Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג׳יפון לאישה - עד 150 אש״ח


Ariel Brukman
 שיתוף
עוקבים 31

פוסטים מומלצים

אם יש לך אפשרות לרכוש את המזדה cx30 או הקיה אקסיד (אישית מעדיף מזדה) , לא הייתי פוזל אפילו לכיוון ה2008. מנוע 3 הבוכנות שם רועד היטב ומשבית שמחות. בנוסף -לדעתי- איכות ההרכבה והגימור באקסיד גבוהה יותר ובטח ובטח בזו של המזדה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ספורטאז' ממוצע עולה 150,000 ש"ח, ואתה שולח אותו "לחסוך קצת" ולקנות אוטו בלא פחות מ 300,000 שח (לגרסה הקצרה עם בסיס גלגלים מצחיק של 2.45) ? למה להחזיק אוטו של 300K שח עם צריכת דלק (במקרה הטוב) של 1:1

2008GT,רכב מעולה,סופר מאובזר,נראה מרשים גם מבחוץ וגם מבפנים,ומהנה לנהיגה,ועדיין תקבל 10000ש"ח עודף.

כמה ניסיון יש לך עם ה2008 לגבות את הטענות שלך שהמנוע רועד ומשבית שמחות? לא רק שזה לא הניסיון שלי, אלא כל מבחן שתקרא על הרכב הזה טוען בדיוק הפוך ממך. לגבי איכות תא הנוסעים, היא ממש לא יותר גבוהה בקיה

תמונות שפורסמו בשרשור

כמה ניסיון יש לך עם ה2008 לגבות את הטענות שלך שהמנוע רועד ומשבית שמחות?
לא רק שזה לא הניסיון שלי, אלא כל מבחן שתקרא על הרכב הזה טוען בדיוק הפוך ממך.
לגבי איכות תא הנוסעים, היא ממש לא יותר גבוהה בקיה - ההיפך הוא הנכון, ולגבי המאזדה שם אני עוד מסוגל להבין את הטענה שלך.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Ariel Brukman כתב:

ה3008 גדולה מדי לצרכים שלנו.

נבדוק את ה2008. ממה שראיתי במפרט שלהם, גם היא מגיעה ללא התראה על שטח מת?


אתה יכול להמתין מעט? להבנתי אמור להגיע ג'יפון קיה חדש בקרוב, kia seltos.
יחסית גדול, אבל פחות מהספורטאג' ובטח יקבל תמחור תחרותי שישאיר לך עודף בכיס.

תברר בסוכנות אם יש תאריך השקה.

המתכון לפי מה שהבנתי הוא מנוע 2.0 אטמוספרי רגיל וגיר רציף (גיר רציף בקיה? מוזר...).

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיארתי לעצמי שזה קשור לזה. אין שיווק באירופה.
על פניו נראה כמו דגם מאוד מעניין. עיצובית הוא נראה טוב, מציג מימדים גדולים ונותן שואו. מבחינת אבזור אם ישמור על הסטנדרט של קיה בארץ יגיע מאובזר מאוד כנראה בכל מה שצריך. מבחינת תמחור אמור להיות מתומחר ראש בראש מול הקאמיק אני מניח כלומר בגזרת ה130-140K.

הייתי ממתין אם אפשר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Ariel Brukman כתב:

ה3008 גדולה מדי לצרכים שלנו.

נבדוק את ה2008. ממה שראיתי במפרט שלהם, גם היא מגיעה ללא התראה על שטח מת?

 

לא ממש הבנתי, המאזדה והקיה שאתם מתעניינים בהם הם בגודל כמעט זהה ל 3008 שגדולה מדי עבורכם. 

 

מה שכן מבחינה תקציבית ההפרש אכן משמעותי בין ה 3008 לרכבים הנ"ל. 

 

אם אתם באמת לא צריכים כזה גודל אז תלכו באמת על ה 2008 שתחתוך איזה 10 ס"מ מהאורך של הקיה והמאזדה. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה בציון שהרכב לאשה הוא פשוט שמי שמכיר אותי כאן בפורום, לא יחשוב שאני מחליף את המיאטה לג׳יפון, אלא את הרכב של האשה.

 

לגבי ה2008, כאמור עדיין לא בדקתי אותה אז לא יודע איך היא מבחינת גודל - אבל הלכנו לראות את הארונה והייתה קצת קטנה לנו. המאזדה והקיה התאימו יותר בגודל (ויש יציאות מזגן אחוריות)

 

עריכה:

לגבי ה3008, היא מרגישה משמעותית גדולה מהמאזדה והקיה - לא בדקתי לגבי מידות. במוסף, היא יותר יקרה בגרסה המאובזרת שלה.

 

אני אשאל בקיה על הג׳יפון החדש, מעניין מתי יגיע לארץ. 

