עם אותם מנועים מדוברים, גיר ידני בשניהם ומשקל דומה.

http://www.zeperfs.com/en/fiche4845-mazda-3-2-0-skyactiv-g.htm

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche5327-peugeot-308-ii-1-2-puretech.htm

 

שתי המכוניות נוסעות טוב ויתנו ביצועים מעל ומעבר לכל דרישה ממוצעת. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Ron.P כתב:

מעבר לכך ,הספק מול מומנט,במאזדה רצועת הכוח {ההפרש בין הסל"ד שמגיע שיא ההספק לבין הסל"ד שמגיע שיא המומנט} צרה מאד ,בפיגו היא רחבה מאד ,מה שאומר שהכוח מורגש כל הזמן ,בין אם סל"ד נמוך מאד או גבוה,במאזדה אין כוח בסל"ד נמוך.

זה לא כ"כ מדוייק ובחלקו גם לא נכון.

העקומת מומנט בסקייאקטיב היא כמעט שטוחה מאיזור ה 1500-2000 סל"ד ועד לכמעט 6000 סל"ד.
אתה מייחס לקג"מ או שתיים משמעות גדולה מידי על סמך הגרף הזה. בפועל- יש כח בסלד נמוך.

המנוע של מאזדה, ביחס למנוע אטמוספרי, מציע עקומת מומנט כמעט שטוחה כמו מנוע טורבו. באמת מנוע מעולה.

זה נכון שהוא לא מעביר את אותה התחושה של מנוע טורבו. בתחושה הוא לינארי מאוד (גם אם הגרף מראה קצת אחרת עד 2000 סל"ד) כמו כל מנוע אטמוספרי.
בניגוד למנועי טורבו שם המעבר בין האיזור של הטורים הנמוכים (מאוד) והכניסה לשיא ההספק - יכולה להיות כל דבר בין "לינארי" ל"מתפרץ", אבל מאותו הרגע אתה מרגיש אחרת, יש דחיפה חזקה.
כאן - בכל זאת - מדובר במנוע 2000 או 2500 סמ"ק, וכבר מרגע ההתנעה אתה מרגיש שמדובר במנוע בהמה. לדעתי חסרה לו הקלילות שיש במנועי טורבו בנזין הקטנים. עניין של תחושה, עניין סובייקטיבי. 
אם נלך עשור אחורה, זה בדיוק מה שהרגשתי ב 407 עם מנוע 2000 מול 2200. ה 2000 היה יותר קליל ו"שמח", ה 2200 הרגיש כבד ומנומנם, למרות שהיה חזק יותר.

כשאתה מתרגל למנוע 1.2-1.6 טורבו בנזין, אתה מרגיש כבר מהשניה הראשונה את הקלילות, ממש מרגע ההתנעה אתה כבר מרגיש לפי הויברציות אם מדובר במנוע גדול או קטן, והתחושה הקלילה ממשיכה גם בנהיגה. למשקל הבוכנות ונפח המנוע יש משמעות - וכמובן שלכל מנוע האופי שלו...

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן פותח השרשור היקר אוקי אז קראתי את השרשור והתיאשתי איפושהו בעמוד 4 ככה שאם אני מגיב על משהו שדובר עליו לאחר מכן אני מתנצל.

אבל אני רוצה לשתף אותך בחוויה שלי, לפני כחודש+ הייתי בנעלים שלך, חיפשתי עבור עצמי רכב דיילי (ביום יום נוסע על BRZ אמרת מיאטה אז ישר קפץ לי). התקציב שלי עמד על איזור ה130-140K והדרישות היו זהות לגמרי לאלו שהצגת עבור אישתך. מבחינת גודל, איכות נסיעה וחומרים, מנוע, מרווח פנים וכו' וכו' . נמוך משלך אבל אני בטוח שאם תוכל לחסוך כמה שקלים לא תבכה מזה...

אחרי לא מעט בדיקות יכול להגיד לך 2 דברים באופן גורף.

