Jump to content

Ariel Brukman

  • פרסום הודעות

    10
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות Ariel Brukman

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היום הייתה נסיעת מבחן באקסיד. האמת שהרכב מרגיש ממש טוב. הוא נוח ומרווח, ומרגיש איכותי מבפנים. הלוח שעונים הדיגיטלי עובד מעולה, גם המע׳ עצמה. המרווח ראש מאחור טוב מהמאזדה (עם הסאנרוף), ובכללי מאחור מרגיש יותר מרווח. מושב הנהג מעולה, מאוד נוח וגם נראה טוב. הגיר לעומת זאת, פחות אהבתי בהשוואה לאוטומטי של המאזדה (וגם התבאסתי לגלות שאין מנופים מאחוריי ההגה). הרכב גם פחות שקט במהירויות בין עירוניות (רעשי רוח וצמיגים) והתמודד עם מהמורות קשות קצת פחות טוב. ההתלבטות נמשכת 😆
  2. לגבי חסכון בדלק, לא ראיתי מבחנים שהאקסיד הצטיינה בזה. מאוד קרובה למאזדה. גם מבחינת אבזור לא עדיפה על המאזדה (ברמת גימור אקזקיוטיב). יש הבדלים, למשל האקסיד עם מושב נהג חשמלי ואבזור בגאז, מצד שני למאזדה יש סאנרוף ושליטה אוטומטית על אורות גבוהיים. מעניין לגבי התחזוקה, למה אתה חושב ככה? אתלי אפילו במיאטה הטיפולים מאוד זולים. הביטוח כן יקר יותר, ממה שבדקתי המאזדה יעלה אלפייה יותר בשנה. מצד שני צריך להחשיב גם את עלויות הגיר, פתאום יילך מוח גיר או קלאצ׳ וכל החישובים דיי הולכים לפח.
  3. לגבי הקאמיק, לצערי נפסלה אחריי שאשתי ראתה אותה. לא כל כך מתחברת למראה. מסכים לגבי ה2008, באמת אופציה טובה. אבל כן יותר צפופה מהמאזדה/קיה, ואין לה פתחי מיזוג מאחור. ואיבדת אותי לגמריי כשאמרת להחליף את המיאטה בברז 😆
  4. כנראה שלא השקעתי מספיק זמן בלמצוא תנוחת ישיבה נוחה. שנינו רצינו להספיק לנהוג על הרכב, אז יצאנו לדרך דיי מהר.
  5. היינו בנסיעת מבחן במאזדה הבוקר. הרכב מרגיש מאוד טוב על הכביש. הוא נוח, שקט מאוד גם במהירויות של כבישים מהירים, המנוע-גיר עובדים נהדר ביחד (אבל לא חסכוני בכלל, באזור ה1 ל10 בנסיעה הזאת). המערכת עובדת ממש טוב, במיוחד עם הגלגלת (מעדיף את זה יותר מאשר מסך מגע שקשה לתפעל תוך כדי נסיעה) מה שכן, לגבי המושב נהג - לקח לי כמה דקות טובות להתרגל אליו. לאשתי היה נוח מאוד מהדקה הראשונה, לי קצת פחות בהתחלה. והתיקון סטייה מנתיב - דיי הופתעתי מהסף הנמוך אליו הוא נכנס לפעולה. אבל בינתיים, נראית כמו אופציה מאוד טובה, שנינו מאוד התלהבנו מהרכב.
  6. טוב, אנסה להתייחס לכמה שיותר תגובות. לגבי הchr, לפני שהתחלנו את הסבב בסוכנויות - זאת הייתה האופציה המועדפת עלינו. אבל אז ישבנו מאחור וראינו את הבגאז׳ שלה - נפסלה באותו רגע. לנד קרוזר? אנחנו לא מחפשים ג׳יפ, אלא רכב משפחתי גבוה. למה גבוה? יותר נוח להיכנס ולצאת, פתח טעינה לתא מטען גבוה ונוח וכו׳. אנחנו לא אנשי שטח ולא באמת צריכים רכב עם יכולות שטח כלשהן. בשביל הפאן אצא לסיבוב במיאטה :-). (וזה גם למה ג׳יפון ולא סדאן למשל) לגבי הארונה, כתבתי כבר - הלכנו לראות. המרחב מאחור וחוסר יציאות מזגן אחוריות פסלו אותה לצערינו. לגבי הגיר הרובוטי - כן זה באמת
  7. המטרה בציון שהרכב לאשה הוא פשוט שמי שמכיר אותי כאן בפורום, לא יחשוב שאני מחליף את המיאטה לג׳יפון, אלא את הרכב של האשה. לגבי ה2008, כאמור עדיין לא בדקתי אותה אז לא יודע איך היא מבחינת גודל - אבל הלכנו לראות את הארונה והייתה קצת קטנה לנו. המאזדה והקיה התאימו יותר בגודל (ויש יציאות מזגן אחוריות) עריכה: לגבי ה3008, היא מרגישה משמעותית גדולה מהמאזדה והקיה - לא בדקתי לגבי מידות. במוסף, היא יותר יקרה בגרסה המאובזרת שלה. אני אשאל בקיה על הג׳יפון החדש, מעניין מתי יגיע לארץ.
  8. ה3008 גדולה מדי לצרכים שלנו. נבדוק את ה2008. ממה שראיתי במפרט שלהם, גם היא מגיעה ללא התראה על שטח מת?
  9. נבדוק גם את ה2008, אבל גם היא - עם גיר רובוטי קצת בעייתי. עריכה: קראתי עכשיו שזה גיר שונה מהגיר הרובוטי שאני מכיר של פג׳ו. האמת שחא מכיר את הגיר הספציפי הזה, אשמח לשמוע עליו מבחינת אמינות. משהו קטן לרעת הפיג׳ו זה בגאז׳ יותר קטן מהאחרות, לא בהרבה - אבל כן יותר קטן.
  10. אנחנו מחפשים להחליף את הקליאו בג׳יפון חדש. עשינו קצת שיעורי בית, הלכנו לכמה סוכניות ובקרוב יש לנו גם נסיעות מבחן על הרכבים שאהבנו עד עכשיו. בינתיים, מי שברשימה זה המאזדה cx30 והקיה אקסיד. מאוד אהבנו את שתיהן. לגבי הקיה, קראתי עליה הרבה - ואני קצת מפחד מהגיר. ידוע שבספורטאג׳ יש בעיות של חימום שמן הגיר, אבל לא קראתי על בעיות כאלה באקסיד עדיין. מצד שני, הרכב דיי חדש אז יכול להיות שהמדגם לא מספיק גדול עדיין. חשבנו בהתחלה דווקא על ג׳יפון היברידי - הלכנו לראות את הנירו והקונה, אבל אהבנו משמעותית פחות מאשר את המאזדה והאקסיד. בנוסף, הנירו מגיע ללא התראת שטח מת - שזה
×
×
  • Create New...