עריכה אחרונה על ידי Ariel Brukman
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המטרה בציון שהרכב לאשה הוא פשוט שמי שמכיר אותי כאן בפורום, לא יחשוב שאני מחליף את המיאטה לג׳יפון, אלא את הרכב של האשה

עכשיו זה מובן!
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי בcx3 אבל עכשיו קבלתי מאזדה 3 מהעבודה ובהשוואה להונדה סיויק שהמאזדה החליפה, המאדה עדיפה בכמה רמות, נוחות, הרגשה, נסיעה, גיר, מנוע.

 

ההרגשה במאזדה 3 ממש טובה, מניח שככה גם ה cx3 . 

המנוע אומנם לא טורבו אבל ממש לא מורגש מחסור בכח.

אין לך יותר מידי איפה ליפול עם במאזדה, לדעתי גם תהיה יחסית סחירה בעתיד.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון ל-CX-30 ולא CX-3.

ה-CX-3 הוא דור קודם ולא דומה למאזדה 3 החדשה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום ביצעתי נסיעת מבחן על אקסיד.

להלן הרשמים שלי: 

העיצוב החיצוני ממש נחמד, במיוחד עכשיו כשכבישי הארץ עדיין לא מוצפים ברכב זה. צבע כחול ממש מתאים לרכב לדעתי. 

תא המטען בנוי טוב, מאוד נגיש. 

המושב של הנהג ברכב פשוט מעולה - 

ישנה תמיכה לצידי הגב. 

ישנה תמיכה לירכיים. 

ישנה תמיכה לגב תחתון. 

המושבים רכים למגע ונעימים בנהיגה ואפילו נראים טוב לטעמי (דמוי עור בצבע אפור). 

בזכות המושב החשמלי שגם יודע לזוז אחורה בסיום נהיגה על מנת שיהיה יותר קל לצאת וההגה המתכוונן פנימה-החוצה 

הצלחתי להגיע לתנוחת ישיבה נוחה תוך זמן קצר ביותר. 

המולטימדיה ובקרת האקלים נשלטת על ידי כפתורים פיסיים שזה לא משהו מובן מאליו ברכבים המודרניים כיום. 

המתלים קשיחים מדי, מצד אחד זה תורם לנהיגה ולהרגשת שליטה ברכב אבל פחות נוח במעבר על פסי האטה. 

המנוע היה שקט רוב הזמן, בסביבות 110 קמ"ש מתחילים לחדור רעשים לפנים הרכב. 

תיבת ההילוכים הרובוטית הייתה קצת איטית, כאילו היא שומרת על עצמה ולא ממהרת להעביר הילוכים. 

ניסיתי לגרום לקיק דאון על ידי האצה מהירה ממצב עמידה ולא הצלחתי (ברכב קיים גם מצב ספורט ששחכתי לנסות). 

הן בנהיגה איטית והן בכביש מהיר, תיבת ההילוכים עבדה בצורה חלקה. 

נסיעת המבחן בוצעה בכוונה במודיעין בסביבה הררית, לא הרגשתי שחסר כוח. 

אני אוהב נסיעה זורמת בלי האצות /האטות פתאומיות. 

מה שפחות אהבתי שהרכב הידרדר אחורה ברמזור, אולי היה צריך ללחוץ יותר על הבלמים או להפעיל hill hold, לא יודע. 

הדרדרות הרכב היא החסרון המשמעותי ביותר שהצלחתי למצוא בחצי שעה. 

קצת לא אהבתי שהמזגן לא עובד בצורה שקטה. הוא מקרר בסדר גמור אבל שומעים אותו יותר מהמצופה ברכב מודרני כלכך. 

מבחינה חיצונית הרכב לא מרגיש גדול מדי 

פעמיים נכנסתי לחניות על מנת לראות עד כמה נוח להחנות - היה בסדר גמור, הקווים הדינמיים של מצלמת הרוורס עובדים טוב. 

מערכת סטיה מנתיב אקטיבית יותר מדי ואת זה לא כ"כ אהבתי. 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, wildlands2019 כתב:

ה2008 היא ג'יפון על בסיס סופר מיני , האקסיד והCX30 שתיהם על פלטפורמת משפחתיות, כך שמדובר במידות אחרות ובכלל איכויות אחרות של משפחתיות, תנסה לבדוק את ה3008 שמקבילה ל אקסיד והCX30.

אין הבדל במרווח הפנים בין המכוניות האלו, דווקא הפז'ו לא רעה מאחור באופן יחסי. אבל אין לה פתחי מיזוג מאחור, עבורי מינוס לא זניח, אבל לא אני המתלבט כאן. המזדה אגב יקרה משמעותית ולמעט דשבורד חלומי אין לה איזה יתרון יוצא דופן לדעתי המצדיק את מחירה. לא נהגתי בפז'ו, כן נהגתי במזדה ובקיאה, לא זוכר שהתעלפתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסענו על 2008 לפני כמה שנים בחו"ל, רכב מאוד מהנה, לא רועד בכלל. לדעתי יותר טוב ממזדה, אחרי 25 שנה עם מזדה, יש לי אלרגיה חזקה עליו:) 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...