מספר 1: הפג'ו 2008 היא הVFM הטוב ביותר בקטגוריה נקודה סוף פסוק (אחרי שעות על גבי שעות של מבחני דרך שנצפו בכל מדיה אפשרית, נסיעה אישית שלי והמלצות של אנשים)

מספר 2: בחרתי בסקודה קאמיק דגם סטייל מנוע 1.5 וטורבו 150 כ"ס

עכשיו רגע, כמה טמבל אני יכול להיות כאשר אני קובע ודאות שהפגו מספר 1 אבל אני בחרתי במשהו אחר? אז זהו, שאני אישית חיפשתי קצת מעבר לפיצ'רים נחמדים, איכות החומרים בקאמיק (שאגב מבחינת הנדסת אנוש בתא המנוע דיי שקטה ולא מצוצעצת) אותי קנתה, המנוע הבשרני עשה את שלו והגיר DSG7 החדש של קונצרן VAG פשוט מושלם (אל תפחד מתקלות הגיר הידועות משנותן 2013-2017 זה לא קיים יותר בטח ובטח לא בגירים הרטובים. דר נושף שעשה לי את זה ואין לו תחליך זה עניין השכירות, כח השכירות של סקודה הוא מטורף בשוק היד השניה מה שלא ניתן להגיד על הפגו או הרנו לדוגמא וגם לא על הדגמים המוצלחים של ה2008 או 3008 גם הם סופגים דימוי צרכני לוקה בישראל ואין מה לעשות זה משפיע במועד המכירה שלא נדבר על הצפת ציי הלייסניג ברכבים האלו....

כמה נתונים מ1000 ק"מ ראשונים של נסיעה בקאמיק מרווח הפנים טוב משמעותית מזו של אחותה הסיאט ארונה זה לא בר השוואה בכלל, הוא גדול עליה במימדה החוץ ופי כמה במימדי הפנים, מאוד מרווח גם מאחור (בנוי על בסיס הסקודה סקאלה ולא על בסיס הסקודה פאביה כמו שנהוג לחשוב) תא המטען מספק לפחות עבורי אבל זה כבר עניין שלכם, איכות החומרים יותר מטובה אומנם לא מצועצעת אבל אתה מרגיש שנכנסת לרכב בנוי עם הנדסת אנוש מצויינת, יש לרכב את כ-ל מכלולי הבטיחות החדשים ביותר ובגרסת הסטייל (שעולה בערך 10 אלף שקל יותר מהגרסא הבסיסית) תקבל גם קיי לס, גאנטים שונים, איתות לד דינאמי ועוד כמה חרטות שלדעתי לא היו אמורות לעלות יותר מ5000 שקל הבדל אבל לא אני התמחירן, אישית הקיי לס והעובדה שאין לי צבעי פלסטיקה זולה במרכז הרכב עשו את זה) ההבדל במנועים בין ה1 ליטר טורבו שמפיר 115 כ"ס לבין ה1.5 טורבו 150 כ"ס מורגש ושווה כל שקל בפער היחסית מינורי של 4000 שקל בינהם. גם ה1.0 לא מרגיש עצל בכלל!!

בדקתי את כל המתחרות, 2008, קיאה סיד, ארונה, יונדי קונה, קיאה סטוניק, CX30 ועוד וללא ספק אני מבסוט על הבחירה בקאמיר, אהה כןן אגלה לך סוד שתישאר עם מעל 10K עודף בצד אם תלך על הגרסא הכי הכי הכי מאובזרת וחזקה בקאמיק... 

סליחה על החפירה אבל אם הייתי בנעלים שלך הייתי שמח לקבל הודעה מפורטת. פה בשבילך לכל שאלה, גם ליום שבו תבין שעדיף לעזוב את המיאטה ולעבור לברז חחחח

בהצלחה חבר

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Fubo כתב:

ואין לו תחליך זה עניין השכירות, כח השכירות של סקודה הוא מטורף בשוק היד השניה מה שלא ניתן להגיד על הפגו או הרנו לדוגמא וגם לא על הדגמים המוצלחים של ה2008 או 3008 גם הם סופגים דימוי צרכני לוקה בישראל ואין מה לעשות זה משפיע במועד המכירה שלא נדבר על הצפת ציי הלייסניג ברכבים האלו....

תתחדש.
אני מסכים עם עניין המנוע והגיר, ה 1.5T מרגיש הרבה יותר בשרני וחזק מ 1.2T עם 3 צילינדרים.

למרות מה שאתה אומר (ומטעה קוראים), ה 3008 דור-2 היא ככל הנראה המכונית הכי סחירה היום בשוק המשומשות (וכן, ציי הליסינג מפוצצים גם בסקודה - אבל ה 3008 דור-2 נחשבת עדיין ליותר סחירה ממנה).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב CX-30 לא מתחרה ב-2008, לפחות על הנייר הן לא שייכות לאותו סגמנט.

ה-2008 באותו סגמנט של ה-CX-3 (שאם אני לא טועה תכף מתחלפת).

ה-CX-30 היא מתחרה של ה-3008 הגדולה יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...